iPon Hírek

Radeon HD 7700-asok: íme, a választék!

Dátum | 2012. 02. 15.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | MEGJELENÍTÉS

A Radeon HD 7700-as csaldá tagjai ma végre hivatalosan is elrajtoltak, igaz, egyelőre egy picit még várni kell arra, hogy a termékek az üzletek polcain is megjelenjenek. A nagy várakozás közepette addig is vessünk néhány pillantást az AMD partnereinek Radeon HD 7770-es és Radeon HD 7750-es kínálatára, amelyben néhány különlegességet is találhatunk. Aki esetleg az újdonságok specifikációira kíváncsi, kattintson ide, ahol korábbi hírünkből minden szükséges információt beszerezhet.

Most pedig következzenek a gyártók Radeon HD 7700-as sorozatú videokártya újdonságai. Aki a legkomolyabban tuningolt Radeon HD 7770-es példányt keresi, vessen egy pillantást a Sapphire kínálatára.

ASUS


















HD7750-1GD5

HD7770-DC-1GD5

HD7770-DCT-1GD5 (TOP)

Az ASUS magyarországi képviseletétől származó információk szerint a Radeon HD 7770-es modell egyelőre csak TOP változatba fog megjelenni, méghozzá 49 900 forintos áron. A Radeon HD 7750-es modellért 36 490 forintos ajánlott végfelhasználói áron lehet majd hozzájutni.

Club 3D
























Radeon HD 7750

Radeon HD 7770 GHz Edition

Gigabyte












 

GV-R775OC-1GI

GV-R777D5-1GD

GV-R777OC-1GD


HIS























HIS 7750 iCooler 1GB

HIS 7770 1GB GHz Edition

MSI




















R7750-PMD1GD5/OC

R7770-2PMD1GD5/OC

PowerColor




















HD7750

HD7770 GHz Edition

Sapphire

















SAPPHIRE HD 7750

SAPPHIRE HD 7770 GHz Edition

SAPPHIRE HD 7770 GHz Edition OC

VTX3D


















VX7750 1GBD5-DH

VX7770 1GBD5-2DH

XFX




















Az XFX kínálatában több új Radeon HD 7700-as sorozatú videokártya is megjelent, ám a gyártó egyelőre csak a Radeon HD 77700-as sorozat tagjairól rántotta le a leplet, a Radeon HD 7750-es modellekből pedig csak a referencia órajelen üzemelő változatokat mutatta be. A Radeon HD 7770-es választék hivatalos weboldala itt található.

XFX HD 7750 Core Edition


XFX HD7750 DOUBLE DISSIPATION EDITION


XFX HD 7770 Core Edition


XFX HD7770 Double Dissipation Edition


XFX HD7770 Black Edition


XFX HD7770 Black Edition (Double Dissipation)


XFX HD7770 Super Overclocked Edition (Double Dissipation)

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

55. atti2010
2012.02.15. 15:40
Szép kis kártyák, jövőre egy Kaveri mellé kiváló választás, ha működni fog.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. jozsefm
2012.02.15. 15:43
Hu micsoda felhozatal, ez már a bőség zavara.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. djwolf
2012.02.15. 16:03
Az Asus & MSI néz ki a legjobban szerintem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. Puhos
2012.02.15. 17:19
Hát szerintem ezek a 7770-es vga-k gyengébbek lettek mint az 5770-es sorozat. Akinek 5770-es kártyája van annak nem éri meg lecserélni ezek közül bármelyikre is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. djdanee
2012.02.15. 17:23
Linkeltek tesztet másik részen, elvileg a 6850ekkel vannak kb egy szinten, szóval nem gyengébbek mint az 5770. Mondjuk váltani 5770ről erre szerintem sem éri meg.

Csak így egy grafikon átlineklve a másik topicból: http://tpucdn.com/reviews/XFX/HD_7770_Black_Edition_Super_Overclock/images/perfrel.gif
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. seresj
2012.02.15. 17:41
XFX egyre jobb es jobb marka
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. tibaimp
2012.02.15. 17:45
xfx régebben csak nvidiát gyártott (ha jól tudom), de időben lépett, jól tette, és valóban nem rossz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. atti2010
2012.02.15. 17:46
Puhos Ez nem igaz, és akkor a fogyasztásról és az egyéb extrákról még nem is beszeltünk, de váltani nem nagyon éri meg, viszont ha nincs semmi annál inkább megéri.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. yodamester...
2012.02.15. 17:48
Ezek még a gtx560ti-t se verik el.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. ThompsoN
2012.02.15. 17:54
Miért kéne egy alsó kategóriás kártyának egy erős középkategóriásat elvernie? Még csak nem is egy ársávban vannak..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. djdanee Thomp...
2012.02.15. 18:11
yodamester10: GTX590 sem verik el, sőt HD 6990et sem!!!!! Szégyen!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. atti2010
2012.02.15. 18:24
yodamester10 Látom nagyon értesz a dolgokhoz, egy széria autóval akarsz megveretni egy Ferrarit. Holnap lehet mesélni a haveroknak hogy milyen sz@r kártyát csinált az AMD az Nvidiával szemben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. myckie2
2012.02.15. 18:33
Szerintetek 32e-ért lehet majd kapni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. djdanee
2012.02.15. 18:39
Szerintem 40 fölött lesz eleinte nálunk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. tibaimp
2012.02.15. 18:55
amilyen "jól" áll a forint, tuti
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. sniperjoce...
2012.02.15. 19:01
Drága yodamester10
A legolcsóbb 560Ti az ez: http://ipon.hu/webshop/product/zotac_zt_50306_10m_gtx560ti_1gb_ddr5_pcie/193198
amit nyugodtan kerekíthetünk "Webshop Ár: 58.541Ft"-ról 60-ra
Ez a kari meg nem lesz 40EFt-sem szerintem. Mármint a legolcsobb 7770
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. mada
2012.02.15. 19:03
Nekem 5770-em van. Szval nem éri meg váltani? Természetesen 7770-et vennék abból is asust!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. jozsefm mada
2012.02.15. 19:27
Arra sem. Neked majd a 7850-70-re lesz érdemes váltani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. DogTheDog
2012.02.15. 19:38
"csak a Radeon HD 77700-as sorozat"

Lehet ataludtam par evet?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Dav500
2012.02.15. 20:11
Nálam MSI és XFX nyert, legalábbis kinézetre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. nyunyo19
2012.02.15. 20:33
Már ne is haragudj mada, de mi a szarra nem elég az 5770???? Mi a f*sznak akarsz egyáltalán váltani? Nem tudod hova rakni a pénzed? Add nekem, majd én segítek!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. I.Jozsef83
2012.02.15. 20:44

SAPPHIRE megoldásai a legszimpibben ...

800MHz
1000MHz
1150Mhz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. jozsefm nyuny...
2012.02.15. 21:00
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Nightfury
2012.02.15. 21:56
A nem éri meg váltani elég erős,már csak mert fejlesztésben fogyasztásban teljesítményben (blabla) sincs egy szinten már rég az 5770 és a 7770.Lehet nem látni nagy különbséget a kettő közt (most..)de ha módja van rá , akkor kinek ne érné meg lecserélni?a tuningról nem is beszélve, ami a 7xxx szériának nagyon nagy előnye.ismerősöm 7970e pl 1350en halál stabilan megy...

Az meg hogy mire nem elég egy 5770,megint más tészta
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. nyunyo19
2012.02.15. 22:27
én meg azt hittem ez most jelent meg ) hát bocs... amúgy az 5770-en megy minden full hd-n nálam, de ha mégsem hát vissza lehet venni... ha tényleg arra izgul valaki hogy mennyivel több frekit tud valamely egység mint a gyári adat, akkor hajráá )) bár ezt sosem értettem, végül pedig ha valaki így kezdi hogy nem éri meg váltani, akkor neki egyértelműen nem, bár szerintem másnak sem, kivételt képez mondom... ha valaki tényleg nem tud mit kezdeni a pénzével. Ergo idiótaság leváltani, örülj neki hogy ilyen fasza karid van, és hidd el tényleg az, viszont ha recskázni akarsz, hogy fuuu hogy tudod csavarni neki, akkor cserélj
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. djdanee
2012.02.15. 23:55
nyunyo19 azért megnézném, hogy fut Crysis2, BF3 vagy GTA IV fullHDban egy 5770el.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. nyunyo19
2012.02.16. 00:10
a bf3 valahogy még nem érdekelt arról nem tudok nyilatkozni a többi high-on mindeféle húzás nélkül köszönik szépen tökéletesen futnak...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. sniperjoce...
2012.02.16. 09:28
Hát nem minden múlik a VGA-n a proci se mindegy milyen. Nekem is 5770 (6770)-em van és egy régi X2-es AMD van mellette, meg a ram-om is csak 2GB és hát le is húzzák a VGA-t rendesen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. sniperjoce...
2012.02.16. 09:31
Szerintem ezek közül a legszebbek a HIS 7770-je és az XFX kártyák egyszerűen szerintem olyan elegánsak és szépek szívesen néz rá az ember.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. drift3r91
2012.02.16. 09:31
Csak úgy mellékesen az 560Ti áráról, hogy lássátok,nem 60e. Google első találta:
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Puhos
2012.02.16. 09:34
Na igen, jönnek majd az ilyen meg olyan tesztek, meg tuningok és akkor meg lehet nézni, hogy mennyit tudnak ezek a HD7770-es kártyák. De egy dolgot azért ne felejtsünk el, nem mindenki tuningol! Van aki - mint például én is - alapon használom mind a procit mind a vga kártyát. Pedig a procit húzhatnám (955BE). De már 41 évesen én nem vergődök ilyenekkel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. kiskoller nyuny...
2012.02.16. 09:46
Biztos vagy te ebben? Akkor valamilyen csodakártyád lehet neked. Bizony mindent kimaxolva elég könnyen kidől egy hd5770 fullHD-n. Ha 20 FPS-t kinyög akkor már boldog lehet a tulaj..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. nyunyo19
2012.02.16. 10:00
ezeket a baromságokat biztos nem személyes tapasztalatra alapozzátok, azt pedig végképp nem tudom elképzelni hogy nekem valamilyen oknál fogva jobb karim lenne mint a széria többi tagja. Nem ártana ha valós tapasztalatokra alapozva irogatnátok, és nem csak a pofátokat járatnátok csak hogy mondjatok valami okosnak tűnőt, mellesleg ha ekkora a kétség benned(bennetek) ott a barátod és találhatsz teszteket, vagy nézz videót a youtube-on, ha személyes tapasztalattal nem rendelkezel, persze a legjobb ha ilyen esetben nem fejtesz ki véleményt... szerintem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. jozsefm drift...
2012.02.16. 10:06
Semmit nem jelent az árgép, kár példálózni vele. Majd próbáld meg annyiért mrgvenni, mint amire ki van írva, ott ahol 10%-nál nagyobb az eltérés..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. nyunyo19
2012.02.16. 10:10
ilyenkor általában tipikus eset a "már nincs raktáron"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Puhos
2012.02.16. 10:32
kiskoller Nem tudom, hogy a hozzászólásodat nekem szántad-e, ha igen, ha nem reagálnék rá.
Nekem egy Sapphire HD5770-es vga kártyám van a lentebb említett procival és 8gb rammal együtt. A monitorom egy 19" LG 1440x900-as felbontással. Na most ez a full hd dolog! Nincs ám mindenkinek full hd-s monitorja vagy esetleg full hd-s tv-je, hogy arra kötve használja a gépét. Ja még annyit hogy a HD5770-es kártyám nem szart be egy 82 cm-es full hd-s tévén!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. tranceplan...
2012.02.16. 11:12
Senki nem mondta senkinek, hogy AMD 7XXX kártyát kell vásárolni!!!
Senkinek sem kötelező a 4XXX;5XXX;6XXX kártyáját lecserélnie!!!
Ezeket sem kötelező cserélni: GTX 5XX !!!
Aki pedig most vesz diszkrét kártyát, mert nincs neki,az ár/érték alapján vásároljon(raktársöprés), ha számít a pénz.
Ja és nVidia kártyák is kaphatók!!!

Nagy része a sírós ku*váknak ment, remélem magukra is veszik!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. djbundy
2012.02.16. 11:47
Mivel ez egy friss okoskodás itt kérnék segítséget.
Adott egy HTPC az alábbi konfiggal:
Asus HTPC/RC alaplap
AMD Athlon 64 X2 5050e proci
2GB Kingston DDR2 800MHZ
Sharkoon Temptation házban laknak és szeretném tudni, hogy melyik a legerősebb kártya ami elfér a kuckóban, illetve kiszolgálja a proci. Ha minden igaz a házba 22cm-es kártya fér el alapból, de ki lehet venni belőle hdd keretet és akkor talán még 5-6cm. Esetleg mehet bele még 2gb ram és ha nagyon muszáj athlin II is. A cél, hogy full hd-ba is lehessen játszani a GTA4-el (de jó a sima hd is). A hűtés rendben, mert van két 12cm-es venti a házban, illetve a szobai légkondi is épp a gép közelében van nyáron.
Köszi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. theczar
2012.02.16. 12:34
Azért az Asus HD7770-DCT-1GD5 (TOP) modellért kicsit sok az a 49.900...
Annyiért 6870-et lehet kapni Amennyiben beáll az ára /40.000~ tartom reálisnak/ és kijönnek az új driverek jó belépő kártya lehet azoknak akik újat vesznek és nem cserélnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. djdanee
2012.02.16. 12:38
GTA4 jobban fut nvidia kártyával. De ha AMD kell, és fullHD akkor 6950 2Gb. Ez viszont nem jó neked, a procid nem hajtaná ki, és hosszú is a kártya.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. djbundy
2012.02.16. 12:44
djdanee: 6770 vagy 7770 ha lesz, esetleg 6850 nem fér bele? ezekhez nem elég a proci kolléga?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. gery84
2012.02.16. 13:00
CF-ben meg így teljesít:
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. jozsefm gery8...
2012.02.16. 13:15
1GB-os VGA-ból felesleges CF-et építeni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Nightfury
2012.02.16. 13:48
eszembe jutott miközbe ezeket nézegettem, hogy 2008-ba, amikor volt gazdasága az országnak, a 48xxet 30-40 körül meg lehetett venni, most meg a legjobbért kell fizetni 170k-t(érdekes) és belépő szintű valamiért meg 35öt.de..ez a kártya nem drága.
a mi intervallumunkra(soprontól erdélyig) igaz az,hogy ez a kártya drága Magyarországon...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. jozsefm Night...
2012.02.16. 13:54
Az is közre játszott, de abban az időszakban éppen az ATI<->nV árháború volt az ami olyan kellemes árakat hozott!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. asaca
2012.02.16. 15:29
Érdekes hogy a 160 dollár nálunk 240 dollár.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Phantomstr...
2012.02.16. 15:34
@Nightfury
Na igen. A ~30 ezres áron lassan négy éve kb. ugyan azt a teljesítményt kapjuk. Legalább egyre alacsonyabb fogyasztások mellett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Edviiin89
2012.02.16. 16:24
"1GB-os VGA-ból felesleges CF-et építeni"

De miért? A ramok összeadódnak. Full HD-ben HD7770 +40%-os teljesítményjavulás tapasztalható CF-be kötve. Bár az ára így is sok, de azért a 2x 40-45 ezerért gyorsabb kártyát kapunk, mint egy HD6970 ami 100 körül mozog. És ez még csak megjelenési ár.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. djdanee
2012.02.16. 16:35
Nem, nem adódik össze a ram, és fullHDban már vannak játékok amik 1 Gb fölött kérnek (magasabb beállítások mellett).

Két kisebb kártyát CFbe kötve mindíg is erősebb kártyát kaptál, mintha vennél ugyanannyiért egyet. Viszont CF alá kell megfelelő lap (legtöbb olcsóbb alaplapon a 2. PCI slot csak x4-en üzemel két kártya esetén, ami visszafogná a videókártyát, nem jó crossfire rendszerhez). Tápegység mondjuk ilyen alacsony kategóriában nem biztos, hogy probléma. Melegedés szintén nem annyira.

De továbbra is, 1 Gb ramod van ami fullHD fölött kevés, ráadásul új játékokhoz idő szokott lenni mire optimalizálják a drivert.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Edviiin89
2012.02.16. 17:57
Szó szerint nem adódik össze, de 2x1Gb kezel így értem. De teljesítményben érdekes van olyan jó, mint egy 2GB-os kártya meg jobb is. Egyes játékoknál meg be lehet a grafikát igazítani a ramokhoz nem kell mindjárt esztelenül felhúzni mindent, mint pl. a látótávolság meg hasonlók. 30-40 körül meg már kapsz megfelelő 2db x16-os ASUS lapot. Meg hát aki CF-t tud építeni pont az a lapon fog spórolni?
Hogy felesleges vagy, hogy rosszul teljesítene az túlzás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. jozsefm Edvii...
2012.02.16. 18:06
A minimum fps a probléma, az nem fog változni Cf esetén sem, 1GB VRAM mellett sőt,sokszor még inkább csökken a CF driverek miatt.
Hozzáteszem sajnos. Nekem is az lenne a legegyszerűbb, hogy mellé teszek az 5870 mellé még egyet, most már gombokért lehet venni, de sajnos a RAM kérdést nem oldja meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. carraroxt
2012.02.16. 21:32
Elég kellemes kártyák lettek ezek. Ja és nem tudom szemet szúrt-e valakinek, de a start is tökéletesre sikeredett. Semmi kiszivárgott információ, zagyva bullshitelés előtte. Kezd beérni a vezetőváltás.
Az árakról meg csak annyit, hogy a kártyák tudását, és újdonság mivoltát is figyelembe véve egyáltalán nem húzós. Azzal meg nem tudnak mit kezdeni úgysem, hogy itt milyen a forint...
Felfut a gyártás, jön egy kis konkurencia is (remélem az NV sem pöcsöli el ezúttal), és máris rendben lesznek az árak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Crias
2012.02.16. 21:32
Edviiin89
Nem, mind2 kártya VRAM-jában ugyanazok az adatok lesznek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. carraroxt
2012.02.16. 21:55
Egyébként elnézve a fogyasztási, és órajel adatokat nekem az az érzésem, hogy ezek a kártyák még direkt vissza is vannak fogva. Például a memória referencia órajelük alacsonyabb mint az 5770-esé volt. Valami nagyon zseniális dolgot műveltek a memóriavezérlővel, hogy ennek ellenére így megy, de én azt mondom ez a kártya még így is sikít a tuningért.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. jozsefm carra...
2012.02.16. 21:59
Majd a felhasználóknál kiderül.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!