iPon Hírek

OS X-en egyelőre gyengélkedik a Portal

Dátum | 2010. 05. 17.
Szerző | Svindler
Csoport | JÁTÉK

Az Anandtech-nél egy érdekes összevetést csináltak arról, hogy melyik platformon gyorsabb a Portal: Windowson vagy OS X-en. Mivel utóbbin nincs DirectX ezért el kellett készíteni a Source motor OpenGL változatát is. Az eredmény egyelőre kisebb framerate és valamivel rosszabb képminőség. Eleinte mosottabb is volt az egész játék egy kicsit, de azt már kijavították egy tapasszal. Akit bővebben érdekel a gyors összehasonlítás, képekkel, az kattintson ide.

Portal teljesítménye egy GTX285-ön. Forrás: AnandTech

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. ssanyi2
2010.05.17. 12:23
Már az is nagy szám, hogy nem csak windózon megy. Remélem linuxra is megcsinálják. Az se baj, ha csak az osx-es verzió sebességét tudja
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Ludi
2010.05.18. 15:22
Amikor már az is csoda, hogy egy játékot egyáltalán Windows-ra is kiadnak - és nem console only - akkor egy OS/X verzió külön dicséretet érdemel, akármilyen is a teljesítménye. Am sztem a platformfüggőség megszűntetésére a legjobb módszer a WebGL elterjedése lenne, de erre sajnos még várni kell
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. arkman Ludi
2010.05.18. 15:44
Osztán' az OpenGL az mi? Platformfüggetlen, van Macre, Windowsra, Linuxra, UNIX-ra, ez nem elég? Mégsem tudott elterjedni 18 év alatt sem széles körben. (Azon lehet vitatkozni miért, de tény.) (Persze most játékokról beszélünk, sok komoly program használ openGL-t)
Az a szomorú helyzet, hogy nem érdeke senkinek (legalábbis sokaknak nem), hogy olyant használjanak, ami szabvány, és sok helyen működik. Hiszen még egy platformon is be tud kavarni akárki. (lásd Nvidia PhysX, stb) Most talán a Valve elkezdett valamit, de még messze van a kánaán.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!