iPon Hírek

Novemberre csúszik a World of Warplanes megjelenése

Dátum | 2013. 09. 20.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Wargaming bejelentette, hogy későbbi időpontra halasztották a World of Warplanes megjelenését: a légicsatás MMO november 12-én jön ki Európában és november 13-án Amerikában. "Elköteleztük magunkat, hogy nagyszerű játékot adjunk ki, és mindent megeszünk azért, hogy a World of Warplanes megkapja azokat a végső simításokat, amelyekre szerintünk még szüksége van" - nyilatkozta a nagyfőnök, Vlad Belozerov. "Az extra idő segítségével a fejlesztőcsapat a megjelenés előtt finomhangolni tudja a játékegyensúlyt, és gondoskodik róla, hogy a játék minden része tökéletes legyen." A World of Warplanes jelenleg nyílt bétában van. A Wargaming elmondta, hogy az ez idő alatt szerzett xp-t nem fogják törölni, ha elindul a játék, helyette az összes megszerzett xp-t egyenlő mértékben szétosztják az öt különböző nemzethez tartozó alacsony szintű pilótáink között.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. djgeg
2013.09.20. 14:17
Miközben a War Thunder meg vígan megy már... El kéne gondolkodni Wargaming-nek, hogy ha már azért jól keresnek a world of tanksból, akkor kicsit több erőforrást kéne rátolni nem szétosztani azt a keveset ami van az Xbox 360 verzióra, a hajós verzióra meg a World of Planes re... Lehetne gy dologra koncentrálni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Devio
2013.09.20. 14:18
"Elköteleztük magunkat, hogy nagyszerű játékot adjunk ki, és mindent megteszünk azért, ... " Jó szöveg. A WoT-ban is akkora az egyensúly, hogy szinte mesébe illő.

Az Én szemszögemből nézve ez a játék halott. A Warthunder ezerszer jobb mint a WoWP. Esélye nincs ellene.

Morte: Pici elírás van benne. Legalább is Én ezt vettem észre. Az első idézett mondatban a megteszünk helyett megeszünk olvasható. Bár mindent megehetnek, de akkor sem lesz jobb a WT-nél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. djgeg
2013.09.20. 14:21
Bizony a Warthunder sokkal pörgősebb, és nem vagy szinte rákényszerülve a fizetős dolgokra, hogy normálisan tudjál fejlődni! World pf tanksban már nagyon arra megy ha tényleg normálisan akarz játszani fizess...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Fzoltan
2013.09.20. 14:49
Devio: A WoT-ban már jóval jobb a helyzet, mint volt mondjuk 2 éve. Jóval kiegyenlítettebb a mezőny, lásd 0.8.8. A következő, 0.8.9-es verzióban a KV-1S el fogja veszteni a top ágyúját, ezzel még egy túl erős szovjet tank kiesett. Így mindkét oldalon van még néhány túl erős tank, lásd IS-3, gyakorlatilag az összes tornyos amerikai, Hellcat, TigerP, stb.stb.

djpeg: Butaság. Nekem sosem volt prémiumom, csak amikor lehetett nyerni pár napot, vagy születésnap volt. Most pl. már folyamatosan vannak olyan kaciók, hogy ha nyersz 15 meccset, akkor kapsz 250e pénzt... Ráadásul tier8-9 is már simán pluszban zár prémium nélkül is, hacsak nem vagy gyenge játékos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. David1992
2013.09.20. 15:19
Wargaming "érzi a vesztét", és egyre több bónuszt ad a játékosoknak. Ha War thunder Ground Forces megjelenik végre, talán kialakult a várva várt versenyhelyzet, ami így mindkét játéknak jót fog tenni.

War Thunder amúgy tényleg fény évekkel jobb (és jobban is optimalizált, nem beszélve arról hogy szebb) mint WoWP.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. ThompsoN Fzolt...
2013.09.20. 15:25
Teljesen egyetértek, én WoT-on Jagdtigert kihúztam, és pluszban tartom (pedig ugye 9-es szintű TD!) mindenféle prémium nélkül. Az meg hülyeség, hogy az orosz tankok túl vannak erősítve. Ésszel kell menni a némettel, és akkor a Királytigris bedarálja az IS-3-at is például. Jagdtiger meg simán a legerősebb T9-es TD, mivel olyan pontos a löveg, hogy gyakorlatilag egy jó felderítő segítségével 500 méterről szét lehet lőni egy Maus-t. Úgy vettem eddig észre, hogy csak az eszetlen játékosok sírnak, hogy az oroszok túl erősek. Persze, hogy azok, ha közelharcba megyünk ellenük. Minden nemzetnek máshogyan kell használni a járműveit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Fzoltan
2013.09.20. 15:36
ThompsoN: Játékstílus és tier függő. SU100 pl. sokkal jobb, mint a Jpz. JT nekem is nagy kedvencem volt, kb. egy szinten vannak az Obj704-gyel. A Foch jóval erősebb, nem véletlenül szeretnék meggyengíteni. Királytigrissel elértem kemény 52%-ot, míg IS3-mal bizony 66% w/r-rel állok. Ha valaki ezek után azt állítja, hogy a szovjet tankok nem OP-k... De mondok mást: német TD vonalon 55% az átlagom, szovjetnél 60% körül állok. Ez betudható játékstílusnak is, de akkor nagyon-nagyon sok embernek olyan a játékstílusa, mint nekem... A németet tankok hatalmas gyenge lower glacis lemezét nem tudja ellensúlyozni szinte semmi.
Továbbá: a WoT által közölt adatok szerint a német TD-k felfedezési esélye hatalamas, akármelyik másik nemzethez viszonyítva, a különbséget meg nem indokolja a méretbeli különbség.
DE! Így is jóval egyenletesebb az eloszlás, mint volt. Az irány meg végképp jó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Fzoltan
2013.09.20. 15:38
Ja, és pl. a foch-nak szemből az igen nehezen és pontos ágyút követelő miniatűr tornyon kívül nincs gyenge pontja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Balucsek
2013.09.20. 18:17
Már egy ideje nem játszottam a WoT-tal de szerintem nem voltak OP-k az oroszok. a KV-1S csak addig erős amíg hátul kempel közelharcban 5-ös med lazán ledarálja. Amikor meg még abba hagytam a német TD-k nagyrészét (leszámítva a házméterú ferdi JT JPZ E100) szinte felfedezhetetlenek volt hogy JPanther 25 méterre állt egy bokorban mikor végre megjelent de pl a Hetzer meg lazán láthatatlan bokros területen, jóformán csak akkor vetted észre mikor belementél...
A francia TD-k rohadt erősek de nem kell szemből rámenni heavy-vel hagyni kell hogy a lightok medek megforgassák ellője a sorozatát aztán szabad préda csak csapatban kell játszani. A nagyobb gond szerintem inkább a mapokkal van abban a játékban nem a balancolással. A legtöbb pálya a kempereknek kedvez a kemperek pedig rombolják a játék élményt. És amióta olyan nagyon lelkesek a so f*cking bumpy mapjaikkal azóta már a medek/lightok sem tudják kiűzni őket a bokrokból mert nem tudnak hozzá elég gyorsan menni...

A warplanse pedig pár hónapja amikor megkapta ugyan azt az enginet mint a wot hát szörnyen meglassult a gépemen egyszerűen játszahatatlan lett, míg a WT jobban is néz kis és kényelmesen megvan a 30 FPS a notimon. Arról meg nem is beszélve hogy csak a bosszantó prototípusokkal van teletömve a létező gépek jórésze pedig ki volt hagyva (nem tudom változott-e és pl raktak-e már bele pl Me-162-est vagy Mig-15-öst)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. KisDre
2013.09.20. 20:20
#Fzoltan
" lásd IS-3, gyakorlatilag az összes tornyos amerikai, Hellcat, TigerP, stb.stb."
EZ AZ! Szedjük ki az összes jó tankot a játékból, legyen az összes fos, 100lövésekből minimum 90 lepattanó és így mindenki boldog lesz!

a felsorolt tankok nem OP-k, inkább olyan tankok és tierek vannak, amik gyengék
lásd pl: tier4 szintig a játék totál kiegyensúlyozatlan (most kapta meg a játék a 3. Pz3 klónját Vk2001D,Pz3, és az újdonsült DW2, lol...)

A KV-1S TOVÁBB(!) gyengítésével sem értek egyet, lehet hogy még most is menő, de annak meg van az oka, mivel az angolok Churchill VII-je s a francia Arl44 más játékmódot igényelnek, (előbbi "tank"-tank, utóbbi sznipa)
De a KV-1S egy igazi rohamtank, nem túl erős páncélzat, de erős löveg és nagy sebesség viszont ügyes ellentaktikával ki lehet védeni.

az általad még említett, számomra kedvenc, TigerP, is bizony komolyan sérthető, ha rálátunk a toronyra s azt kényelmesen tudjuk lőni
az amerikai vastag tornyosokat pedig rá kell venni hogy mozogjanak, városi harcokban elbuknak általában

Most sincs balance nem azt mondom, de fényévekkel jobb a helyzet mint pl 1 évvel ezelőtt, és már nem látom értelmét, drasztikus változtatásoknak. Inkább olyanokat csinálnék mint hogy Amx M4 45 buff (vagy gyorsabbra(legalább IS szintig) vagy több hp)

Csak hogy, az is benne van a játékban, hogy inkább tankágakat akarnak egyensúlyozni, sem mint külön-külön tekintve a tankokat, ami szerintem nem helyes megoldás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. ThompsoN KisDr...
2013.09.21. 09:04
Szerintem sem OP az IS-3. Jól megy, és erős a löveg, de torony kivételével ott lövi át az ember, ahol csak akarja. Jgpanther II-vel, ami ugye német TD, és ezért kigyullad, ha az alja kap egy találatot, egy sértetlen IS-3-at szétlőttem 50 méteres távolságból, és ő is engem lőtt. Nekem ugrott a lánc, neki meg 1500HP.

Jagdtiger is alul, hátul és oldalt nagyon gyenge, egy med lazán szétszedi, mert nem tud utána fordulni a Vadászcicus. Ugyanakkor ha az ember helyesen használja, akkor simán a csata ura lehet. Múltkor 6000+ sebzéssel, és 6 kilőtt tankkal zártam egy meccset, a csapatomból a sebzésben utánam következő 3 összesen nem sebzett annyit, mint én egyedül! Viszont ha egy med lett volna elég bátor ahhoz, hogy mögém kerüljön, akkor engem kilő, és máris veszítettük volna a csatát. Ezért nem értem, hogy mit sírnak sokan, hogy a TD-k így, a TD-k úgy. A torony hiánya simán ellensúlyozza az erősebb löveget.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!