iPon Hírek

Pid - Izzasztó a nehéz fokozat

Dátum | 2012. 10. 07.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A szemrevaló 2D-s platformjáték fejlesztői a legfrissebb videóban bemutatták a normál és a nehéz fokozat közti különbséget. Dióhéjban annyit lehet róla mondani, hogy míg normálon kellemesen elugrándozol és ügyeskedsz egy kicsit, addig hardon az alapjaiban változik meg a játék és igen kemény kihívást nyújt. [Örülünk, mert az Outland utolsó harca óta várunk már valami rendes 2D szívatásra!]

A Might and Delightos fiúk még stúdión belül is alig tudnak kiegyezni a nehézséget érintő kérdésekben, árulta el a társalapító Jakob Tuchten. Mint minden rendes platformernél, itt is nagy hangsúly van a precízión és mivel az életre szóló kalandok egyszer történnek meg az ember életében, így egyértelmű választásnak tűnt az is, hogy végtelen élete legyen a játékosoknak. Már minden kezdett a helyére kerülni, amikor két csapattag úgy gondolta, hogy kicsit tovább kéne menni a Piddel...

"A nehéz fokozat, átviszi a Pid vidám tanulópályáit egy kész rémálomba."

A játék már nem csak ízléses elegye volt a különböző kreatív elemeknek. Teljesen megváltoznak hardon a prioritások, a gyönyörű részletes háttereket észre sem veszitek majd, már nem érdekel a fiatal fiú nagy kalandja, a megnyerő karakterek, mert azzal lesztek elfoglalva, hogy megtanuljátok az ellenfelek viselkedési mintáit és kiszámoljátok minden lépéseteket.
 

A Pid idén érkezik PC-re, PSN-re és XBLA-ra. Korábbi hírünkhöz katt ide

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. srmark
2012.10.07. 17:12
Na ez a nehéz: http://armorgames.com/play/13662/give-up
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Atesz1987
2012.10.07. 18:06
bakker srmark, ez tényleg marha nehéz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Atesz1987
2012.10.07. 19:14
Sikerült, végig csináltam, yeah!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!