iPon Hírek

Reklámok kor és nem szerint

Dátum | 2009. 05. 21.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

A Samsung digitális kijelzői fokozatosan felválthatják a citylightokat vagy egyéb reklámplakátokat, mivel a nézők kora és neme szerint változtatják a megjelenített hirdetéseket. A Nyugat-Európából vagy a tengerentúli repülőterekről már ismert megoldás egy kamera segítségével felvételt készít a "digitális hirdetőoszlop" előtt állókról, majd azonosítja nemüket és megbecsli korukat annak érdekében, hogy a többségnek tetsző hirdetést mutassa meg. A rendszer segítségével a reklámozók fontos statisztikai adatokhoz jutnak arról, hogy kik, mennyi ideig, hol, melyik hirdetésüket nézték leggyakrabban, anélkül hogy személyiségi jogokat sértő adatok kerülnének a birtokukba - állítja a Samsung közleménye. A gyártó által PROM-nak (PROactive Merchandising) nevezett rendszer kültér- és beltérben egyaránt használható.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. bszoke88
2009.05.23. 00:29
VISSZA A HIRHEZ

a vége az lesz, h direktbe agyba nyomják a reklámokat, h ellenállni se legyen esélyed...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!