iPon Hírek

Nem lesz lineáris a Dark Souls 2

Dátum | 2013. 07. 09.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Yui Tanimura, a Dark Souls 2 rendezője elmondta, hogy a nyitott világ több szabadságot ad majd nekünk, mint ami az eredeti játékban volt, ugyanis bármilyen területre beléphetünk, ha elég merésznek érezzük hozzá magunkat, még olyan pályákra is, melyek jóval a szintünk felett vannak. Az más dolog, hogy valószínűleg váratlanul és jó gyorsan elhalálozunk majd, de a szabadság a lényeg. A küldetéseket és feladatokat sem kell már többé kötött sorrendben végrehajtanunk. A Digital Spy-nak adott interjújában a rendező a következőket mondta: "Tudjuk, hogy a Dark Souls 1-ben megvolt a dolgok sorrendje, pl. harangok kongatása, vagy az Anor Landóba való elmenetel, ami nem feltétlenül rossz dolog. A Dark Souls 2-ben több szabadságot adunk, és a dolgokat nem feltétlenül kell egy bizonyos sorrendben végrehajtani. Reméljük, hogyha a játékos elég keményen próbálkozik, és elég elszánt, akkor akár egyenesen a játék közepébe is belevághat, attól függően, hogy mennyire bátor." Tanimura azt is elmondta, hogy bár a történet ismét akörül bonyolódik, hogy megszabaduljunk egy átoktól, a sztori minden eddiginél érdekesebben fog alakulni. "Nem kell egy adott szálat követni, mert az minden játékos számára egyedi lesz. Ez egy érdekes része lesz a játéknak, amit a játékosok jobban élvezhetnek, mint a Dark Souls 1-et." Tanimura letette a nagyesküt, hogy ezúttal sokkal jobban oda fognak figyelni a PC-s kiadásra is, mert az előző finoman szólva is sok kívánnivalót hagyott maga után. Az alábbi videóban a kasztok közül a két kardot forgató Dual Swordsman munkásságával ismerkedhetünk meg. A Dark Souls 2 2014 márciusában fog megjelenni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. nemlehet
2013.07.09. 14:18
Hat a DS1 portjánál jobbat csinálni nem lesz nehéz. Remélem is mert eléggé kidobott pénz volt.
Amúgy csak nekem tűnik úgy, hogy itt sokkal gyorsabban mozog a karakter? Az egyben még ha kifejezetten könnyűfegyveres kaszttal mentél akkor is sokkal nehézkesebb volt a mozgás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!