iPon Hírek

Rengeteg befejezéssel jön a Dragon Age: Inquisition

Dátum | 2014. 04. 02.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Egy lelkes felhasználó még a hivatalos megjelenés előtt rátette a kezét az OXM magazinra, ami egy nagyobb előzetest tartalmazott a Dragon Age: Inquisitionről. Az olvasottakat aztán felpakolta a Bioware fórumaira, és habár megerősíteni nem tudjuk az információk valódiságát, semmi olyan dolog nem szerepel köztük, amiben kételkednünk kellene. A leírtak alapján öt fő területet tartalmaz majd a játék világa: Ferelden, The Free Marches, Orlais, Nevarra és Dales. Ezeken belül is lesznek különböző al-régiók, köztül például az Emerald Graves, ahol a dalish tündék minden egyes elesett katona után ültettek egy fát. Ami érdekesebben hangzik, hogy a játékos komolyan befolyásolhatja a környezetet kereskedelmi vonalak felállításával, területek elfoglalásával és a meglévő ökoszisztémák felborításával. Mivel a szörnyek várhatóan nem fejlődnek együtt a karakter szintjével, így az új kihívások abban a formában jelentkeznek majd a régi területeken, hogy a megváltozott viszonyok miatt újfajta ellenségekkel kell szembenéznünk. Ehhez kapcsolódik az állatvilág is: az állatok ugyanis fontos szerepet kapnak azon túl is, hogy craftoláshoz szükséges alapanyagokért vadásszuk őket. Előfordulhat például, hogy a kihalás szélére sodrunk egy fajt, ami így hozzájárul a terület addig bejáratott életvitelének megváltozásához. Ezen kívül a sárkányok, banditák, bűnözők legyőzése is komoly hullámokat indít el, melynek hatását az egész világban érezni fogjuk. A készítők háromféle párbeszéd-választó kört terveznek. Egyet a szerepjátszáshoz, egyet a komoly döntésekhez, egyet pedig az érzelmes pillanatokhoz. A játékos többféle szinkronhang közül választhatja majd ki karakterének hangját, de a BioWare kísérletezik olyan testreszabási lehetőséggel is a karaktergeneráláskor, melyek például lehetővé tennék, hogy meghatározzuk karakterünk hangmagasságát. Végül a készítők 40 különböző befejezést ígérnek a játékos döntései alapján, és ha hihetünk nekik, akkor ezek nem csak apróságokban fognak eltérni egymástól, hanem jelentősen különböznek majd.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. i2k010
2014.04.02. 17:53
"A játékos többféle szinkronhang közül választhatja majd ki karakterének hangját, de a BioWare kísérletezik olyan testreszabási lehetőséggel is a karaktergeneráláskor, melyek például lehetővé tennék, hogy meghatározzuk karakterünk hangmagasságát."

egyenlőség jel

Saints Row-sorozat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. kiskoller
2014.04.02. 19:41
Azért elég erős az azonosítás.

Tudtommal a Saints Row egy vicces GTA klón, így nehezen tudom elképzelni, hogy összetettebb, szerteágazóbb lenne a története, s így komplexebb dialógusokat igényelne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. draks
2014.04.02. 20:09
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Szefmester
2014.04.02. 20:09
"A játékos többféle szinkronhang közül választhatja majd ki karakterének hangját, de a BioWare kísérletezik olyan testreszabási lehetőséggel is a karaktergeneráláskor, melyek például lehetővé tennék, hogy meghatározzuk karakterünk hangmagasságát."

Szóóóóval raknak majd be valamiféle autotune rendszert? De jó....

Kár hogy a második rész után kezdenek el kreatívkodni meg ígérgetni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.04.02. 20:10
Tudtommal a Saints Row egy vicces GTA klón, így nehezen tudom elképzelni, hogy összetettebb, szerteágazóbb lenne a története, s így komplexebb dialógusokat igényelne.ennek mi köze a hangmagassághoz ??
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. F2Face
2014.04.03. 07:41
Megint a mára már klasszikussá vált ígéretcsokor. Hogy nem zsibbad a szájuk, mikor ilyeneket tolnak ki a nagyvilágba...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. kray
2014.04.03. 08:21
Ez a legfontosabb egy játékban, hogy a hang változtatható lehessen...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. LGx kray
2014.04.03. 12:11
egy igazán jó RPG-ben fontos lehet!
DE! csakis azután, hogy minden más funkció flottul működik. önmagában emiatt a fícsör miatt senki sem fog rohanni.
DA1 után a DA2 übernagy visszalépés volt, elkonzolosították az egészet.
Nem hiszem el, hogy nem lehet egy bonyolult rendszert kiadni! régebben is megvolt a maga piaca (Baldurs Gate, Fallout, Neverwinter Nights...)
szerintem igenis igény van a nem agyonbutított rpg-kre. csak sajna senki sem hallja meg a hangunk
namajd a Wasteland 2... ha egyszer végleges lesz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2014.04.03. 12:36
LGx nem elég magas a hangod, az a baj.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. kiskoller draks
2014.04.03. 12:57
A Saints Row lényege az ökörködés, ott elmegy az, ha a karakterednek robothangja van, elvégre műbránerrel vered szét az ellenfeleket.

Egy fantasy RPG-ben, amiben ideális esetben a dialógusokon van a hangsúly, már sokkal nagyobb baki, ha nem hangzik természetesnek az ember hangja. Ráadásul sokkal fontosabb az érzelmek kifejezése, ami egy szinrkonhanggal is nehézkes, hát még egy számítógép által modulált hanggal.

Ráadásul mi van akkor, ha más faj tagjaival akars játszani? Megint új hangszínt kell választani, aminek megint csak csak természetesnek kell hangzania.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Terror kisko...
2014.04.03. 13:13
Szerintem a játékok történelmében mondat még nem hangzott olyan hitelesen, mint amikor a SR főhőse odamegy a szemüveges szőke kollégához, és megkérdezi tőle, hogy:

"Hey Kinzie, wanna fuck?"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Humbuk
2014.04.06. 00:53
"Végül a készítők 40 különböző befejezést ígérnek a játékos döntései alapján, és ha hihetünk nekik, akkor ezek nem csak apróságokban fognak eltérni egymástól, hanem jelentősen különböznek majd."

Bullshit generátor lvl 999

Értem én.... Felhasználjuk szépen a szivárvány különböző színeit. (Bár a városi legendák azt tartják, hogy a srácok csak 16 színben látnak, végre lesz értelme a levendula színnek, a keki és társainak is)
Looool!

apróbetűs rész: #Igen igéretünkhöz híven 40 befejezés lesz a játékban, mely tartalmazza a 4 féle original befejezést + az extra 36db befejezést, melyek dlc formátumban külön megvásárolhatóak lesznek a játékhoz. Továbbá: valóban 5 terület lesz elérhető a collector's edition tulajdonosainak, illetve a sima félkész verzió gazdái az indulás napján extra juttatás fejében a maradék 3 területet az indulástól számított 0. 10. 30. napokon megvásárolhatják az online webáruházunkban#

Bioware! Mert mi szarunk a játékosra!

Persze fentebb csak vázoltam azt a komolyságot, ahogy a cégre tekintek. Nagyon várom a játékot, de ha ugyan úgy szétbarmolják, mint az ME 2-3-as részét, soha többé rájuk sem nézek. (és tartom is magam, betűimen foghattok hisz leírtam )

A túl sok hazugság után igazából már nem reménykedem, csak abban, hogy megjött a józan eszük és végre tényleg adnak valamit, amire már jó rég óta nem volt példa a részükről. (Igen EA gusztustalan vagy...)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!