iPon Hírek

PlayStation 4 - kezelőfelület, látványos reklám

Dátum | 2013. 06. 11.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ma már ugyan jelentkeztünk egy videóval, mely bemutatta, mennyire bonyolult egy játékot kölcsönadni a PS4-en, de a Sony azért komolyabb anyagokkal is készült. Először is, érdemes megjegyezni, hogy Shuhei Yoshida, a Sony Worldwide elnöke bejelentette, a PlayStation 4-es játékok régiózár nélkül kerülnek forgalomba. Most pedig jöjjenek a videók. Az első egy elég látványos és ötletes reklám, ami arról próbálja meggyőzni a játékosokat, hogy ők bizony nem lehetnek átlagosak. Sőt, nagy dolgokra termettek.
Aztán a Sony kiadott egy videót, melyben főleg a felhasználói felület és a használhatóság kerül középpontba. Láthatjuk, milyen egyszerű megosztani videókat, kommunikálni egymással, vagy éppen egy külső eszközről követni, hogy a barátaink mit csinálnak a PlayStation Networkön. A csajozós-mexikóis körítés kicsit mondjuk túlzás, de értjük, mi itt a lényeg.
Végül pedig folytatódik a Sony "beszélgessünk a fejlesztőkkel"-sorozata. Ezúttal különböző stúdiók szakemberei beszélnek arról, miért nagyon ideális platform számukra az új konzol, illetve, hogy a PS4 egy igazi játékos masina lesz.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

13. LechooEdy
2013.06.11. 20:18
Úgy beszélnek mintha valami technikai, grafikai innovációt csináltak volna, meg ezek a reklámok is, istenem... Ettől függetlenül PS4 bejövős.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. j.panzer
2013.06.11. 21:27
2. videó:

Ilyen csaj kéne. Aki nem baxtat ha játszok, hanem beszáll, sőt saját klánt is csinál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. thedevelop...
2013.06.11. 21:46
A 2. videó szánalmas. Tehát így kell elképzelni az 'új' generációt, akik 6 gomb segítségével játszanak egy TV-n?? Pff. ezek nem játékok, hanem olyan filmek, melyek története az A és B gombok megnyomásától függ.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. MrFox
2013.06.11. 22:03
6 gomb... Persze, persze... Pécés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. XtreemX
2013.06.11. 22:49
Nagyon kiraly lett a konzol. Tuti vetel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. HUFEUR
2013.06.12. 00:03
A 2. video nagyon gaz, sokkal jobb lenne egy szimpla video, ahol mondjuk egy fejleszto elmagyarazza, hogy hogy mukodnekna dolgok, mint egy ilyen megrendezett hulyeseg.

thedeveloper:

Persze, konzolra nincs jo jatek, csak a PC az igazi. Megyek is jatszani a PC-men a Last of Us-szal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. sosnuts
2013.06.12. 08:32
"A csajozós-mexikóis körítés kicsit mondjuk túlzás..." kicsit

HUFEUR
Az ellen a kritika ellen, hogy a konzolos játékok az interaktív filmek irányába haladnak, te pont Last of Us-t hozod fel? minden elismerésem...

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. nemlehet
2013.06.12. 12:08
Attól, hogy egyes játékok nem jönnek ki PC-re sajnos igaz marad, hogy a konzol az interaktív filmek irányába kezd eltolódni. Egyre több átvezető, egyre kevesebb és egyszerűbb játékmenet. pl Asuras Wraith
Pedig 6 gombbal csodákat lehet művelni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. HUFEUR
2013.06.12. 14:07
sosnuts:

Nem az interaktív filmes megjegyzésre akartam felhozni ezt a játékot, hanem az ellen, hogy thedeveloper szerint a konzolos játék 6 gomb nyomogatásából áll. Ennek ellenére azzal a 6 gombbal (pontosabban 10-12, de ez mondjuk mindegy) The Last of Us minőségű játékok exkluzívan jönnek ki PS3-ra (de írhatnék pár Xbox-os játékot is, hogy az a tábor is örüljön), míg PC-re nem igazán vannak exkluzív játékok, és játék szempontjából mi a fontosabb, az, hogy hány gombbal irányítod, vagy hogy milyen játékok vannak a platformra?

Az meg nem olyan nagy probléma, hogy az interaktív filmek irányába haladnak a játékok, pl. Heavy Rain a generáció egyik legjobb játéka volt, és akkor az már tényleg annyira hasonlított egy filmre, amennyire lehetett. Csak ez mellett azért legyen sok hagyományos játékmenetű játék, és akkor lehet választani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. MrFox
2013.06.12. 15:29
Egy mai DS3 (ps3 dualshock) kontolleren van 14 (ebből 10 nyomásérzékeny és 2 full analóg) gomb, két analóg kar és egy 4 tengelyes +gyorsulásmérős mozgásérzékelő. Az új kontroller ezen felül kap egy érintőképernyőt, ahol plusz 8 gombnak van hely ha éppen arra használják.

Szóval nem értem a 6 gomb mizériát...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. MrFox
2013.06.12. 15:31
HUFEUR - így van. Ráadásuk ha az egér / bill párossal vagy futsz vagy mész, sehol nincs olyan finom mozgáslekövetés mint egy analóg irányításnál, ami default a konzolos játékoknál. Egy pécés FPS bill/egérrel sima célbaklikkelés, nulla feelinggel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. thedevelop... MrFox
2013.06.12. 23:44
Aha, Counter-Strike-ot ismered? Finom mozgáskövetés? Beszéljünk inkább arról, hogy hány percig kell mondjuk jobbra húzni azt a kis kallantyút a szupercontrolleren, hogy a karakter 360°-ot forduljon.. Gondolom a Resident Evil-be is véletlenül tettek bele olyan funkciót, hogy egy gombnyomásra 180°-ot fordulj. Na hagyjuk már.
10-12 gomb? Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de egy 1200Ft-os Genius billentyűzeten meg 102+ gomb van.. Nyilván sokkal szarabb, mint egy akciósan 9.000Ft-os 'controller'.

Az az érv pedig, miszerint azért vannak jó játékok konzolra, mert a konzol jó egyenesen nevetséges. Csak a hülye nem látja, hogy azért van 'exkluzív' játék egy bizonyos konzolgépre, hogy vedd meg azt a hulladékot. Tehát pont fordítva, mint ahogy ti állítjátok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. gezu1025
2013.06.13. 00:16
thedeveloper lényegében igazad van, bár én nem fogalmaznék ilyen erősen. Akárhogy nézzük is én soha, de soha nem vennék konzolt, de most mégis kb. 6-8 cím miatt, egy ps3 vásárlásán gondolkozom....


Ami meg a csoda kontrollert illeti, gyakorlatilag nevetségesen használhatatlan. Alig van 1-2 olyan műfaj ahol jobb, mint a bill+egér. És főleg az egér az ami verhetetlen. Pontosabb, gyorsabb vagy éppen lassabb, ahogy tetszik. Még FPS-t is roszabb játszani kontrollerrel, mint egér+bill-el. És akkor meg sem említettm az RTS-t...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!