iPon Hírek

Október 24-én érkezhet a Core i7-2700k

Dátum | 2011. 09. 23.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

Az AMD  október 12-én remélhetőleg tényleg végre piacra dobja várva várt Bulldozer processzorait, amelyek már számtalan csúszáson estek át. Az Intel illetékesei a jelek szerint valamit tudhatnak, ugyanis nem sokkal az említett dátum után piacra dobják az LGA-1155-ös processzorcsalád leggyorsabb szorzózár-mentes tagját, a Core i7-2700k-t, amennyiben helyesek a források értesülései.

Korábban már érkeztek pletykák a Core i7-2700k-ról, amely a rendkívül népszerű Core i7-2600k helyét veszi át a piacon. A két processzor a magórajel és a TurboBoost órajel kivételével megegyezik egymással, arról pedig nincs pontos információ, hogy az i7-2700 mennyin fog ketyegni. A számozási gyakorlat alapján viszont, valamint az Intel termékpozicionálási gyakorlatából kiindulva, valószínűleg 100 MHz-cel lesz magasabb a Core i7-2700k magórajele, mint Core i7-2600k típusjelzéssel ellátott társáé. A korábbi értesülések 3,5 GHz-es magórajelről és 3,9 GHz-es TurboBoost órajelről szóltak az újdonság esetében, ezek pedig bőven hihetőek. Más kérdés, hogy a források szerint a Core i7-2700k tuningpotenciál tekintetében is jobb lesz a Core i7-2600k modellnél, de hogy ez valóban így lesz-e, azt majd csak az első tesztek fogják megmutatni.

Órajel és specifikációk ide vagy oda, az újdonság ára a hírek szerint a 340 és 350 dollár közötti árkategóriában helyezkedik majd el. A friss csúcsmodell érkezésével a gyártó szabadon játszhat a Core i7-2600k árazásával is, így az említett processzort a jelenlegi, 310-320 dollár közötti szegmensben tarthatja, de versenyképességi okokból akár valamivel 300 dollár alatti szintre is belőheti az ajánlott végfelhasználói árat. Ezzel együtt a Core i5-2500k ára is változhat, ha a Bulldozer processzorok teljesítménye ezt indokolja. Egy biztos: most már napokon belül fény derülhet a részletekre.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

58. zvigh
2011.09.23. 14:04
Hát akkor inkább már várjuk ki az ájvit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. carraroxt
2011.09.23. 14:37
Szerintem bárkinek megérkezhet előbb is, csak be kell nézni a BIOS-ba!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. rvn
2011.09.23. 14:52
5-6 gombnyomás és a 2600K rögtön 2700K lesz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. Merwenus
2011.09.23. 14:55
Hülye felfogás, attól, hogy felhúzod 3%ot a procit, még nem lesz 2600k, mert ha tudsz 40%ot húzni 2600król, akkor nem 3000k lesz. Honnan tudod, hogy 2700k-t nem 60%al lehet húzni? És akkor azt minek fogod hívni? 3500k?

VGAnál is ha veszel egy hd6950-et, csak mert bios updateled, nem lesz hd6970, mert az esetek 95%ában instabil lesz, és a maradék 5% ami igazán jó, az szerencsés, viszont ha veszel egy hd6970oc-t akkor máris 20-30%ot tudsz ráhúzni az alap órajelére.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. XtreemX
2011.09.23. 15:01
Az nem felejtős,hogy a 2600k 3,4ghz-n tartja csak a 95w-os tdp-t,míg a 2700k 3,5ghz-n fogja ezt hozni. Tehát tuning tekintetében elméletileg 200-300mhz-vel is akár feljebb lehet majd húzni,ugyanakkora disszipáció mellett. Persze ettől még nem éri meg kiadni 50$-al többet érte.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. madcaptain
2011.09.23. 15:16
2600k-2700k totál ugyanaz a chip, ugyanarról a gyártósorrol jön le. Elérték gyártástechnolóligiában azt hogy kitudnak adni 100 mhez gyorsabbat ami még belefér a TDP keretbe.
Valójában ezek a procik(2600k) a Turbo boost frekvenciára vannak tesztelve, ergo nem 3.4 hanem 3.8 ghzesek csak a TDP keret miatt kell gyárilag visszavenni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. Nagysandor...
2011.09.23. 15:23
Mivel a termék gyártása során javul a kihozatal, a stabilitás, ezért a gyártó megengedheti magának, hogy nagyobb órajelű procit adhasson ki azonos magfaszen, mert egyre több példány felel meg ennek. Nem kell új revíziósnak lennie egy csipnek ahhoz, hogy jobb legyen mint az előtte fél évvel gyártott. Ergo egy szorzótármentes példány esetében lényegesen jobb lehet tuning esetén mint a korábbi. Szerintem ez egy teljesen jó jelölés arra, hogy tudd, hogy ez esetleg egy jobban húzható 2600K típus. Szóval ez a típusszám és plusz 100MHz csak egy jelzés. Akinek a jobb tuning kell és megéri neki az árkülönbséget az megveszi...
Nem értem egyesek mit akadnak ki ezen. Ha neked nem kell, hát nem veszed meg, és húzod a 2600K-dat és PONT.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. Nagysandor...
2011.09.23. 15:23
Na látom már előttem is leírta valaki rövidebben
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. somy75
2011.09.23. 16:39
Merwenus :

itt nagy hülyeséget irtál.

Pont az esetek 95%-ában teljes értékü stabil 6970-es lesz a moddolható első kiadásu, reszelt tápcsatlakozásu 6950-ből.
ami Persze csak az első rev 1. ekre igaz.
a maradék 5% volt ami nem stabil.
De mégegyszer mondom, ez nem az 1GB-os, meg az 1.1 rev utánikara érvényes, csak az első seriára.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. somy75
2011.09.23. 16:42
a proci meg serintem is jó lesz, én például a 2500K mat szivesen lecserélném egy 2700K ra, pedig ez is megy 48x100-on, de mégis...
de majd meglátjuk mit tud a bull
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. JackFeryll somy7...
2011.09.23. 17:01
Nem feltétlen kell instabil legyen, de valahol biztos megmutatkozik selejt mivolta. Szerencsés esetben csak a fogyasztás lesz nagyobb, szerencsétlenebb esetben jobban melegszik, még rosszabb esetben számolási hibát vét a GPU. Az AMD nem hülye, hogy a 6970-es kártyáit 6950-es áráért adja. A selejtes (vagyis a 6970-es előírásainak nem megfelelő) kártyákat nem kell kukázni, mert megfelelnek a 6950-es előírásainak és el lehet őket adni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. MaximumGam...
2011.09.23. 17:11
somy75 : 6950 igyse úgyse lesz teljes 6970

1. HD6970 en 6+8 tápcsati van = Ellenben HD6950 en 6+6 os
2. HD6970 Alapból Bisztonságosan húzható 1030Mhz ig is...
3. HD6950 nek nem ugyan annyi az ára
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. jozsefm
2011.09.23. 17:11
No most akkor ezek szerint a Bulldozer miatt, a 2600K árával trükközni kell?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. meszes
2011.09.23. 17:59
M.Game2011 Akkor nézz utána ennek a kártyának!!

[LINK]

A csóróknak nem adatik meg 80e. kari úgy tudom...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. Qkac01
2011.09.23. 18:15
Srácok,ennyire repül az idő?!! Egy 2500K már nem elég valakinek manapság?!!!
Akkor én is gyorsan lecserélem majd egy 2700K-ra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. skynet85
2011.09.23. 18:28
M.Game2011 a 6950-es kari szinte minden játékhoz elég ami ma kijön, biztos van olyan amit nem visz el maxon 200++ fps-el full HD-ben, de azt mondani rá, hogy csóróknak való... még külfödön, sem nem hogy itthon, de ha apuci pénzén vásárolsz, vagy vezérigazgató vagy akkor én kérek elnézést földi kétkezű melósnak ez elég szép pénz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. Heroes27
2011.09.23. 18:41
"4. AMD a csóróknak találta ki ezt a 6950 et... ami Moddolható... ez tény!!!"

Megint sikerült egy csillagos ötös hsz-ást produkálnod.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. Powerdream
2011.09.23. 19:24
Az a baj, hogy MaximumGame2011 túl korlátolt látószögű, mert ha nem így lenne akkor tudná, hogy oc-s kártyákat csak a lámák vesznek! Merthogy a Hun eXtreme OC Team már többször is bebizonyította, egy referencia kártya akár több 100 MHz-el tovább húzható mint egy super oc! Ez is TÉNY!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. twollah
2011.09.23. 19:25
Plusz 100 Mhzert nem adok ki penzt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Powerdream
2011.09.23. 19:28
twollah

Nem is kell! De ha tényleg a tuningról van szó akkor a procik esetében a 2700K val nagyobb esélyed van magasabb órajel elérésére.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. Terror
2011.09.23. 19:42
"AMD a csóróknak találta ki ezt a 6950 et"

Kíváncsi volnék, hogy hány 6950-es áráért dolgozott már meg ez a nyomorék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. somy75
2011.09.23. 20:00
Hát én reménykedtem, a 6950 megvételekor, hogy 1, évig elég lesz. Bejött, még 3 hónap és ok.
Na de a lényeg több mint 20k-val olcsóbb volt mint a 6970, és moddolva teljesen ugyan azt tudja, tesztek alapján a moddolt 6950 és 6970 ugyan azon az órajelen teljesen ugyan annyit produkál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. meszes
2011.09.23. 20:02
Terror ugyan szar már le az ilyen selejt embereket..
Ezen igazán ne húzza fel senki magát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. madcaptain
2011.09.23. 20:02
/off nekem még megvan a 9700-es ati ergo beelőztem 3 generációval a mostani 6970-et
furcsa lesz majd a 7000-es sorozat atiból, mert ugye anno voltak valóban 7000-es sorozató ATI VGA-k.
Én csoró vagyok, jó nekem ez a 6970-re modolt asus 6950-es szutyok. Bár szídtam mikor fél centi miatt nem fért bele a házba, át kellett modolni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. MaximumGam...
2011.09.23. 21:02
Powerdream: Ref HD6970 em van...

meszes : már 60-65k kapsz vadi új HD6950 et
Az hogy felmentek az árak egyes helyeken

És nem értem, mit kell Felháborodni...
Hány ember vette meg HD6950 et és moddolta, és írogatta hogy 6970 em van!!!
Igen jobban melegedik, nem az van rá írva... és az alábbiak...
Én mindenért megdolgoztam, szóval szabad a vélemény nyilvánítás !

Ez a i7 2700k meg nem rossz dolog, akit érdekel 200-300Mhz
Akkor érné meg talán, ha Super Overlock verzió lenne mind...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. meszes
2011.09.23. 21:10
Nem mind1 milyen 6950 ről beszélünk te... ( nem is mondok inkább semmit )
Akármit csipogsz itt nekünk csak balfasz voltál és kidobtad a pénzed, mert nem egy megfelelő 6950 et vettél. helyette inkább kidobtál +20k.-t

Amit linkeltem tesztelték. Oda ver az alap 6970 nek... na de jól van mind1 nekem. Meg kell választani a kártyát és kész.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. MaximumGam...
2011.09.23. 21:52
meszes. Tudom hogy a régebbi giga Kártyák moddolható verzióban jöttek ki,
De engem nem érdekel.. én nem fogok moddolgatni..

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. jozsefm
2011.09.23. 22:32
Gumiszoba
Itt lejátszhatjátok fiuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. meszes
2011.09.23. 22:45
áhhh köszi. Én befejeztem.
Nem érdekelnek az ilyen emberek csak beszél és beszél.....

Kérlek!

köszönjük józsi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Terror
2011.09.24. 02:02
"Ez a i7 2700k meg nem rossz dolog, akit érdekel 200-300Mhz"


Az AMD-s cikknél meg azt írtad, hogy átverés ugyanazt eladni magasabb órajelen. Így kell segget csinálni a szádból.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Humbuk
2011.09.24. 11:42
Erre csak azoknak lesz érdemes váltani, akiknek nem 2600k-juk van a nagyobb cache miatt, más értelmet nem látok benne.

mindegyik szorzózár mentes megy legalább 4ghz-et afelett meg minek több? Tehát szerintem ez után már csak a cache játszik...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Joachim21
2011.09.24. 12:37
Emlékszem, még mikor a Phenom érkezett, az intel a Phenom rajtja előtt, vagy utána pár nappal bejelentette és szétszórta a tesztereknél a QX9770-et, gyakorlatilag tele volt minden a QX9770 tesztjeivel, holott nem igazán hozott újat. Inkább marketing fogás volt akkorra időzíteni. Valószínű, hogy a 2700K sem véletlen októberben érkezik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. rini
2011.09.24. 12:57
Nem éppen marketing fogás, de az is biztosan belejátszik. A korai tesztekből látszott, hogy a bull és a 2600k körülbelül azonosan teljesített. Egyik tesztben az egyik míg a másikban a másik processzor teljesített jobban. Így kézenfekvő dolog volt, hogy kihoznak egy nagyobb órajelű processzort amely egyértelműen jobban teljesít mint a bull. A 2600k meg mehet eggyel kisebb ársávba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. XtreemX
2011.09.24. 20:49
rini:
És az okosak ezt kihasználva,mikor esik a 2600k ára,lecsapnak rá,ekkor kell megvenni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. szasza11
2011.09.25. 09:47
en is akkor vettem meg a i7-870-t mikor felere ment az arra.egy darabig elleszek velle,de azert faly a fogam a jobbra.ilyen az emberi termeszet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. rini
2011.09.25. 12:40
Nem hinném, hogy ilyen lenne az emberi természet. Ez a hozzáállás az ember egy időszakára jellemző amikor mindig a jobb kell számára, még ha nincs is szüksége rá, illetve erre a teljesítményre. Szerencsére már kinőttem ezt az időszakomat és mindig aszerint válogatok ami nekem és céljaimnak megfelel. Általában négy évre vásárolok processzort, a mostani i760 pedig 2 éves sincs. Még minimum két évig elég lesz számomra és majd akkor meglátom, hogy egyáltalán szükséges lecserélni vagy nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Dragon3k
2011.09.25. 12:43
rini: sokáig elég lesz, ha mégsem, akkor felhúzod 4GHz-re és kész.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Pearce
2011.09.25. 13:06
Az emberek azt nem értik meg hogy ezeknél a processzoroknál nem az a lényeg hogy az elődnél "csak" 100mhz el nagyobb az alapórajelük hanem a TUNINGPOTENCIÁL
nem véletlenül van a számok után az a K betű aki azért veszi meg ezeket a processzorokat hogy aztán alapórajelen ketyegtesse annak csak gratulálni tudok akkor vegyen egy sima 2600 as jelzésűt és kész.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Dragon3k
2011.09.25. 13:10
Pearce: Attól, hogy eleinte nem kell tuningolni, mert bőven elég a proci, pár év múlva már lehet más lesz a helyzet és akkor jól jön az a k végződés, igaz a 2500k is bőven elég lenne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Pearce
2011.09.25. 13:36
Dragon3k
Ebben teljesen igazad van nekem is 2500k m van és jelenleg én is alapórajelen használom ami egyenlőre számomra teljesen elegendő de ilyen fejlődési tempó mellet ami mostanában a számítógép iparban történik ez nem sokáig marad így.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. tibi27 Pearc...
2011.09.25. 13:50
Én is alapórajelen használom,nálam nem hozott a 4,8 ghz 4 mag 8 szálon játék közben teljesitmény töbletet,de még 3 d mark 11-be se.Ugyanúgy hajtja a vga-t mint megpiszkálva,sőt még a minimum fps-ek se változtak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. jozsefm tibi2...
2011.09.25. 14:21
Hali!
Ritka őszinteség egy tulajtól, ha ezt "maximális gamelikus" elolvassa a fejedet veszi!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. tibi27 jozse...
2011.09.25. 14:40
Csövi!

Hát velem aztán vitába szállhatna

Microbi:megnézted a már hogyan gányoltam össze a házikómat?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. jozsefm tibi2...
2011.09.25. 15:44
Hova linkelted be, Te Nagy- Ho-Ho
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. tibi27 jozse...
2011.09.25. 18:38
Hát ide:[LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. jozsefm tibi2...
2011.09.25. 19:23
, ez nem igaz,nem hiszek a szememnek, üssél a kezedre, de rögtön!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. pidzse
2011.09.26. 00:40
Sziasztok

Olvastam itt vissza a hsz- eket ment a vita rendesen a 6950 nel és a 2500k val kapcsolatban szeretnék egy két dolgot ezekhez hozzászolni bár én annyira nem értek hozzá mint ti

Most akarok uj gépet venni de még nem döntöttem el mit vegyek itt van ez a 2500k ami jonak tünik de várok még az uj 6-8 magos Amd Bulldozerekre mit mennek. Viszont 1920 as felbontásban már a játékoknál nem számit a processzor teljesitmény hanem csak a videokártya igy nem tudom érdemes e a 8 magos procit megvenni? Ugyanis nekem játékra kell meg filmnézésre,zeneszerkeztésre a gép igy elég szerintem egy 2500k is vagy egy 8 magos buldozer vagy 6 magos bulldozer majd az ára és a teljeseitménye dönti el. Ma már a processzorok 3.3 Ghz mozognak és ha kijön egy ujabb az 100-200vagy 300 mhz gyorsabbak na most ez 10 százalék sem szinte a különbség . Ugy gondolom ma már igy kellene a sebességet a prociknak megadni hogy érdemes legyen váltani.pl: 2500k az 3.3 ghz a 2600k kellene 3.9ghz a 2700k pedig 4.5Ghz és erre még a turbo core hogy megérje megvenni hiszen minden a százalékon alapul szerintem ,szerintetek nem? A magok száma ugyan annyi persze.
Lenne még egy kérdésem a 6950 -böl gondoltam veszek kettöt annak már elég nagy a sebessége szerintem hogy minden fusson rajta mit szoltok érdemes hiszen az már 4 giga grafikusmemoria és két mag Tuti elég nem vagy mást vegyek inkább?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Joachim21 pidzs...
2011.09.26. 05:55
A 8 mag sem 8 mag, csak 4 modul. Felesleges a crossfire, kivéve ha több monitor lesz rákötve.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. atti2010
2011.09.26. 09:14
pidzse Várd meg a Bullt mert jó áron kapsz majd jó teljesítményt, 6950 ből nem érdemes 2 venned akkor inkább vegyél egy tuningos 6970 -et.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. scsaba01
2011.09.26. 09:48
Üdv

Olvasgattam a hsz-eket, és kicsit csodálkozok. Nekem még egy "őskövület" AM2-es procim van (AMD Athlon X2 64 4200+), és eddig nem éreztem azt, hogy hú most mindenképpen új proci kellene. Szoktam én is játszani, netezni, filmezni, és dolgozni is a gépen (ne word-re meg excel-re gondoljatok), de a proci nem nagyon szokott átlag 70% felett üzemelni. Bár tervezek egy új procit, de valahogy nem az hoz lázba, hogy a magok 3400 vagy 3500 MHz-n ketyeg-e.
Őszintén! Akinek van mondjuk egy 2500k vagy akár egy alacsonyabb órajellel üzemelő procija látta-e már valaha 100%-on üzemelni az összes magot? Szerintem még nem. Persze számít az órajel is, de ami jobban számít, az a magok száma a párhuzamosítás végett. Ha úgy lesz pénzem (érzésem szerint a távoli jövőben, mert nekem nem anyuci meg apuci rakja a seggem alá a 600-as mercit, vagy hogy itteni példával éljek a 3-400 ezres gépet), természetesen én is tervezek egy új procit, és esélyes, hogy 6 vagy 8 magosat, de azért biztosan nem fogok kiadni 50$ al többet, hogy 100MHz-el nagyobb órajelen üzemeljen.
Hogy jobban tuningolható? Itt megint visszatérnék oda, hogy a 3000MHz / magot se használja ki szerintem teljes mértékben semmilyen (jól megírt) program (talán egy-két extrém kivétel akad) így, minek húzzam fel 4000 fölé?

Lehet, hogy én állok hozzá hülyén, de én ezen a véleményen vagyok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. atti2010
2011.09.26. 12:59
scsaba01 - Összességében igazad van, itt van 90% aki még egy 4 magost sem használ ki, de sír hogy milyen sz@r a 8 magos proci, mert hogy az Intel menyivel gyorsabb (amit sohasem vesz észre), de most az a trendi és ezt kel nyomatni, hogy be ne fossak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2011.09.26. 20:18
Látom te nagy pc guru lehetsz.Nem akarok belemenni a dologba,de totál nem vagy tisztában a processzor teljesitményekkel.Attol hogy egy proci 70%on dolgozik, a másik is ugyanannál a müveletnél szintén 70% körüli értéken fog ketyegni. De nem mindeggy hogy mennyivel gyorsabban hajtja végre az adott müveletet.Egyépként nekem is am2 procim volt még tavaly, 4400+ os. Nem tudom te mien játékkal játszol hogy nincsen vele problémád, de én pont azért cseréltem le mert egy komolyabb játéknál összepisálta magát.Pedig nem dolgozott fullon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. pilu85
2011.09.26. 20:48
ez kvára nem versenyképes a bullal szembe, esetleg ha nem akarsz új alaplapot venni,d e lehet még akkor is olcsóbban kijösz sőőt...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. pilu85
2011.09.26. 20:50
nincs videókártya amit ezek ne hajtanának ki
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Tibl
2011.09.27. 06:25
Kiváncsi leszek mikor befut a bull meg a 2700k meik lessz a jobb. Mindenki össze vissza istenit mindent. Az egyik,ezt a másik azt. Persze akinek amdje van az azt, akinek intelje az meg azt.Attol hogy 8 magos lessz a bull még nem biztos hogy jo is lessz.Ez tapasztalat.Évek alatt ne egy amd ben csalodtam mikor megjelent és megvettem.Váltottam intelre ,és kiderült hogy, ég és föld a kettő. Majd ha bull annyira jo lessz akkor visszaváltok amd re. De elöször majd a tesztekre leszek kiváncsi, mert addig még nem láttam olyan amd- s procit amitől húúú de elájultam volna.pl az amd x6-osa is hol van a 2500k hoz.Vicc. Én akkoris amondo vagyok hogy az egész amd egy parasztvakitás.Nagy teljesitmény, olcso ár, aztán mikor dolgozni kéne sehol semmi.Persze hogy olcsobb az amd mint az intel. Mindigis az volt meg mindigis az marad.Persze mert ha drágább lenne a kutya nem venné.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. pidzse
2011.09.27. 14:41
Sziasztok irtátok hogy a ati 6950 helyett vegyek inkább egy tulhuzott gyárilag ati 6970 et kb 20 ezerrel drágább és alig gyorsabb szerintem erröl kinek mi a véleménye .Szerintem a kétvideokártyás ati 6950 jobb mint a ati 6970 vagy nem? Amugy meg 3 monitorra tervezem a dolgot már van két monitorom már csak egy kell kérek tanácsokat vagy inkább vegyek két 6870 et? Nem tudok dönteni segitsetek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. djdanee pidzs...
2011.09.27. 15:04
2db HD 6950 2Gb szerintem.
1 fullHD monitornál is kevés tud lenni 1db HD 6970 mondjuk ha GTA IV maxot vagy Crysis 2 DX11 ultrát nézzük. Valószínű BF3 fullHD is megkövweteli majd a CFet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Megyeric
2011.09.27. 19:31
scsaba01:
A processzor MHZ-e adaja a számítási gyorsaságot így nagyobb órajele azt jelenti hogy gyorsabban végzi el.

atti2010:
Igazad van részben hogy nem kell fikázni a másik architectúrát. Az AMD processzor más ösvényre lépett mikor a magok számát emelte és így érte el azt a számítási potenciált amit az intel. Nem rosszabbak egy kicsivel sem. (inteles procim van évek óta, aszem korrekt voltam).

Tibl:
Amit írtál azzal alá is támasztottad azt amit fentebb írtam. Lehet hogy 70% de ha van nyolc magom 70-en akkor gyorsabban végzem el az adott számítást.

Összegezve a két processzor architectúra összehasonlítása teljesítményben oké lehet de kb olyan mint ha azt akarnák a háttér alapján mondani hogy egy GT sportautó a jobb mert egyszerűbb szerkezetű és ugyan olyan gyors mint a Japán gyorsvasút. Amire a vasút pártiak azt mondják hogy az lehet barátom de én 800 embert is elszállítok egyszerre cókmókostul míg te a sportverdáddal max 2-őt meg egy női neszeszeres bukszát. Értelmetlen.

A teljesítményt össze lehet vetni és ez alapján véleményt mondani de botorság lenne a mögöttes technológiát is leírni vagy magasztalni mert higyjétek el MI nem értünk úgy hozzá. Majd ha processzort programozol vagy tervezel akkor. Két külön út különböző megközelítés a maguk hátrányaival és előnyeivel.

A 2700K-ra visszatérve elég durva teljesítmény változás is lehetséges mivel az inteles procik a kódolási sebességet növelték az utóbbi években és nem a magok számát. Ami azt jelenti hogy ezeknél a kisebb MHZ emelkedés is nagyobb teljesítményt hozhat.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!