iPon Hírek

Online DVD-reklám az IBM-től

Dátum | 2007. 11. 26.
Szerző | Gabriel
Csoport | MULTIMÉDIA

Meglehetősen különös elképzelést szabadalmaztatott az IBM: a folyamatosan frissíthető reklámtartalommal fűszerezett DVD-t.

A DVD-t hardveres alapon programoznák be arra, hogy helyenként reklámokat jelenítsen meg a lejátszott tartalom közepette, amiket még csak nem is lehet átugrani. Az elképzelés szerint a reklámok egy online forrásról folyamatosan frissítenék is magukat, így még egy régen vásárolt film is friss reklámokat jeleníthetne meg mindig.

A szabadalmi bejegyzést idézve: "Az eljárás lehetőséget ad a DVD-k tartalmának meghatározott tanúsítványok szerinti kódolására. Ha a tanúsítvány szerint a DVD-tartalmat reklámokkal kell megszakítani, akkor ez meg is fog történni minden egyes lejátszás alkalmával. A reklámok elhelyezhetőek magán a DVD-n is, de online szerverről is letölthetőek, amely igény szerinti reklámokat szolgáltat."

És hogy mivel érvel az IBM ezen eljárás mellett? Két szóval: "Olcsóbb DVD-k". Kérdés már csak az, hogy érdemes-e így spórolni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. Svindler
2007.11.26. 13:00
Meglehetősen különös elképzelést szabadalmaztatott az IBM: a folyamatosan frissíthető reklámtartalommal fűszerezett ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!