iPon Hírek

Online költségkontroll a rugalmasabb működés jegyében

Dátum | 2010. 11. 18.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

Elindult a T-Systems új Telemátrix-szolgáltatása, amely a korábbinál jóval több területen biztosít nagyobb autonómiát a szerződött cégek vezetői számára. Az új kezelőfelületen a cégvezetők saját maguk állíthatják be vállalatuk mobilflotta-paramétereit, biztonságos módon érhetik el és tölthetik le a flotta adatait és számlaállományát, illetve a forgalmi szokásokról is a saját igényeik szerinti kimutatásokat készíthetnek. A Telemátrix három fő területen erősíti a cégvezetők eszköztárát.

A Telemátrix-előfizetők kordában tarthatják cégük mobiltelefon-használattal kapcsolatos költségeit. Lehetőség van ugyanis a szolgáltatások hívószámonkénti, illetve csoportonkénti beállítására, a kiválasztott előfizetésekre pedig engedélyező és tiltó listák állíthatók be mind a bejövő, mind a kimenő hívásokra, illetve az sms-ekre. A híváskontroll segítségével meghatározható, hogy mely körzetszámokhoz rendelt telefonszámok legyenek kedvezményesen hívhatók, illetve az, hogy a hívószám vagy azok egy csoportja mely irányokba indíthasson - vagy éppen ne indíthasson - hívást, a szűrés ráadásul érvényesíthető az sms-ek küldésére is.

A kedvezményes áron hívható, kollegiális csoportba külső partnerek is felvehetők, ha a flottaparancsnok úgy látja jónak: a flotta virtuális tagja lehet bármely belföldi T-Mobile-os vagy belföldi vezetékes hívószám, amely nem tartozik a Telemátrix-szolgáltatást igénybe vevő cég saját előfizetései közé, de a cégtől gyakran hívják azt, ezért szeretnék csapattagként kezelni és ennek megfelelő tarifával hívni. Tehát munkaidőben és céges telefonon csak azokat hívhatják fel a munkatársak, akiket a flottaparancsnokok engedélyeznek, ugyanakkor a Telemátrix úgynevezett magánszámla-szolgáltatása lehetővé teszi a céges és magánhívások rugalmas elkülönítését is a számlázás során. A limitértesítésben beállított hívásköltséghatárok átlépésekor pedig a megadott címre sms-ben vagy e-mailben értesítést küld a Telemátrix rendszere, ezáltal a flottaparancsnok valóban minden részletre kiterjedően ellenőrizheti cége mobilköltségeit.

Emellett a Telemátrix-előfizető ügyfelek kibővített hozzáférési jogaikon keresztül olyan statisztikákat készíthetnek el maguknak, amelyek segítségével cégük még költséghatékonyabbá tehető. A My T-Systems ügyfélszolgálati portálon elérhető Telemátrix felületen ellenőrizhetik cégük mobil- és vezetékes számláit, nyomon követhetik bármely hívószám vagy csoport hívásforgalmi adatait, egyenlegét. A Telemátrixon keresztül hat hónapra visszamenőleg mind a lezárt vezetékes, mind a mobilszámlák letölthetők, illetve különböző formátumokban exportálhatók a számlaarchívumból. A telefonköltségek szervezeti egységenként vagy akár egyes munkavállalókra vonatkozóan is megtekinthetők, egy statisztikai modul segítségével pedig könnyen készíthetőek kimutatások, grafikonok, amelyek elsősorban közép- és felsővezetők számára nyújtanak azonnali riportolási lehetőséget - elsősorban a cégvezető felé.

A Telemátrix-előfizetők számára az új, könnyen áttekinthető jogosultságkezelő rendszer az internetes adminisztrátori felületen keresztül biztosít hozzáférést a beállítások tökéletes testre szabásához: legyen szó számlakezelői, csoportkezelői vagy pusztán felhasználói jogkörről. Így akár minden felhasználó hozzáférhet a saját számla- és forgalmi adataihoz, de ez természetesen mindig az előfizető cég vezetőjének a döntésén múlik.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!