iPon Hírek

Összébb húzzák a nadrágszíjat a CCP-nél

Dátum | 2014. 08. 29.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A CCP üzleti jelentéséből kiderült, hogy a cég hamarosan bezárja irodáját San Franciscóban, ezzel párhuzamosan néhány magas beosztású vezető is távozik, többek között David Reid marketinges főnök és Joe Gallo pénzügyi vezető. Hilmar Veigar Pétursson, a CCP igazgatója röviden azzal magyarázta leépítéseket, hogy mindez az összevonások és az üzlet egyszerűsítésével kapcsolatos terveik részét képezi. "Joe Gallo és David Reid nagyszerű munkát végeztek a CCP-nél, és minden jót kívánok nekik a jövőre nézve." - nyilatkozta Pétursson. David Reid, aki korábban a Trionnál dolgozott 2012-ben csatlakozott a CCP-hez, hogy a PS3-as shooter, a Dust 514 indulásában segédkezzen. A cégnél eltöltött két éve alatt a közösség is megismerte és megszerette, az Eve FanFesten és az Eve Vegason tartott beszédei igen szórakoztatóak voltak. A Dust 514 nem talált jó fogadtatásra a játékosok és a kritikusok körében. Időközben a CCP másik tervezett megjelenése, a World of Darkness vámpíros MMO eltűnt a süllyesztőben, a megbukott Dust 514 utódjának, a Project Legionnek már megvan a célközönsége az EVE-esek körében, az Eve Valkyrie jó reklámot kap a társkiadójától, az Oculus VR-tól, az EVE pedig jól elmarketingeli saját magát, így a cégnek többé nem volt szüksége Reid szolgálataira. Joe Gallo öt évig dolgozott a CCP-nél pénzügyi vezetőként, pontosan nem tudni, hogy mi volt a feladatköre, de valószínűleg eladás, marketing és PR-téren ügyködött. A World of Darkness elsüllyedése és a Dust 514 sikertelenségét követően a CCP szlogenje többé már nem az előretörésről szól, helyette inkább arra koncentrálnak, hogy azt csinálják még jobban, amiben már most is jók.
Az EVE Valkyrie remélhetőleg jobban bejön a CCP-nek
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. Szefmester
2014.08.29. 20:25
Pedig egy jól összerakott és EVE minőségű, és összetettségű WoD játék szerintem eléggé megérte volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. sensorprim...
2014.08.29. 21:52
reméljük az eve is eltűnik a süllyesztőben
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. carbon0
2014.08.30. 01:02
Az eve mint az egyik legregebb ota jelenlevo mmo,stabil playerbase-el valoszinuleg soha nemfog eltunni a sullyesztobe.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Szefmester senso...
2014.08.30. 09:45
Miért? Valami indok is van erre, vagy csak mert csak?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Fratello Szefm...
2014.08.30. 14:33
Három NAGYON súlyos indokot is tudok mondani az EVE ellen, amik bármelyik mai "átlagos" MMO-játékosnál kicsaphatja a biztosítékot:

1. Nem WoW
2. Nincs belőle tisztességes tört magyar szerver
3. Nem lehet benne vérpistikézni...

;D
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. tamaspolga... Szefm...
2014.08.31. 10:11
ez könnyen lehet, viszont az eve nem tudta kitermelni a wod fejlesztési költségeit is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Szefmester Frate...
2014.08.31. 12:36
Ezek az indokok itthon Abszurdisztánban, vagy a szomszédos Mordorban még jelenthet problémát, de élhetőbb országokban szerintem ezek nem problémák.

Lehet KS-re kellett volna vinniük a WoD-t. Kis szerencsével egy folyamatosan fejlődő és növekvő játékot adhattak volna ki. Nem kell egy egyből fullos és hatalmas játékot kiadniuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. wishformor...
2014.08.31. 17:08
@Fratello
ezek az indokok pont az eve mellett szolnak, pont ezert szeretjuk lol

@sensorprime
te meg ahol voltal, oda is menj vissza
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. xcomman wishf...
2014.09.01. 10:57
"@Fratello
ezek az indokok pont az eve mellett szolnak, pont ezert szeretjuk lol"

+1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. retal79 Szefm...
2014.09.01. 17:15
Szerintem nem. Az EVE azért működik, mert az űrben játszódik. Kvázi egy üres térben lövik egymást a játékosok, de ilyen maga a stílus, ez egy űrhajós játék és ez itt normális. Egy Földön (vagy másik bolygón) játszódó MMO-nál sokkal nagyobbak lennének az igények kidolgozott városokra meg ilyesmikre. Én a Wildstar peremre szorulása után már nem nagyon látom, hogyan tudnának olyan MMO-t készíteni, ami tartalmában ne lenne kevés a gamereknek. Az igények egyre csak nőnek minden új MMO-nál, mindig kevés lesz a tartalom...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!