iPon Hírek

Pantheon: Rise of the Fallen MMO az EQ és a Vanguard fejlesztőjétől

Dátum | 2014. 01. 06.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Brad McQuaid veterán fejlesztő, aki már 15 éve van a szakmában, és akinek a nevéhez olyan címek fűződnek, mint az EverQuest és a Vanguard: Saga of Heroes. Emellett dolgozott az EQ2-n, a PlanetSide-on és a Star Wars: Galaxies MMO-n is, most pedig új MMO-t szeretne készíteni, méghozzá sajátot. A fejlesztő a Pantheon: Rise of the Fallen elkészítéséhez szükséges összeget Kickstarter segítségével szeretné összegyűjteni. McQuaid Twitteren és saját weboldalán is bejelentette a hírt. Az utóbbin található életrajzából kiderül, hogy tavaly szeptemberben új céget alapított, és már el is kezdték a játékosokat nagy kihívások elé állító, csapatközpontú MMO fejlesztését, melynek kiadásában ezúttal nem fog a Sony Online Entertainment részt venni. A Kickstarter kampány még nem indult el, felbukkanása még ebben a hónapban várható, természetesen koncepciórajzokkal, videókkal és screenshotokkal együtt. Ha a gyűjtés sikeres lesz, McQuaid producerként és fő kreatív fejesként fog közreműködni a játék elkészítésében. A következőket írta a darabról Twitteren: "High fantasy játék lesz, és ha játszottál EQ1-gyel és/vagy Vanguarddal, akkor nagyjából már sejtheted, hogy miről fog szólni..." A Pantheon elkészítése legalább három évet fog igénybe venni, és lesz egy hosszú béta is. Motornak a Unity-t választották. Egyelőre egyetlen koncepciórajzot tudunk mutatni a játékból, amelyből látszik, hogy nem rajzfilmes jellegű, szokásos fantasy darabról van szó. MMO-t Kickstarter segítségével megfinanszírozni nem lesz könnyű dolog, de Mark Jacobs, a Dark Age of Camelot producere a Camelot Unchainedre összegyűjtött pár millióval már bebizonyította, hogy nem lehetetlen.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. AxoPy
2014.01.06. 19:02
hátha ez érne is valamit...számtalan mmo-t kikpróbáltam, de egyik sem kötött le hosszabb időre, pár nap / 1 hét után ment a kukába
ezen kéne dolgozniuk, nem mindig újat és újat csinálni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. kiskoller
2014.01.06. 19:20
AxoPy ez azt jelenti, hogy neked nem jön be ez a stílus. Ettől még más szeretheti.

Csapatalapú, Unity-s MMO? Jól hangzik, kéne már egy minőségi MMO Linuxra is, és ha jól tudom Unity-t veszett könnyű különböző platformokra portolni....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. DogTheDog
2014.01.06. 19:24
Agyfaszt kapni ettol a sok semmirevalo kickstarter erolkodestol meg indie gagyisagtol.mint egy ovoda kb.Gyertek gyerekek ma megmutatjuk a semmirevalo fejlesztobacsi ujabb ingyenes probalkozasat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. magerg
2014.01.07. 08:58
@DogTheDog
Ha tudnád milyen forgatókönyvekkel állnak sorban a filmeseknél, vagy könyvekkel a kiadóknál mit kapnál? Szívinfarktust?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. DogTheDog
2014.01.07. 09:06
Mar nem olvasok uj konyveket,max egyet egy evben,es filmeket sem nezek.Azok mar nem erdekelnek.Amiert kommenteltem az az,hogy itt mar szinte csak ezt latni egy ideje.Steam Greenlight es Kickstarter.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. KisDre
2014.01.09. 00:25
@DogTheDog

Ilyen a játékfejlesztés liberalizmusa Igazából a több még mindig jobb, a rossz próbálkozások úgy is elbuknak. Itt nem az van mint az AAA kategóriáknál mint a CoD hogy ha DOG ha nem DOG megveszik Hanem bizony kiesnek a rostán a rossz játékok és a feledés homályába kerülnek, a közönség a legszigorúbb zsűri.
Ugyanakkor persze... Nem is az a helyzet hogy mindent a játékos közösségének, hanem azért mégis csak saját szájíz alapján indul el egy projekt, a közönség beleszólása valahol a fejlesztés közepén és végén érvényesül igazán. Tehát egyedi alkotásokat kapunk. Persze hogy hogyan alakul egy játék fejlesztése és fejlődése, több mindentől függ.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!