iPon Hírek

Összetettek lesznek az új Doom pályái

Dátum | 2015. 07. 07.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ugyan az E3-as bemutatóban viszonylag egyszerű előrehaladást és lövöldözést látunk, a játék producere, Marty Stratton elmondta, valójában a Doom pályái nem ennyire egyszerűek. Szerinte nagyon fontos, hogy a játékosoknak elég helyet adjanak arra, hogy improvizáljanak és kiéljék magukat, a pályatervezők pedig különösen nagy hangsúlyt fektettek erre. "Egy Ferrarit nem akarsz a garázsban tartani" - utalt ezzel Stratton arra, hogy igenis lehetőséget kell adni a játékosoknak arra, hogy megfelelően kiéljék magukat, és felszabadultan lövöldözzenek. Ez az új Doom esetében egyébként konkrétan azt jelenti, hogy a pályákat nem csak horizontálisan, de vertikálisan is bejárhatjuk, vagyis nagyon sok magaslati hely lesz, amit például dupla ugrással, vagy feldobó platformmal közelíthetünk meg. "Ez valójában számos különböző játékstílusra ad lehetőséget, így például felülről támadhatunk a démonokra. Akik persze egy idő után szintén felugranak majd, és megpróbálnak elkapni, de akkor te pedig leugorhatsz, és így tovább." - folytatta Stratton, majd hozzá tette, az id Software leginkább a gördeszkás parkokhoz hasonlítja a pályákat. "Egyszerűen csak bemész és improvizálsz, egészen addig, míg a végére nem jutsz. Olyan, mintha egy folyamatos táncot lejtenél az ellenséggel".
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

18. reklamszem...
2015.07.07. 16:44
Hát ez sem 60fps-el fut...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Asagrim
2015.07.07. 17:12
Hát, eléggé arcade hent ez a gameplay. Nincs fall damage, fegyvert váltani a másodperc törtrésze alatt lehet, ez a szerencsétlen meg nem tud rakétát használni, majdnem megmurdelt splash damage-be kétszer is, de csak azért majdnem, mert úgy tűnik, hogy a demo erejére 11 HP alatt god mode volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. ferencnagy
2015.07.07. 17:13
az a baj ezzel hogy már lejárt lemez...

ami idén év végén ütni fog az a Fallout4
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. eriol
2015.07.07. 17:35
Hát ez egy elég lassú táncnak tűnik...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. thestock
2015.07.07. 17:52
Ez még gondolom nem a végleges verzió,az eddigi videók alapján egyáltalán nem tűnt vontatottnak,meg a játékos sem volt pro...
Az E3-es cikknél leírták hogy mik a fő szempontok: hatalmas fegyverek,badass szörnyek,pörgős játékmenet.
Az eddigi videók alapján bőven elég lesz arra hogy az ember kicsit kiélje magát,és nosztalgiázzon egyet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. kiskoller Asagr...
2015.07.07. 18:33
Doom 1&2 elég árkád volt, nem zavarna, ha a 4 is az lenne. Én már nagyon unom a "realisztikus" modern fedezékes lövöldéket...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. gabesz7630
2015.07.07. 18:36
Hát ez vérgagyi...
Összetettek lesznek a pályák.
Magyarul nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. predike07
2015.07.07. 18:39
Tartok tőle,hogy nem fog akkorát ütni mint amit sokan várnak tőle.
Mindenesetre bízom benne mert egy jó kis régivágásu lövöldét szivesen játszanék már.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Asagrim kisko...
2015.07.07. 19:49
Egy újabb fedezékes lövölde nekem se hiányzik, de azért legyen már fall damage, hogy a "vertikális" pályákon kelljen azért egy picit figyelni is, mert így tökmindegy mennyire vertikális a pálya, mész egyenesen előre és kész.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. kiskoller predi...
2015.07.07. 20:05
Biztos, hogy nem fog akkorát ütni. De nem is baj. Engem már régóta nem érdekel a Hype-Train. Majd megjelenik, kap egy 85%-ot (ha jó lesz) és rétegjáték lesz. Én nem gondolom, hogy klasszikus lesz, mint az elődök.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. predike07
2015.07.07. 22:28
Ahhoz,hogy klasszikus legyen fel kellene valami újat vonultatni.Régen több lehetőség volt,mára már szinte minden féle megoldás szerepelt valamilyen formában így nehéz lenne neki maradandót alkotni.
Ettől eltekintve biztos jó lesz sőt ezeket a modern battlefiledeket meg codokat már most leverte a szememben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. ThePoweR
2015.07.07. 23:10
predike07: Wat? BF, COD? Hogy jönnek ezek ide. Jó hogy nem hasonlítgatod a BF-et a Lef4Dead-el.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. predike07
2015.07.07. 23:48
Nem hasonlítottam össze őket még csak vélettlenül egy betüt se írtam amiben a kettőt egy kalap alá venném vagy méregetném egymáshoz .Csak írtam,hogy felüdülés lesz egy ilyen játék a sok szemét.(pl Bf ,COD) között. Ebben semmi hasonlat nem volt részemről.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. ThePoweR predi...
2015.07.08. 00:18
"Ettől eltekintve biztos jó lesz sőt ezeket a modern battlefiledeket meg codokat már most leverte a szememben."

Hát ez nem tudom mi ha nem összehasonlítás. Te azt állítod hogy a te szemedben már most jobb mint egy BF vagy CoD, de a stílusuk teljesen különböző. Azt is mondhattad volna hogy ez már most jobb szerinted mint a GTA 5.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Chavalier
2015.07.08. 01:23
Carmack bácsi vajon dolgozott még ezen? Elméletileg fejlesztették már jóóópár éve.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Lazahunter
2015.07.08. 09:41
Most mit akartok, valahogy kontrollerrel is játszani kell tudni ezekkel, már minden hasonló játékot eleve erre a szintre 'butítva' terveznek meg ... nem véletlen, hogy nem leszenk hentelhető tömegek sem, és kb célozni sem nagyon kell.

Persze az eredeti Doomban csak horizontális 'célzás', ahhoz képest már ez is fejlődés
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Benny
2015.07.08. 11:05
Nem lesz ez olyan rossz de azért csak remélni tudom,h a konzolok miatt nem lesz lebutítva mint a legtöbb játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. magerg Chava...
2015.07.08. 11:32
Tök mindegy hogy Carmack dolgozott-e rajta.
Eddig se pályatervezéssel foglalkozott, hanem engine programozással.
Az új Doomnak pedig nem tech vonalon kellene nagyot ütnie.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!