iPon Hírek

NOD32 Antivirus a Wizz Airnél

Dátum | 2010. 12. 05.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

"Korábbi antivírusrendszerünk sokszor inkompatíbilis volt az iparágunkban használt különböző célalkalmazásokkal, jelentősen visszafogta a szervereink és a kliensgépeink teljesítményét, ráadásul a terméktámogatással is elégedetlenek voltunk" - ismerteti a váltás okait Csernák Zsolt. A cég szakemberei 2009 elején kezdtek el egy új, hatékonyabb vírusvédelmi rendszert keresni. Három gyártó maradt fent az első szűrőn, ezektől kértek ajánlatot. "Az ESET NOD32 Antivirus megfelelt az igényeinknek, és árban is versenyképes volt a többivel, úgyhogy elkezdtük tesztelni a megoldást" - mondja az informatikai vezető.

A Wizz Air szakemberei az ESET Remote Administrator Server (ERAS) számára egy Windows 2003 alapú tesztszervert építettek, és három kliensgépet konfiguráltak. Ezután konfigurálták az ERAS-t, kidolgozták a szükséges politikákat, majd megkezdték az ESET NOD32 Antivirus tesztelését. "A pozitív tapasztalatok hatására hamarosan éles kliensekkel is teszteltünk, majd ezután sor került a tömeges bevezetésre" - folytatja a Wizz Air szakembere.

A bevezetés során semmilyen nehézség nem adódott. Az ESET NOD32 Antivirus jelenleg 13 telephelyen védelmezi a Wizz Air Hungary kétezer postafiókos levelezőszerverét és ötszáz kliensgépét, a frissítést pedig központi tükörszerverek segítségével oldották meg a szakemberek. Mivel a Wizz Air munkatársainak internethasználatát nem korlátozzák, különösen fontos a megbízható védelem.

"Jól menedzselhető, hatékony védelmet kaptunk" - emeli ki Csernák. "A visszajelzések egyértelműen pozitívak. A felhasználók üdvözlik, hogy a pc-k teljesítményét nem fogja vissza az antivírusrendszer, míg a rendszergazdák az egyszerű üzemeltethetőséget és felügyeletet kedvelik.

" Az ESET NOD32 Antivirus a korábbi vírusvédelmi megoldástól eltérően nem fogja vissza a rendszerek teljesítményét, és kompatibilis a speciális, légi közlekedésben használt alkalmazásokkal is. A kialakított vírusvédelem naponta 15-18 ezer e-mail átvizsgálását végzi el MS Exchange szerveren, és felügyeli a fájl- és printszervereket, valamint a kliensgépeket.

A Wizz Air szakemberei a szoftver mellett a forgalmazóval is elégedettek. "Gyorsan és szakszerűen válaszolnak, minden támogatást megkaptunk mind a termék kiválasztása előtt, mind azt követően" - összegzi tapasztalatait Csernák Zsolt.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!