iPon Hírek

PlanetSide 2: Kiegészítők teljes új világokkal

Dátum | 2012. 09. 05.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A VG24/7 készített egy átfogó interjút a fejlesztő Sony Online Entertainmenttel, melyből megtudtuk, hogy bár a játék még meg sem jelent, nyitottak az ötletre, hogy Auraxis-on túl más bolygókat is hozzáadjanak a már most is hatalmas MMOFPS-hez. Jason Good játéktervező hosszasan beszélt arról is, hogy mekkora szerepe van náluk a közösség visszajelzéseinek, hatalmas hajtóerőt jelentenek a fejlesztésnél kiadás előtt és után is.

"Nagyon sok irányba elindulhatunk kiadás után, ami könnyen ahhoz is vezethet, hogy újabb világokat hozzunk be Auraxison túl, de most mind a bétára fókuszálunk, és arra, hogy felkészítsük a PlanetSide 2-t az indulásra."

"Szerintem a PlanetSide 2 fejlesztése alatt remek kapcsolatot alakítottunk ki a közösségünkkel. Mindig nyitottak vagyunk a visszajelzéseikre. Nem tudom elképzelni, hogy ne vegyük számításba a véleményüket a haladásnál."

 Elmondásuk szerint a béta eddig jól megy, de még nagyon sok munka van hátra. "Fárasztó, de szórakoztató. Nagyon nagy feladat ez a csapatunk számára. Már nagyon régóta a munkába vagyunk bújva, toljuk ki az újabb és újabb dolgokat, most meg hirtelen át kell váltanunk kiadott, 'live' játékba."

"A hibajavítások, amiket eddig félretehettünk, sürgősek lesznek, a közösség növekszik, még több új adatot kell átnézni. Az egyik dolog ami mindünket meglepett, hogy milyen eposzi volt a csata már a béta elejétől fogva."

 "Rengeteg munkánk van még, de már a jelenlegi nyers állapotában is látszik a potenciál abban, ami csinálunk. A puszta létszám egyetlen csatában már olyan intenzitást ad az ütközeteknek, amit nem lehet utánozni semmilyen más játékmechanikával. Ez az, ami igazán felpörget minket."
 


Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. Naquile
2012.09.06. 20:21
Nagy lesz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Trolltaxi
2012.09.07. 13:53
Nem csak, hogy nagy lesz, de már most nagy. A technikai teszt óta játszok vele, és tényleg igaz, ami a cikkben is elhangzik.

Kiváló a kapcsolat a közösséggel, a csaták valóban nagyobbak, mint bármi, folyamatosan finomítanak a játékmenetn a térképeken, a fegyvereken, a felületen - részint a visszajelzések, részint a saját maguk által gyűjtött statisztikák alapján.

A játék egyre jobban optimalizált, mostanra meglehetősen stabil (nem is emlékszem, mikor fagyott/dobott ki utoljára).

Azért még rengeteg a munka vele, de ez egy igazi oldschool bétateszt - nem a reklám és a hype miatt csinálják, hanem azért, mert egy sokszáz fős csatákat fókuszba helyező játékot tényelg nem lehet sokszáz teszter nélkül belőni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Trolltaxi
2012.09.07. 13:53
Nem csak, hogy nagy lesz, de már most nagy. A technikai teszt óta játszok vele, és tényleg igaz, ami a cikkben is elhangzik.

Kiváló a kapcsolat a közösséggel, a csaták valóban nagyobbak, mint bármi, folyamatosan finomítanak a játékmenetn a térképeken, a fegyvereken, a felületen - részint a visszajelzések, részint a saját maguk által gyűjtött statisztikák alapján.

A játék egyre jobban optimalizált, mostanra meglehetősen stabil (nem is emlékszem, mikor fagyott/dobott ki utoljára).

Azért még rengeteg a munka vele, de ez egy igazi oldschool bétateszt - nem a reklám és a hype miatt csinálják, hanem azért, mert egy sokszáz fős csatákat fókuszba helyező játékot tényelg nem lehet sokszáz teszter nélkül belőni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Riddick77
2012.09.10. 10:25
Simán úgy néz ki,hogy a Sony koppintani akarja a Halo-t xboxról . ) Aki játszott már vele,tudja miről beszélek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Trolltaxi
2012.09.11. 09:33
A leggyakoribb "kritika", mióta az első PS2 videó kijött egy bő éve, hogy úgy néz ki, mint a HALO.

Egyrészt nagyjából egyszerre jelent meg az első Halo és az első Planetside. (2002-2003.) Tehát amikor a Halo kijött, a PS is bőven előrehaladott állapotban volt.

Másrészt a HALO egy komoly egyjátékos móddal bír, ez meg full multi. A Halo újabb multija semmi lényegesen újat nem hoz (játékmenetben, játékélményben és főleg TECHNOLÓGIÁBAN), itt meg 2000 ember fog háborúzni egy 8x8 km-es területen (később több ilyen területen).

Az, hogy a három játszható oldal közül az egyik történetesen lila, és megjelenés rovarszerű, akárcsak a halo alienjeinek, az tagadhatatlan. Ennél komolyabb érvet viszont még nem láttam, ami azt bizonyítaná, hogy a Planetside egy HAlO-koppintás lenne. Aki ilyet állít, az ismerthet a Halo-t, de nem a Planetside-ot.

Most már feloldották a beta-teszterek titoktartását, rá kell keresni gameplay videókra (Totalbiscuit pl. nagyon értő és elvezhető kommentárokkal látja el a felvételeit - pl a Planetside2 totalbiscuit enclave szerintem feldob egy nagyon jó videót arról, hogy 30-40 ember gyalogosan összedolgozva mi mindenre képes). Ott egyértelmű lesz, hogy miben nyújt mást ez a játék, mint bármi a lövöldözős műfajban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!