iPon Hírek

Planetside 2: még idén jön a PS4-es béta

Dátum | 2014. 11. 14.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A PlanetSide 2 PC-s verziója ebben a hónapban lesz két éves. A Sony Online Entertainment mostanában hallgatott az MMOFPS PlayStation 4-es változatával kapcsolatos fejleményekről, de nem kell aggódnunk, nem mondtak le a fejlesztéséről. Matt Higby, a játék kreatív rendezője egy interjúban elmondta, hogy még az idei év végén elindítják a PS4-es bétát. A konzolos verziót tavaly júniusban jelentették be, a munkálatok azért vesznek ilyen sok időt igénybe, mert nem egy egyszerű portot akarnak készíteni, hanem egy teljes értékű konzolos darabot. Higby elmondta, hogy a kezelőfelület és az irányítás kialakítására különösen sok figyelmet fordítanak, és ez sok időt vesz igénybe. Mivel nem egyszerű FPS-ről van szó, hanem MMOFPS-ről, így jóval többféle interfész képernyőn kell dolgozniuk, melyeket mind újra meg kell tervezniük úgy, hogy működésük a konzol kontrolleréhez legyen igazítva. A PC-s PlanetSide 2 ingyenesen letölthető játék, melyet mikrotranzakciókból finanszíroznak, Higby elmondta, hogy a konzolos is hasonló rendszerben fog működni, csak a PC-n Station Cash-nek nevezett virtuális fizetőeszköz helyett itt Marketplace Cash-t lehet majd vásárolni - ez a fizetőeszköz már létezik és működik a DC Universe Online PS4-es verziójában. A grafikával kapcsolatban a rendező elmondta, hogy a játékosok valószínűleg elégedettek lesznek vele, a PS4-es verzióban ott lesznek a PC-s ultra beállítás textúrái, részecskeefektjei, árnyékai és megvilágítása. Az 1080p-s felbontás már szinte teljesen bizonyos, de még dolgozniuk kell azon, hogy meglegyen a 60fps. Ha azonban az optimalizálásokkal nem sikerül megoldani, hogy ez ne ingadozzon, akkor maradnak inkább a kisebb, de stabil 30fps-nél. Technikailag lehetséges lenne ugyan a PC és a PS4 közötti keresztplatformos játék - a SOE munkatársai is élő PC-s szervereken tesztelik a PS4-es verziót -, de ez a platform exkluzivitás miatt nem fog megvalósulni. A másik ok a frissítések megvalósításának módja: a PlayStationnél minden update-nek előbb át kell mennie a minőségellenőrzési procedúrán, mielőtt élesbe is kimenne, és ez hosszabbá teszi a folyamatot. Emiatt nem tudnák garantálni, hogy a PC-s és PS4-es frissítések egyszerre jöjjenek ki, és a két platform szerverei folyamatosan szinkronban legyenek egymással.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. vash_hu
2014.11.14. 17:34
Lol, az nv logó üt a végén
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Trolltaxi
2014.11.18. 10:19
Nagy kár, hogy nem kapjuk meg a konzolos kiscsókákat... bár az agyaggalamb-lövészet lehet, hogy hamar unalomba fulladna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!