iPon Hírek

Regionális Ügyfélszolgálati Központ Miskolcon

Dátum | 2009. 10. 28.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

A Vodafone a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére 2009-ben növelte magyarországi alkalmazottainak számát, ami a szintén jelentős bővítés előtt álló - a Vodafone Csoport közös pénzügyi folyamatait és ügyleteit kezelő - Vodafone Szolgáltató Központtal (VOCH) együtt megközelíti a pénzügyi év végéig a kétezer főt. A Miskolcon több mint háromszáz új munkahelyet teremtő, európai színvonalú központ előreláthatólag másfél-két év múlva működhet teljes kapacitással.

"Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központ szóba jöhető helyszínei közül azért Miskolcra esett választásunk, mivel fontosnak tartjuk, hogy ne csak a fővárosban bővítsünk, hanem a munkanélküliséggel küzdő régióban is újabb munkalehetőségeket teremtsünk" - mondta Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. "Miskolcon a helyi egyetem magas szakmai színvonalára építve hosszú távon biztosított a jól képzett munkaerő utánpótlása, fontos szempont továbbá, hogy Miskolc egyedi befektetői környezetet kínál, hiszen kedvezményekkel és rugalmas hozzáállással segíti a letelepülni szándékozókat. A befektetői környezet vonzó eleme többek között az egyetem és az a tény is, hogy már több sikeres informatikai vállalkozás működik itt" - tette hozzá Beck. "A Vodafone beruházása egy olyan munkaerő-piaci helyzetben valósul meg, amikor kiemelt fontossága van minden munkahelynek" - hangsúlyozta az együttműködési megállapodás aláírása kapcsán Szabó József, az Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ főigazgatója. Hozzátette, a munkaügyi központ segíti és támogatja a hosszú távú befektetési tervekkel érkező cégeket, s remélik, hogy jelen megállapodás példaként szolgál a jövőben azon vállalkozások számára, amelyek helyszínt keresnek tervezett beruházásuk megvalósításához.

"Végre látszik annak az eredménye, amiért az elmúlt években dolgoztunk. Tavaly a Financial Times külföldi befektetésekkel foglalkozó magazinjának szakértői Miskolcot a külföldi tőkebefektetők számára kiemelten vonzó helyszínnek értékelték, júniusi bejelentésünk pedig ennek már kézzelfogható bizonyítéka" - mondta Káli Sándor. A város polgármestere a Vodafone megjelenésével arra számít, hogy a közelmúltban előkészített új iparterület iránt is tovább nőhet az érdeklődés.

Az új ügyfélszolgálati központ kialakításával a Vodafone a piaci elvárásoknak megfelelő, a korábbiaknál hatékonyabb módon, alacsonyabb költséggel, magasabb ügyfélszolgálati kiszolgálást biztosít. Az új struktúrának köszönhetően a miskolci központ a későbbiekben más országok Vodafone-cégei igényeinek kiszolgálására is alkalmas lehet, hasonlóan a már jelenleg is ilyen feladatokat ellátó Vodafone Szolgáltató Központhoz.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!