iPon Hírek

Quantum Break részletek

Dátum | 2013. 12. 18.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Remedy részletesebben is elmagyarázta, hogyan fog működni Quantum Break játék és az élőszereplős epizódok eseményeinek integrálása. Ha a játék epizódjainak végére értünk, elérhetővé válik a hozzá kapcsolódó élőszereplős film, melyet akár rögtön, vagy ha úgy tartja kedvünk később is megnézhetünk. A franchise fejlesztésének főnöke, Oskari Hakkinen egy, az Edge magazinnak adott interjúban a következőket mondta ezzel kapcsolatban: "A legoptimálisabb élmény ez lenne: játszani a játékkal, megnézni az élőszereplős filmet, aztán játszani még egy kicsit, de ha úgy döntesz, hogy kétórás idődet kizárólag a játékra szánod, és nem akarod rögtön megnézni a filmet, akkor tovább játszol, és a mozit később nézed meg az iPadodon vagy a mobilodon." Matias Myllyrinne, a Remedy főnökének véleménye a következő: "Ösztöneim azt súgják, hogy az emberek végigjátszanak egy részt a játékból, aztán egy kávé vagy sör mellett megnézik a filmet, aztán visszatérnek a játékhoz. Vagy megállnak és másnap folytatják a filmmel, és utána játszanak újra." Myllyrinne szerint sokkal természetesebb dolog megnézni külön egy filmet, mint egy hosszú átvezető részt a játékon belül. "Ha hosszú az átvezető film, nem akarok címeket mondani, de azt kívánom, bárcsak interaktív lenne." A Remedy még nem közölte, hogy milyen hosszúak lesznek ezek az epizódok, és a sorozatban szereplő színészgárda kiléte sem ismert még. A sztoriról annyit tudunk, hogy két emberről szól, akik képesek manipulálni az időt. A játék maga fedezékek mögé bújós shooter lesz. Ha a történetben eljutunk bizonyos elágazási pontokhoz, lehetőségünk lesz a főgonosz bőrébe is bebújni, és cselekedeteink vele is kihatással lesznek a játék többi részére. "Sok más játékkal ellentétben tudni fogod, milyen következményekkel járnak döntéseid" - mondta Myllyrinne. "Más játékokban ha döntést hozok, nem feltétlenül tudom, milyen következményei lesznek, és azt sem, hogy bizonyos dolgok miért alakultak úgy, ahogy. Természetesen lesznek csavarok is, de jó dolog tisztában lenni tetteink következményeivel. Nagyobb hangsúlyt kell helyezzünk a játékosok döntéseire, és lebilincselőbbé tenni számukra a dolgokat." A Quantum Break a jövő év elején fog megjelenni Xbox One-ra.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Blade0012
2013.12.18. 22:08
"A legoptimálisabb élmény (...)"

Marmint optimalis, nincs 'leg'
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95
2013.12.19. 15:07
Na meglesem majd ezt a hatalmas szerte ágazó történetet(pont ilyet ígértek a Beyond-ra is, aztán gyengébb lett az előző 2 hasonló játéknál), de legalább meglesz az 1080p a csontoson, az átvezetőknél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. goku
2013.12.20. 11:52
Szerintem a Beyond sokkal jobb lett, mind történetvezetésben mind játékélményben pl a Heavy Rainnél. A story az pedig úgyis szubjektív.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!