iPon Hírek

Növekszik a Visceral az EA védőszárnyai alatt

Dátum | 2010. 10. 14.
Szerző | Svindler
Csoport | JÁTÉK

Az EA bejelentette, hogy nagy tervei vannak a Visceral Games-szel (korábban EA Redwood Shores része volt), akik a jövőben szeretnék, ha az akciójátékaikat a legjobbak között emlegetnék. A Visceral-ból így egy nagy család lesz és négy másik stúdióval osztozkodik majd a forrásokon, ezek az EA Los Angeles, a főleg művészeti ágakkal foglalkozó Sanghaji stúdió, az EA Montreal és a nemrég alapított Melbourne-i stúdió. A globális együttműködés egyébként sem új keletű dolog az EA-nál, már a Dead Space 2 fejlesztése sem egy helyen történt. A melbourne-iek a PC-s portok specialistái és nagyon jó multiplayer kódot tudnak írni, míg a sanghajiak költséghatékonyan tudnak a játékok művészi részén dolgozni, hiszen nekik csak erre kell figyelniük.

Az EA szeretné, ha hosszútávon a Visceral nevet a jó minőségű akciójátékokkal azonosítanák, ahogy a DICE a cég minőségi FPS-eit juttatja a játékosok eszébe, a BioWare-től pedig mindenki erős szerepjátékokat vár. A Dead Space 2-n kívül még négy játék várható a Visceraltól, de a Hasfelmesztő Jack-esen kívül egyikről sem tudjuk mi lehet, hiszen nemrég bejelentették, hogy a Dante’s Inferno nem kap folytatást (nem is kapott túl jó kritikákat).

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. gezu1025
2010.10.14. 20:31
Hát azért a DICE-ról nem féltétlen a minőségi fps jut az eszembe sokkal inkább a Mirror's Edge ami szintén nagyon jó játék. De míg számomra a BioWare=minőség addig azért a DICE-nál játék vásárlás előtt nem árt ha nézek egy demot.

Sok sikert nekik a fejlődéshez amugy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Blade0012
2010.10.14. 20:40
Nem lesz Dantes folytatás ilyen befejezés után? shame on them...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. MassKilla
2010.10.15. 00:11
miért a DICE-nál a Mirrors Edge-en kívül milyen referenciád van, ami nem volt tökéletes, mint az említet játék??? szerintem a dice jó játékokat nyom... igazából az is az EA, csak egy kisebb létszámú, kisebb költségvetésű stúdió... olyasmi, mint az Ubisoft-nál a Dunia engine-esek a Far Cry 2-höz...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. rootshaper
2010.10.15. 15:51
mutass meg egy olyan ceget a Dice-on kivul, amelyik kepes volt olyan nagyszabasu multis harcokat a kepernyore vinni mint ok... nem tudsz igaz? na, ennyi. bocs, de a MW2 bullshit deathmatc konverzioi nem minosulnek nagyszabasu haboru-feelinget visszaado jatekelmenynek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!