iPon Hírek

Öt éve fejlesztik a The Division motorját

Dátum | 2014. 04. 01.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Rodrigo Cortes művészeti rendező a GamerHubTV-nek adott interjújában elmondta, hogy a The Division motorját, a Snowdropot öt éve kezdték el fejleszteni a Ubisoft Massive-nál. "Már nagyon korán elkezdtünk dolgozni, a Snowdropon, úgy kb. öt éve, végiggondoltuk, hogy milyen kihívásokat hozhat a következő generáció, és figyelembe vettük a korlátainkat is. Svédországban vagyunk, itt úgy dolgozunk, hogy nincs olyan nagy mennyiségű munkaerő azokhoz a típusú játékokhoz, amelyeket készíteni akarunk. Egy olyan tripla A-s játékot szeretnénk fejleszteni, amely versenyre kell az ipar legnagyobbjaival is, mindezt úgy, hogy egy olyan ésszerű méretű stúdióval dolgozunk, mint a Massive." "A fejlesztés már a kezdetektől fogva ezeken a korlátokon alapult. Hogyan fogjuk kezelni a következő generációt? Hogyan kezeljük majd a tripla A-s fejlesztést? A megoldás az új motor elkészítése volt, amit már nagyon korán hozzákapcsoltunk a The Divisionhöz." Cortes az interjúban elmondta, hogy a Snowdrop képes arra, hogy masszívan javítson a dolgok minőségén, külön kiemelte a ruhák animációit, a megvilágítást és a részecskéket. Mindezek együttvéve lehetővé teszik, hogy még jobban beleélhessük magunkat a játékokba. Míg az EA a legtöbb saját fejlesztésű játékához egyetlen motort használ, a Ubisoft egyszerre többet is: a Snowdropot a The Divisionhöz, az AnvilNextet az Assassin's Creedhez, a Duniát a Far Cry 3-hoz és a Disruptot a Watch Dogshoz. A Tom Clancy's The Division külső nézetes taktikai shooter RPG lesz és kizárólag PC-re és újgenerációs konzolokra fog megjelenni az idén.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

13. tibaimp
2014.04.01. 19:33
Hú, baszk, nem semmi lesz, remélem mantles, mert különben kevés lehet sok vga hozzá...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. PRO_St4rS
2014.04.01. 19:54
türelmesen várjuk az eredményt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. KisDre tibai...
2014.04.01. 19:57
Ha 5 éve fejlesztik akkor nem sok esélyes a Mantle, vagy legalább is nem a kezdetektől
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. draks
2014.04.01. 20:02
szerintem ez gyönyörű
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. gab78
2014.04.01. 20:29
Piszok jól néz ki szerintem is! Remélem az elején nem fog ott figyelni egy nv logó, mert akkor tuti hogy el lesz cseszve az optimalizálás PC-n. Lásd AC3, AC4, CoD Ghost... a Watch Dogstól is már előre félek...

A BF4-et ne emlegessen fel senki, mert az félkészen lett kiadva... (EA)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. rics87
2014.04.01. 20:55
A bf en kívül a többi nálam rendben van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. tibaimp KisDr...
2014.04.01. 21:03
Mondjuk ebben igazad lehet, az 5 évet valahogy nem is figyeltem...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. codex
2014.04.01. 21:32
Úgy gondolom sikerült is megvalósítani. Külön kiemelendő, hogy már láttunk gameplay-t a játékból, és valóban szép, azt kapjuk amit láttunk remélhetőleg. Nem egy tech demo-t nézegetek unreal módra mindenféle fícsörökkel játék meg még sehol. Nekem tetszik. Minden elismerésem. Szerintem az egyik legszebb motor lett a piacon, nem beszélve a lélegzetelállító részletességről amit képes megjeleníteni. Kíváncsi leszek azért a hardverigényére.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. otherl
2014.04.02. 00:47
Motor fejlesztéshez mindig is nagyon értettek, a maga idejében mindegyik a kor egyik legjobbja volt. Kár, hogy már nem fognak Ground Control 3-at csinálni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Fernando
2014.04.02. 12:20
Instant buy ez. Crysist szénné alázza egy-két jelenet, gondolok itt az erdőkre, meg úgy általában.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Woodstock
2014.04.02. 14:39
Gyönyörű szép és látványos de rombolhatóság miért nincs benne?
Szerintem egy next gen engine-nek illene már ilyesmit is felmutatni...és ezt nem a frostbite miatt mondom hanem mert na,milyen már amikor ott áll a szemétkupac mint egy betonfal és kész 2014ben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. DogTheDog Woods...
2014.04.02. 15:24
Azert,hogy ne csak nehany ezer ember tudja futtatni a vilagon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kovy29 tibai...
2014.04.02. 21:34
Nem látom az összefüggést a Mantle és a gyors vga között, mivel a Mantle a procilimites helyzetekben hasznos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!