iPon Hírek

Októberben jön a Beyond: Two Souls

Dátum | 2013. 03. 01.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Quantic Dream természetfölöttit feszegető drámája végre kapott hivatalos megjelenési dátumot. Amerikában október 8-ra, Európában szimplán októberre írták ki a PlayStation Blogon. Ezen kívül még egy nagy meglepetést is tartogattak, méghozzá egy újabb híres színészt a fedélzeten, Willem Dafoe-t. A Pókember és A szakasz sztárja egy kormánynak dolgozó tudós, Nathan Dawkins szerepében tűnik fel, akinek az a feladata, hogy a főszereplő Jodie Holmes (Ellen Page) különleges képességeit tanulmányozza. A Sony kiadott egy előzetest is az első találkozásukról, amikor Jodie még csak egy kislány. A játék egyébként 15 évet fog felölelni a lány életéből.
Nem utolsó sorban fény derült az amerikai kiskereskedelmi láncoknál elérhető előrendelési extrákra is, amiből remélhetően mi is látunk majd valamit. A GameStopos és EB Gameses rendelésekhez egy DLC jár 30 percnyi extra tartalommal. Sok nagy láncnál előrendelés esetén Special Edition jár, ami fémtokban érkezik, vannak benne 'Így készült' videók, zene és PS3-as hátterek, avatárok.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. Shinjiii
2013.03.02. 08:21
Mindig megfog ez a mocap rendszer. Lassan már maszkot is alkalmazhatnának, annyi rajtuk a mozgásérzékelő. : )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. jocek
2013.03.02. 09:03
L.A Noire-ban is nagyon jól megoldották a mimikát ahogy látom itt még jobb lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. HUFEUR
2013.03.02. 09:45
LA Noire-ban teljesen más technológiát használtak, az azért kicsit profibb, de itt sem lesz panasz semmire.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Shinjiii
2013.03.02. 13:26
Igen, az a játék egyik legerősebb eleme volt. Figyelni, milyen képet vág a gyanúsított, egyebek... Egy mestermű. A Rockstar majdnem egyenlő a minőséggel, de sajnos hiába dicsérik agyon a Red Dead Redemption-t is, nincs PS3-am... : ( Ideje utána néztem egynek, azt hiszem. : )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. i2k010
2013.03.02. 14:20
Azért eléggé látszottak a fázisok a L.A. Noire-ban is a vágott arcok között.
Van még hová fejlődnie ennek az "élethűségnek" - még akkor is, ha a rémisztően hű megjelenítés nem lehet céljuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii
2013.03.04. 09:10
Ezekben legalább van mimika, nem úgy, mint a Skyrimben például! : D
Fapofával néz a karaktered, azt se tudja hol van, de mindent eltűr komoly képpel. Jó idegrendszerű karakterek vannak sok játékban.
Szerintem élethűen nem fog ábrázolni soha egy számítógépes játék. Arra ott a való élet. Nem tudom, minek akkora elvárás...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. HUFEUR
2013.03.04. 13:55
Shinjiii:

Egy Skyrim-nál, meg a játékok 90+%-ánál nem fontos annyira a mimika, míg egy Heavy Rain, LA Noire vagy Beyond-nál az egész játék erre alapul.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2013.03.04. 15:23
proggie számára szólt az ő 'A fejek viccek mindenhol.' kijelentésére ellenérvnek.
Pont ezt mondtam, hogy ugyan tökéletes nem lesz soha, ahogy ő szeretné, de egyelőre kiváló arcjátékokat készítenek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!