iPon Hírek

PS4 - a Dark Sorcerer minőségű grafika csak a kezdet

Dátum | 2013. 10. 15.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Quantic Dream lenyűgöző PlayStation 4-es tech demója, melyet az idei E3-on láthattunk először csak a kezdeti lépéseket jelenti a hardver lehetőségeinek kihasználásában, állítja a stúdió vezetője, David Cage. Amit a Dark Sorcerer demóban láthattunk, az alapvetően a Beyond Two Souls motorja volt, Cage és csapata kíváncsi volt, mi mindent tudnak a segítségével elérni. "Voltak, akiket igazán lenyűgözött a Dark Sorcerer, de ez még csak a kezdet, ez még csak a minimum minőség, amit a konzol nyújtani tud" - mondta Cage. "Egy nagyon kis csapattal készítettük el, igen rövid idő alatt, kevés erőforrást használva. Most viszont teljes csapatunk van, és reméljük, hogy valami igazán lenyűgözőt tudunk alkotni." A Quantic Dream új PS4-es projektje már 2012 közepe óta fejlesztés alatt áll, és bár a Sony főnöke, Shuei Yoshida nem volt túlzottan elragadtatva a Beyond: Two Soulstól, az új játékot izgatottan várja. A pletykák szerint a játék címe Singularity lesz - ez persze még nem biztos, a Beyondról is sok dolgot lehetett hallani a bejelentése előtt, melyekről kiderült, hogy nem fedik a valóságot. Hogy ne kelljen keresgélnetek, újra megmutatjuk a humoros PS4-es tech demót teljes 12 perces hosszúságában.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

19. zsolt200
2013.10.15. 12:38
"A pletykák szerint a játék címe Singularity lesz"
Érdekes lenne, mert már van egy ilyen című játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. MrFox
2013.10.15. 13:00
A mantle api-val szerintem egy 7970-es is tud majd ilyet.
Mondjuk ott ez a minőség a tető, nem az alap.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Merwenus
2013.10.15. 13:14
1) Hiszem ha látom
2) Ez talán renderelt videó hisz beszél, szóval szinkronizálták
3) Ha nem is renderelt, akkor sem nehéz ilyen grafit előhozni egy tech demoba, hisz gyakorlatilag semmit nem kell számolnia a karaktereken kívül. :
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. arn
2013.10.15. 13:17
No meg persze... X generacioval ezelotti techdemok latvanyszintjet sem hozzak atlagban a jatekok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Szefmester
2013.10.15. 14:05
Merwenus: A szájszinkront már réges-rég feltalálták. Nem az animátorok mozgatják az "izmokat" és az állát a fickónak ha beszél. Elég ha megnézed pl az LA Noire making of videóit. Ha pedig megnézed pl a Hulk Making of vidóit akkor láthatod azt is amint az emberi arc mimikáját ültetik át egy humanoid de nem épp emberi lényre.

Nem kel számolni a karaktereken kívül? MI VAN? Maximum az AI-t nem kell számolnia, egy egyszerűbb AI meg nem eszik annyit lásd pl Morrowind városai, vagy a Skyrim települései... lévén ezek az Ai-k nem AI-k csak egy rakás script amik egy megadott módon reagálnak a játékosra, vagy egy másik AI jelenlétére.
A fizikát, a fényeket, ellenben a techdemónak is számolnia kell. De semmi baj...

Inkább nézd meg a Quantic Dream játékait és fogalmazd újra kétségeid.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. vivanto Merwe...
2013.10.15. 14:08
"2) Ez talán renderelt videó hisz beszél, szóval szinkronizálták"

Te eddig egy barlangban laktál, vagy mi? Nem állítom, hogy nem renderelt (a fejlesztők viszont igen!), de ez az ok-okozati kapcsolat teljesen abszurd.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. mtrx220
2013.10.15. 14:08
kiderül, szerintem nem bánja meg senki a ps4-t
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Asagrim Szefm...
2013.10.15. 14:09
Azért volt bőven ojjektum a videóban, aminek fényforrásnak kellett volna lennie, de nem úgy viselkedett ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. zsolt200
2013.10.15. 14:10
Merwenus
Nem láttál még olyan játékot amiben beszélnek? Kezd el a witchert, Mass effectet vagy akármit. Rengeteg játékban tudnak karaktereket megszólaltatni. Ez pont olyan mikor lősz egy fegyverből, hallod a fegyverhangot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. kray
2013.10.15. 14:47
A heroes v-ben nem volt szájmozgás
Szóval abban se beszéltek!

Asagrim
Én csak megnéztem a videót, de mondasz rá helyet, hogy hol és mit nézzek. Tényleg érdekelne szakmailag
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. djgeg
2013.10.15. 15:01
Hiszem ha látom... Érdekes módon, még egy Játékot se láttam ami hozta volna a techdemó szintjét. Az ember attól csodálkozik ha egy játék úgy néz ki mint a bemutatón, nem hogy egy techdemón...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. MrFox
2013.10.15. 15:09
djgeg : pécés környezetben ez elfogadott, hiszen a bemutató sli / cfx erőműveken megy, hogy a mezei user megvegye, aztán hazaviszi a hd7770-re és néz. De konzolon fix a hw.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. nemlehet
2013.10.15. 15:19
MrFox ne kezd el fikázni a PC-t már megint. Marhára nem ilyen lesz a nextgen konzolok grafikája. Mint ahogy egyik nyitó cím sem néz ki így. Esetleg majd a generáció vége felé talán. Amúgy meg aki PC-n játszik tisztában van azzal, hogy nem fog minden maxon menni, csak ha sokat költ rá. Ismerek pár vérpisti 12 évest, de azok is tudják, hogy kb milyen a gépük. Van aki gazdag a fater, az gizdul a GTX780 SLI-vel, a csóróbbja meg hozzá jár át HD-ben krájziszozni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Szefmester
2013.10.15. 17:03
MrFox: És a Killzone prerender mint valós grafika? Vagy még volt pár ilyen és ehhez hasonló játékosokat megvezető akciója a konzolok készítőinek. Techdemó valóban kevesebb volt, de ez a prerendert eladjuk mint valós idejű render, eléggé megszokott volt egy időben.

A nyers techdemo pedig a legtöbb esetben még optimalizálatlan. Az optimalizáció folyamata alatt meg első lépéskor a leginkább erőforrás igényes részleteket butítják le. Árnyékok, LoD, DoF, Polygonszám, és aztán jön a többi.

Nem mellesleg az X-Isle techdemo mintha rondább lett volna mint a rá épülő játék.. ami a Far Cry 1 volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Floki
2013.10.15. 19:55
Kérdés: Shuei Yoshida hol és mikor tett olyan nyilatkozatot, hogy nem tetszik neki a Beyond: Two Souls???
“I visited David at QD’s office in Paris, shared my honest feedback with Beyond, reassured how much I’m excited with his next project.”
Nem hiszem, hogy ez pont és kizárólag azt jelentené, hogy neki nem tetszett.
A real-time grafikában meg mindet "számolni kell", ne írjatok badarságokat.
A Beyond is brutálisan néz ki, még akkor is ha van eltérés a korábban kiadott tech-demo-val szemben, és az csak PS3 alatt fut. Egy erősebb rendszerből nyilván magasabb minőségű megjelenítést hoznak ki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. mikej95
2013.10.16. 18:41
Ilyen grafikához kemény beleölt munkaórák kellenének, ez a videó pedig közel sem ingame. A tech demók és az előzetesek mindig jobban néznek ki, mint a végtermék, jönnek az új konzolok, kell valami ütős hazugság, hogy a PC pártiak is átálljanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Floki
2013.10.18. 09:17
Miért nem ingame? Azért mert videót csináltak belőle??? Nézzétek meg a Beyond demó anyagait...a kész játék és a demó közt szinte semmi különbség nincs. A másik hogy miből gondolja bárki is hogy nem öltek bele kemény munkaórákat ....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim Floki
2013.10.18. 09:30
Egyáltalán nem kell beleölni kemény munkaórákat, az animátorok amennyiben motion capture technológiával vették fel a karakteranimációkat színészekkel (ahogy az mostanában abszolút elterjedt szokás), néhány munkaóra alatt megvan az egész animáció téma.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Zoe
2013.10.23. 14:32
Létezik már olyan script ahol a szájmozgást nem 0-ról csinálják és nem is motion capture-rel. Ha jól emlékszem az LA Noir-ban mondták, hogy olyan progit írtak, amiben gyakorlatilag begépelik a szöveget, végig fut rajta a script és a karakter eltátogja a kimondani kívánt szavakat és ekkor még nincs hozzá audió anyag. Persze pici utómunka kell hozzá, az időzítéseket ráigazítani stb. meg ugye a szájmozgáshoz kell egy meghatározott 3D-s arcizom "csontozás", hogy melyik rész mikor mennyit mozogjon, de azt nyilván együtt csinálták a progival.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!