iPon Hírek

Özönlenek a GeForce GTX 1050-es és a GTX 1050 Ti VGA-k

Dátum | 2016. 10. 19.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

Az Nvidia GeForce GTX 1050-es és GeForce GTX 1050 Ti videokártyájának rajtja igazi meglepetés volt, ugyanis a korábbi pletykák szerint október 25-re vártunk az újdonságokat, de a formális rajtra már egy héttel korábban, tegnap sor került. Ez azt jelenti, hogy a lentebb részletezett kínálat tagjait most még nem, majd leghamarabb is csak egy hét múlva lehet megvásárolni, igaz, a dolgok jelenlegi állása szerint úgy tűnik, egy hét múlva még csak a GTX 1050 Ti érkezhet meg. A GeForce GTX 1050 majd csak néhány héttel később, valamikor november elején vagy közepén válhat elérhetővé nagyobb mennyiségben, amennyiben minden a tervek szerint zajlik.
Addig is érdemes néhány pillantást vetni az alábbi gigantikus felsorolásra, amelyben minden GeForce GTX 1050-es és GeForce GTX 1050 Ti alapú videokártya szerepel – legalábbis azok egészen biztosan, amelyekről jelen pillanatban tudni lehet. Annak érdekében, hogy még könnyebb legyen eligazodni a kínálatban, extraként minden modellnél odaírtuk, van-e rajta külön PCI Express tápcsatlakozó. Első körben az azonnal megjelent modelleket szedtük csokorba, de hírünket folyamatosan frissíteni fogjuk, ahogy minden gyártó kínálatában megjelennek az újdonságok.
--- ASUS ---
ASUS DUAL-GTX1050TI-4G •GPU alap- és boost órajele: 1290 MHz | 1392 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs ASUS EX-GTX1050TI-4G •GPU alap- és boost órajele: 1290 MHz | 1392 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
--- EVGA ---
A GeForce GTX 1050-es kínálat (EVGA)
EVGA GeForce GTX 1050 GAMING •GPU alap- és boost órajele: 1354 MHz | 1455 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
EVGA GeForce GTX 1050 SC •GPU alap- és boost órajele: 1417 MHz | 1531 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs EVGA GeForce GTX 1050 SSC •GPU alap- és boost órajele: 1430 MHz | 1544 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
EVGA GeForce GTX 1050 FTW DT •GPU alap- és boost órajele: 1354 MHz | 1455 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: van, 1 db hattűs EVGA GeForce GTX 1050 FTW •GPU alap- és boost órajele: 1442 MHz | 1556 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: van, 1 db hattűs A GeForce GTX 1050 Ti kínálat (EVGA)
EVGA GeForce GTX 1050 Ti GAMING •GPU alap- és boost órajele: 1290 MHz | 1392 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
EVGA GeForce GTX 1050 Ti SC •GPU alap- és boost órajele: 1354 MHz | 1468 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs EVGA GeForce GTX 1050 Ti SSC •GPU alap- és boost órajele: 1366 MHz | 1480 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
EVGA GeForce GTX 1050 Ti FTW DT •GPU alap- és boost órajele: 1290 MHz | 1392 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: van, 1 db hattűs EVGA GeForce GTX 1050 Ti FTW •GPU alap- és boost órajele: 1379 MHz | 1493 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: van, 1 db hattűs
--- Galax ---
GALAX GeForce® GTX 1050 OC (Single Fan) •GPU alap- és boost órajele: 1366 MHz | 1468 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs GALAX GeForce® GTX 1050 EXOC •GPU alap- és boost órajele: 1417 MHz | 1531 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: van, 1 db hattűs
GALAX GeForce® GTX 1050 Ti OC (Single Fan) •GPU alap- és boost órajele: 1303 MHz | 1417 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs GALAX GeForce® GTX 1050 Ti EXOC •GPU alap- és boost órajele: 1354 MHz | 1468 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: van, 1 db hattűs
--- Gigabyte ---
A GeForce GTX 1050-es kínálat (Gigabyte)
Gigabyte GeForce® GTX 1050 D5 2G •GPU alap- és boost órajele: - Gaming Mode: 1354 MHz | 1455 MHz - OC Mode: 1379 MHz | 1493 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs Gigabyte GeForce® GTX 1050 OC 2G •GPU alap- és boost órajele: - Gaming Mode: 1379 MHz | 1493 MHz - OC Mode: 1404 MHz | 1518 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
Gigabyte GeForce® GTX 1050 Windforce OC 2G •GPU alap- és boost órajele: - Gaming Mode: 1392 MHz | 1506 MHz - OC Mode: 1417 MHz | 1531 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: Van, 1 db hattűs Gigabyte GeForce® GTX 1050 G1 Gaming 2G •GPU alap- és boost órajele: - Gaming Mode: 1417 MHz | 1531 MHz - OC Mode: 1442 MHz | 1556 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: Van, 1 db hattűs A GeForce GTX 1050 Ti kínálat (Gigabyte)
Gigabyte GeForce® GTX 1050 Ti D5 4G •GPU alap- és boost órajele: - Gaming Mode: 1290 MHz | 1392 MHz - OC Mode: 1316 MHz | 1430 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs Gigabyte GeForce® GTX 1050 Ti OC 4G •GPU alap- és boost órajele: - Gaming Mode: 1316 MHz | 1430 MHz - OC Mode: 1341 MHz | 1455 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
Gigabyte GeForce® GTX 1050 Ti Windforce OC 4G •GPU alap- és boost órajele: - Gaming Mode: 1328 MHz | 1442 MHz - OC Mode: 1354 MHz | 1468 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: Van, 1 db hattűs Gigabyte GeForce® GTX 1050 Ti G1 Gaming 4G •GPU alap- és boost órajele: - Gaming Mode: 1366 MHz | 1480 MHz - OC Mode: 1392 MHz | 1506 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: Van, 1 db hattűs
--- Inno3D ---
Inno3D GeForce GTX 1050 Compact •GPU alap- és boost órajele: 1354 MHz | 1455 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs Inno3D GeForce GTX 1050 Twin X2 •GPU alap- és boost órajele: 1354 MHz | 1455 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
Inno3D GeForce GTX 1050 Ti Compact •GPU alap- és boost órajele: 1290 MHz | 1392 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs Inno3D GeForce GTX 1050 Ti Twin X2 •GPU alap- és boost órajele: 1290 MHz | 1392 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
--- MSI ---
A GeForce GTX 1050-es kínálat (MSI)
MSI GeForce® GTX 1050 2G •GPU alap- és boost órajele: 1354 MHz | 1455 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs MSI GeForce® GTX 1050 2G OC •GPU alap- és boost órajele: 1404 MHz | 1518 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
MSI GeForce® GTX 1050 2GT OC •GPU alap- és boost órajele: 1404 MHz | 1518 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz
MSI GeForce® GTX 1050 GAMING 2G •GPU alap- és boost órajele: - Silent Mode: 1354 MHz | 1455 MHz - Gaming Mode: 1366 MHz | 1468 MHz - OC Mode: 1379 MHz | 1493 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: van, 1 db hattűs MSI GeForce® GTX 1050 GAMING X 2G •GPU alap- és boost órajele: - Silent Mode: 1354 MHz | 1455 MHz - Gaming Mode: 1417 MHz | 1531 MHz - OC Mode: 1442 MHz | 1556 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz (OC Mode esetén 7,1 GHz) •PCIe tápcsatlakozó: van, 1 db hattűs A GeForce GTX 1050 Ti kínálat (MSI)
MSI GeForce® GTX 1050 Ti 4G •GPU alap- és boost órajele: 1290 MHz | 1392 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs MSI GeForce® GTX 1050 Ti 4G OC •GPU alap- és boost órajele: 1341 MHz | 1455 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
MSI GeForce® GTX 1050 Ti 4GT OC •GPU alap- és boost órajele: 1341 MHz | 1455 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
MSI GeForce® GTX 1050 Ti GAMING 4G •GPU alap- és boost órajele: - Silent Mode: 1290 MHz | 1392 MHz - Gaming Mode: 1303 MHz | 1417 MHz - OC Mode: 1316 MHz | 1430 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: van, 1 db hattűs MSI GeForce® GTX 1050 Ti GAMING X 4G •GPU alap- és boost órajele: - Silent Mode: 1290 MHz | 1392 MHz - Gaming Mode: 1354 MHz | 1468 MHz - OC Mode: 1379 MHz | 1493 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz (OC Mode esetén 7,1 GHz) •PCIe tápcsatlakozó: van, 1 db hattűs
--- Palit ---
Palit GTX 1050 StormX •GPU alap- és boost órajele: 1354 MHz | 1455 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 7 @ GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
Palit GeForce GTX 1050 Ti StormX •GPU alap- és boost órajele: 1290 MHz | 1392 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 7 @ GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
--- Zotac ---
ZOTAC GeForce® GTX 1050 Mini •GPU alap- és boost órajele: 1354 MHz | 1455 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs
ZOTAC GeForce® GTX 1050 Ti Mini •GPU alap- és boost órajele: 1303 MHz | 1417 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs ZOTAC GeForce® GTX 1050 Ti OC Edition •GPU alap- és boost órajele: 1392 MHz | 1506 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 4 GB GDDR5 @ 7 GHz •PCIe tápcsatlakozó: nincs ------------------------------------------------------------------------------- Az Nvidia új videokártyái hivatalosan csak október 25-én válnak elérhetővé. A GeForce GTX 1050 várhatóan 41 000 forintba, a GeForce GTX 1050 Ti pedig 50 000 forintba kerül majd.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

39. sandor906
2016.10.19. 08:39
Ezekből se lesz low profilos?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. gery84
2016.10.19. 08:40
Gigabyte GeForce® GTX 1050 Ti G1 Gaming 4G
Nincs 6tűs táp csati??!!! Mi a fene!

Miközben a Gigabyte GeForce® GTX 1050 G1 Gaming 2G meg van!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. thestock sando...
2016.10.19. 09:03
A 750Ti-ből volt, elképzelhető hogy ezeknél is lesz.
Jó látni hogy bőven van köztük olyan ami nem igényel plusz tápcsatit. Az mondjuk érthetetlen hogy a 75 watt alatti fogyasztáshoz miért párosítanak dupla ventit... a nagy lapát erősebb kártya érzetét kelti?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. sandor906 thest...
2016.10.19. 09:42
Van egy Gigabyte low 750 Ti a gyerek gépében, szerintem remek darab, de a teljesítménye már nem elég az újabb játékokhoz, csak minimum beállításokon és 720p-n (Battlefront). Egy 1050Ti- vel már biztos élvezetesebb lenne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. asdsa
2016.10.19. 10:02
MSI-n van hőcső, mégis dupla ventis. Jobb az eloszlás, és kisebb fordulat is elég. A marketing értékéről nem si beszélve.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Tafuh
2016.10.19. 10:28
Szerintem ez a - Gigabyte GeForce® GTX 1050 Ti Windforce OC 4G - az egyik legjobb darab közülük, azok alapján, amiket eddig is említettetek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Riddick77
2016.10.19. 10:49
Ha ,jó a teljesítménye és nem árazzák túl a boltok,akkor a 1050Ti népkártya lehet. Remélem,az AMD kihoz rá egy olyan Radeon RX 470-et aminél vissza van véve a fogyasztás,de jó a teljesítmény. Mert vártam egy takarékos és gyors Polaris kártyát,de nem nagyon sietnek vele,remélem nem csak a VEGA GPU-k mellett jön. Mindenesetre, ez a GTX 1050 széria ígéretesnek tűnik nagyon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Titmoszisz
2016.10.19. 12:14
A rövidebb, egy ventilátoros változatok mennyire lesznek túlárazva a "teljes" méretűekhez képest, ill. a kisebb/gagyibb hűtésük miatt hangosabbak lesznek-e azoknál?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. rini
2016.10.19. 12:32
Miért lennének túlárazva? Azért mert rövidebb a nyák, attól még nem lesz drágább, sőt, talán még olcsóbbak is kellene lennie. Két okból is. Kevesebb anyag kell hozzá és általában azt is elmondhatjuk, hogy a hűtése is kevesebb pénzbe kerül. Na persze nem is tud annyit az a hűtés mint egy 2 ventilátoros. Nem lesz hangosabb szerintem ezen a szinten már. Ha a lapátokat nézzük akkor ugyan akkorák mint a 2 ventis verzióé de itt csak egy venti lesz, szóval kevesebb hangnak kell létrejönni. Szóval ez nem az a miniatürizálás amelyért többet kellene fizetni és szerintem ezen a szinten már nincs szükség a hatalmas méretű hűtésre sem. Természetesen az más ha valaki a végletekig tuningolni akar egy ilyen terméket, annak ez nem ajánlott.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. Titmoszisz rini
2016.10.19. 12:37
Arra gondoltam, hogy a marketing itt is a fogyasztó zsebe és a józan ész ellen működik.
De, ha tényleg nem lesz feláras és hangosabb a kisebb termék, akkor nagyon ígéretesnek tűnik az - várom a tesztet róla.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. thestock
2016.10.19. 12:56
Miért lenne drágább? ugyan már....egy alsó középkategóriás kártyáról van szó, pár ezer forintos árkülönbségeket tudok elképzelni.
A hűtésre visszatérve: tényleg gázok ezek az alu tömbök. Az MSI 1050Ti-je olyan mintha leszedték volna a a GT 210-ről a passzív hűtést,és rárakták volna egy ventivel. Az 1 kártyás verzióknál jó lenne olyasmi hűtést látni mint ami a HD 4850ZL-en volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Dom013
2016.10.19. 13:03
érdekes lesz. Kíváncsi vagyok a Ti hogy fog teljesíteni a 4gb-os 470-emhez képest, meg milyen áron lesznek ezek itthon. Aki csak zöldben gondolkodik, annak pl egy 750Ti-ről ideális váltás lehet. 950-960-ról már kevésbé.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Vargha rini
2016.10.19. 13:11
Nem egyformák a ventik az egy ventis megoldások nagyobbak. Általában 10cm míg a kettesek 8 centiméteresek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. noPublicFG
2016.10.19. 13:56
Ezek az egy ventis 1050ti-k jöhetnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. B_Real Riddi...
2016.10.19. 14:11
Elvileg 950 és 960 körüli (fölötti) teljesítménnyel jönnek. Ez már az előző szériában is a belépő kategória volt. Valóban elég lesz ez a teljesítmény?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. PotykaPal
2016.10.19. 14:49
Szerintem a GTX 1050Ti 1080p-ben elég lesz annak, aki nem 1080p@60FPS-sel akar fullra tolt grafikával játszani, egyelőre egy GTX960-nal is el lehet játszani kompromisszumokkal 1080p-ben, ha ezek a 950 és 960 felé jönnek, a célközönségnek elégnek kell lennie!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Csaber B_Rea...
2016.10.19. 14:56
Elég , nézd a NV 960 alig volt gyorsabb mint egy NV 670 (ref vs ref ) max 10% difi volt , szóval 4 éves csúcsközeli kártya teljesítményét kapod alacsony fogyasztás mellett amivel még ma is nyugodtan lehet játszani .Én is csak azért váltottam mert kaptam egy kihagyhatatlan árajánlatot a ref NV 670-emre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. B_Real Csabe...
2016.10.19. 15:30
4 éves csúcsközeli kártya, ez a kulcsszó. Annak tükrében, hogy a mai játékok ajánlott konfigja a gtx 970/r9 290-től indul, szerintem kevés. Persze 50000-ért beugrónak jó, hiszen a 4GB-os 960-ak kicsivel 70000 alatt kezdődnek. Viszont ha megnézi az ember, hogy 61000-ért RX 470 van ugyanennyi VRAM-mal, 66000-67000-ért pedig GTX 1060 3GB GTX 970 feletti teljesítménnyel, elgondolkodtató, kinek is szánják ezt a kártyát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Riddick77 B_Rea...
2016.10.19. 16:05
Igen,ezekben a kártyákban akkor lesz fantázia ha max. 50e Ft körül jönnek,majd még esik az áruk,és teljesítményben jobbak lesznek ,mint a GTX 960. A fogyasztásuk 75W ami szupernek hangzik takarékos gépekbe,amit említettél RX 470-nek pont az a baja,hogy annyira túlhúzta/túlfeszelte az AMD ,hogy nem jó annyira a fogyasztás/teljesítmény mutatója. Ami meg jó hűtéssel is van,és nem nagyon hangos/pl MSI GAMING/ na az kimondottan sokat fogyaszt,főleg az új Pascal GPU-k hoz képest. De,majd figyeljük mit dob az AMD ezekre az új GTX-ekre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. B_Real Riddi...
2016.10.19. 16:12
A 470 árát csökkenti egyrészt 10 dollárral, másrészt (ami korábbi hír), hogy a Polarisokból készül a hatékonyabb verzió (itt).
Amúgy aki nem retteg az Afterburner, Wattman, stb. használatától, meglehetősen szépen be lehet állítani a Polarisok fogyasztását. PH-n van olyan felhasználó, aki finomhangolással kb. 50W-tal csökkentette a 480 fogyasztását úgy, hogy a teljesítmény semmit sem csökkent.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. thestock B_Rea...
2016.10.19. 17:25
Szerintem többen is kíváncsiak vagyunk arra hogy ez a titokzatos "PH-s felhasználó" ezt hogyan csinálta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. ChoSimba thest...
2016.10.19. 17:48
Nagyon egyszerű, nem egyidőben
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.10.19. 18:12
Azért arról se feledkezzél meg, hogy ahogyan az AMD tolja a Polarisokat úgy a konkurencia is tolja a sajátját. Egyszóval az ő gyártói képességei is finomodnak, egyre jobban kiismerik az adott termékeket, rámutatnak azok gyenge pontjaira, amelyeket a következő revízió alkalmával igyekeznek kiküszöbölni. Általában mindig a rev. 2 az a típus amely kiforrottnak tekinthető. Szóval ahogy a Polarisokra is igaz a fejlődés, úgy igaz ez az NV termékeire is. 3. revízióról már nem érdemes említést tenni mert általában ahelyett egy új generáció szokott érkezni. Nálam majd a következő generációs kártyák lesznek azok amelyekről azt gondolom, hogy igazán a DX12-re valók, oda történt a fejlesztésük. Ezek a mostaniak csak éppen átmeneti státuszt foglalnak el ilyen szempontból szerintem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Wines thest...
2016.10.19. 21:46
Én arra lennék kiváncsi, hogy ki az az átlag user (vásárlók 99%-a), aki nekiáll 2 napot basztatni a polarisát, csak hogy fele annyit fogyasszon (ami nyilván fizikai képtelenség a gyárival azonos teljesítményen).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. B_Real thest...
2016.10.19. 22:02
"Többnyire a szintetikus tesztek alatt úgy festett a helyzet, hogy 1,26V fesz mellett ilyen 190-200W ot kért. Ez volt 1425/2250 órajelen.

1, 22V mellé 185W körül.

1,175V mellé 170W körül.

1,150V mellé 150 W környékén.

1,1 V nál 135W .

1,06V nál pedig 125W. Itt pedig 1290/2000 órajel. Itt azért 100W alatt volt stabilan, átlagban, de belenyalt a 125 W -be is."

"Alap 1340/2000 vagy 2150, mikor hova állítom, ezt bírja 1,08/9 V mellett hozzá pedig kb. 130W max. társul. de jóval alább van átlagban.

Ahogy írtam 1288/2000 nél elmegy 1,05/6V körül fesszel. Watt pedig max 125. de folyamat 100 w alatt, átlag."

Kimásoltam a beszélgetésünkből.

Wines: 50W-ot írtam, az nem tudom hol feleannyi. Nem tudom mihez hasonlítsam a 1050Ti-t, hacsak nem a 1060-hoz és 470-hez. Az amd fanboyos minősítést pedig nem kommentálom, bár tőled nem is vártam mást. Addig persze már nem voltál képes visszaolvasni, hogy Riddick77 hozta fel az RX 470-et ezzel kapcsolatban, és rá reagáltam, de semmi gond!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. kadarivi
2016.10.19. 22:41
Első befutó:
https://ipon.hu/webshop/product/zotac_zt_p10510a_10l_gtx1050ti_4gb_gddr5_mini_pcie/1526757
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. B_Real kadar...
2016.10.19. 23:42
Biztos csak elírták az árát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Riddick77 B_Rea...
2016.10.20. 07:34
Igen,ennyiért sok nagyon...50e alatt max. Igen ,értem amit írtál a feszültség állításról,de azt egy sima usernek macera. /nem nekem / Várjuk a teszteket,de ilyen áron inkább egy 3GB GTX 1060-ra kell spórolni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Riddick77 B_Rea...
2016.10.20. 07:54
Off: A fogyasztás csökkentett Polarisokat,meg cáfolták pár napja/Ph/,nincs új revízió,csak BIOS szinten alúlfeszelik őket,de azok nem a sima desktop szegmensbe jönnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. B_Real Riddi...
2016.10.20. 10:00
Nincs is ezzel semmi baj, aki nem szereti vagy nem tudja állítani, és a fogyasztás a fétise, az nem vesz ilyen kártyát, ilyen egyszerű. Amúgy amikor megemlítettem tegnap este a srácnak, hogy itt írtam, hogy 50W-ot nyert a fogyasztáson teljesítménycsökkenés nélkül, arra annyit írt, hogy "Annyit ki lehet nyerni."
31. Okés, azt már nem olvastam. De igazából lényegtelen, hiszen még a 480 is kevesebbet fogyaszt, mint a 270x, a hasonló teljesítményű 390 pedig simán megkajált 100W-tal többet, szóval nem értem, mi szégyenkeznivalójuk lenne ilyen téren. Igen, a rivális kártyája kevesebbet fogyaszt 40-50W-tal, és?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.10.20. 10:17
Ha igazán megnézed az AMD kártyáit akkor rájöhetsz arra, hogy miért is fogyasztanak többet az NV kártyáihoz képest. Már korábban is irtunk róla. Az ok egyszerűen a GCN felépítés használata. Alapvetően a mostani fogyasztáscsökkenés is csak a csíkszélesség váltásnak köszönhető és nem annak, hogy valamit kitaláltak volna. Ha pörögni kell a magnak akkor ugyan úgy elszalad a fogyasztása azért mert a GCN futószalagjait etetni kell. Éppen ezért is írtuk azt, hogy a GCN az áldás mellé rengeteg átkot is hord és az egyik átok a fogyasztás problémája. Ha visszagondolunk a Fermi felépítésére az is hasonlatos volt valamilyen szinten a GCN-re de ott is pont az elszálló fogyasztás és magméret ölte le a rendszert. Ráadásul ott a csíkszélesség is nagyon magas volt ahhoz a felépítéshez. Ezért is hagytak fel annak az architektúrának a folytatásával egy ideig. A mostani 1000-es sorozatú kártyáknál kezdték el újra felhasználni azt amit akkoriban elkezdtek. Ráadásul ennyi erővel most lehetne dicsérni az NV Fermit, hogy már akkor ennyivel előrehaladt a kutatásokban a DX12 felé. Ez csak poén de érdekesség szempontjából mégis igaz. Hozzá kell tenni, hogy az NV sem fejlesztett igazából a fogyasztás csökkenésre a 9-es sorozat óta. Csak annyival csökkent a fogyasztás amit a csíkszélesség váltás hozott. Na meg még egy adalék. Az NV a kártyái fejlesztését a fogyasztáshoz, vagy TDP-hez kötötte.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.10.20. 12:00
"Ha visszagondolunk a Fermi felépítésére az is hasonlatos volt valamilyen szinten a GCN-re de ott is pont az elszálló fogyasztás és magméret ölte le a rendszert. Ráadásul ott a csíkszélesség is nagyon magas volt ahhoz a felépítéshez. Ezért is hagytak fel annak az architektúrának a folytatásával egy ideig."

Ennek semmi értelme.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. rini
2016.10.20. 14:29
De van, csak vissza kellene olvasni az akkori felépítést, a teszteket és a mai megoldásokra kell levetíteni. A Fermi az akkori megoldásaival egy előremutató architektúrát hozott létre amelynek sok jellemzőit ma is használják ennyi év múltán is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. thestock B_Rea...
2016.10.20. 17:15
/off Köszi hogy bemásoltad,de! Lehet hogy rosszul értelmezem a látottakat, de az elején úgy szól a dolog hogy 1425/2250 1,26V, a végén 1,08-1,09 mellett 1340/2000. Az én olvasatomban a számok különböznek, így a "teljesítmény semmit sem csökkent" nem biztos hogy teljesen igaz. Mondjuk ha ott lennének a teszteredmények lehet hogy sokat segítene. Mindenesetre a fogyasztásból szépen lefaragott...
Ha jól emlékszem a nano és a fury X között csak a Mhz volt a különbség, ott is talán csak 50 körüli eltérés volt, viszont ez már elég volt ahhoz hogy a "kisteső" beérje egy 8 pines tápcsatival, teljesítményben viszont 7% volt a különbség. Ez persze nem sok, de videókártyáéknál úgy néz ki ez már elég ahhoz hogy egy másik terméket kapjunk
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. B_Real thest...
2016.10.20. 17:31
Ha érdekel, privátban elküldöm a topik linkjét, ahol több bejegyzését is megtalálhatod a srácnak, Firestrike tesztekkel és beállításokkal. Volt egy másik felhasználó is (r9 390-nel), aki szintén közölt beállításokat, amivel emlékeim szerint közel 100W-ot nyert.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. kadarivi B_Rea...
2016.10.20. 19:02
El is tűnt. Amúgy a mini ára nyilván magasabb lesz, mint egy sima kártyáé.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Riddick77
2016.10.21. 09:21
OFF/
Na,már pletykálják,hogy a GTX 1050Ti re válaszul,kiad az AMD is egy kicsit vágott RX 470-et kevesebb fogyasztással,gyorsabb rammal. Végre egy kis pezsgés a VGA-piacon./OFF

[LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. ChoSimba Riddi...
2016.10.21. 10:55
Véletlenül se rx465, nehogy túl egyértelmű legyen...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. gery84
2016.10.21. 20:33
Jó húzható kártya lesz:
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!