iPon Hírek

Oscar-díj nyertes a Remedy csapatában

Dátum | 2014. 03. 04.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Remedy mindig is azon dolgozott, hogy a filmek (vagy éppen a sorozatok) és a játékok között elmossa a határokat, nem csoda, hogy több filmes szakembert is alkalmaz a stúdió. Most már ráadásul egy Oscar-díjas filmes szakembert is alkalmaz, ugyanis Greg Louden is része volt annak a csapatnak, amelyik a vizuális effektusokért Oscart kapó Gravity című filmen dolgozott.
"Ahogy a játékfejlesztés, úgy a filmes vizuális effektusok is csapatmunkára épülnek. Megtiszteltetés, hogy részese lehettem a Gravity keményen dolgozó csapatának nagyon tehetséges ügyfelekkel, vezetővel és egy remek rendezővel. Könnyű átállni a filmekről a játékokra, és most kipróbálhatom képességeimet a Quantum Breakben." - nyilatkozta a Remedy hivatalos blogján a szakember. Louden egyébként a Gravity befejezése óta a Remedynél dolgozik, nem arról van tehát szó, hogy az Oscar-díj után gyorsan leszerződtették, hogy valamit fel lehessen használni a játékhoz készült reklámanyagokban (de azért az Oscar valószínűleg nem ártott a témának).
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. rtagore
2014.03.04. 13:23
Én végignéztem kínkeservesen a Gravitációt, de ennél unalmasabb filmet már
régen láttam. Biztosan nagy bravúr volt kivitelezni a jeleneteket, de hogy ezért
még egy halom díjat is adjanak!? Persze, mert amerikai film, meg híres az a
nagyon sok szereplő benne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. bitvadasz rtago...
2014.03.04. 13:49
Veled van a baj barátom, talán háttal ültél a moziban
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. tibaimp
2014.03.04. 14:10
Nekem nagyon bejött.
Kb ez lenne, egy hasonló szituban, ráadásul van alapja, mert nagyon sok űrszemét kering a Föld körül, ha valami történne, pápá GPS és űrkutatás, szóval...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. rtagore
2014.03.04. 14:23
@bitvadasz: Ennél sokkal jobb filmek vannak, amelyek nem kaptak Oscar-díjat. Ha neked ez jön be, lelked rajta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Asagrim rtago...
2014.03.04. 14:48
Én is megnéztem, és hát azt kell hogy mondjam, hogy a következetesség nem az erőssége ... gyakorlatilag több kérdés fogalmazódott meg bennem a film végeztével, mint a Mátrix trilógia végén.

Itt viszont a vizuális effektekről van szó, azokra meg egy rossz szavam nem lehet, jó munkát végeztek!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.03.04. 15:02
Azért tegyük hozzá, hogy a Gravity egy kivétellel az audio-vizuális díjakat hozta el. Ezekben nehéz vitatkozni az érdemeiről. A kivétel a rendezés, de itt meg a többi jelölt se volt egy nagy szám rendezési szempontból...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. m4ss.cor3 rtago...
2014.03.04. 15:03
Bezzeg az Alkonyat kapott arany málnát! Micsoda igazságtalanság!

Amúgy nekem tetszett a film, kár hogy az "egyedül a semmiben" érzés nem jött át(nekem)+ott van a befejezés, ami valljuk be olyan semmilyen lett. Szal szerintem is túl lett díjazva. Persze én nem vagyok filmkritikus.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. noPublicFG
2014.03.05. 01:05
Ez a Quantum Break egyre inkább érdekel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Whysper
2014.03.05. 11:47
Engem inkább az inspirálna,ha végre a programozok lennének már szívesek úgy írni a játékokat ,hogy a ne csak egy szálon fussanak hanem rendesen használják ki a magokat! Akkor könnyebb is lenne elmosni a film és játék határokat!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. 5hR3kY Whysp...
2014.03.05. 12:50
Egy szálon, és több szálon is lehet sz@r, illetve jó játékokat írni. Az összemosódás, nem ettől függ.

Ellenben a Gravity című produktumot, inkább említeném tech demo-nak mint filmnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!