iPon Hírek

Ritkábban frissül majd a PlayerUnknown's Battlegrounds

Dátum | 2017. 08. 17.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A fejlesztőcsapat bejelentette, hogy megváltozik a PlayerUnknown's Battlegrounds frissítésének menete és gyakorisága. A lényeg, hogy az eddig hetente, valamint havonta érkező frissítések helyett időhöz nem kötött módon, de ritkábban beeső tapaszokra számíthatunk. "Azt tapasztaltuk, hogy ha sietnünk kell egy-egy újdonság elkészítésével, és így kevesebb idő marad tesztelésre, az összességében több problémát okoz mint amennyit megold, és nem tudjuk fenntartani a minőségre vonatkozó sztenderjeinket. A lehető legjobb tartalmakat akarjuk kiadni, és biztosak akarunk lenni benne, hogy minden frissítéssel ténylegesen jobbá válik a játék" - nyilatkozták a készítők. Ezzel együtt hangsúlyozzák: ez nem azt jelenti, hogy összességében kevesebb tartalom kerül majd a játékba, vagy hogy a csapat kevesebbet dolgozik. Egész egyszerűen annyit, hogy ritkább, de nagyobb, jobban letesztelt frissítési csomagokat kapunk majd. Ezen kívül a jövőben még aktívabban szeretnék használni a tesztszervereket is. A ritkább frissítési periódus ebben is segít, hiszen egy-egy patch így hosszabb ideig maradhat a tesztszervereken, és be tudják építeni a felhasználóktól érkező visszajelzéseket is.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. Zotya21
2017.08.17. 14:58
mégis így szokott egy egy játék meghalni hogy ritkábban frissül aztán a végén semennyire
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. RCAy1ZSpT5 Zotya...
2017.08.18. 10:51
Azt sem tudják szerintem, hogy mit csinálnak.

- Belerakták a pénzes ládákat, hiába Early Access.
- A játék Alpha állapotú, bugos mint a fene, de azért már tolják a "kompetitív" részét.
- Alpha állapotú játékot miért ne lehetne jobbról-balról patchelgetni? Kit érdekel, ha bugos? Azért alpha.
- A játék továbbra is csapnivalóan rosszul fut, egyszerűen katasztrófa.
- Továbbra sem javítottáka Draw Distance / grafika gondokat. Minél rosszabb grafikán játszol, annál nagyobb előnyre teszel szert.

Én úgy veszem észre, hogy most értek el oda mint a többi Battle Royale fejlesztő. "Ez sosem lesz kész." Közben rágják a fülüket, hogy még több pénz kell, stb stb. (BlueHole a fejlesztő és kiadó, LOL.) Ez megint csak egy DayZ #1000 lesz, de mégis mit vártunk?

Lehet ha Brendan csak tőkét kapott volna, most egy stabil, élvezetes játékkal játszhatnánk... de nem így történt sajnos. RIP. Szerencsére eddig is Steam sharing-en keresztül próbálgattam csak. Egyszer pár sör után megvettem, de szerencsére Refund-oltam is izibe.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. m-a-r-i-u-... RCAy1...
2017.08.18. 11:46
Nekem a draw distance maxon van és sose volt még grafikai bugom. Csapattársak mesélnek néha olyat, hogy nem tölti be időben az épületeket. Szerintem ameddig valami early access addig fölösleges azon rugózni, hogy milyen bugok vannak, meg mennyire optimalizált , javítsák ki a végleges verzióig aztán lehet sírni. (No offense) Viszont a fizetős ládák már most egy kicsit pénzleső hozzáállás. Mintha nem adtak volna el eddig elég példányt...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2017.08.18. 12:05
Nem az a baj a draw distance-el, hogy grafikai bugos lesz, hanem, hogy ha a hegyoldalban lefekeszel egy bokorba, vagy a magas fűbe, úgy hogy ki sem látsz onnan egy másik player fél km-ről kiszed egy fejlövéssel, mert neki a játék olyan távolságban nem rajzolja ki sem a füvet sem a bokrot, még max grafikán sem, csak azt látja, hogy ott heverészel. Pláne ha low-on játszik, akkor már kb 100m ről lát mindenkit. Aki amúgy azt hiszi jól elbúj egy bokorban, vagy a fűben.
Ez elég gáz, a pénzes láda is vérlázító. Miért akarnák befejezni a játékot, amíg alpha állapotban is annyi lóvét tudnak lehúzni belőle amennyit nem szégyellnek, és ha valami nagyon gázul sül el, akkor el lehet bújni a "srácok mit vártok, hiszen csak alpha early access mi is emberek vagyunk stb stb...."
Őszre kiadjuk a véglegest. Őszre mégsem adjuk ki a véglegest, inkább nem tudjuk pontosan mikor, majd ha kész lesz.
De a kedvencem a "beta" fps mód az "alpha" játékban. Hát ezen nagyon sokat röhögtem.
E3-on bemutattak egy videót, hogy milyen frankó lesz, nemsokára bevezetik, hogy a hót gagyi fizikátlan nyomi ugrálás helyett, majd át lehet mászni ablakokon kerítéseken autókon. Na hát azóta is jön az is, pedig videót is mutattak róla. Nagyon 'Survarium' szaga van így az egésznek. Őket is megcsapta a beta pénzszag 2.0
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. m-a-r-i-u-... Almer
2017.08.18. 12:32
+1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Busterftw Almer
2017.08.18. 16:14
Ez a bokros dolog nalam is elofordult, ami tenyleg zavaro volt az elso ket alkalommal, aztan ugy oldottam meg, hogy nem csinaltam tobbe, miutan leesett a dolog.

Viszont ettol fuggetlenul nem lett kevesbe szorakoztatobb maga a jatek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Devio
2017.08.19. 07:40
Hol van az őszi megjelenés? Akkor az a kretén nyomorék meztelenül megy végig az E3-on?

Ez a játék egy kalap szar. Semmi más. Aki megveszi az elején élvezi, mert szórakoztató. Aztán amint elkezd kicsit belemélyülni azonnal rájön, hogy egy bugos foshalmaz az egész.
Csoda, hogy a hibák nem verik ki a monitort.

Pár dolog :
- Ugrás: Ha Én az ugrási pont felet ugrok ki pontosan és azonnal 234-el zuhanok lefele. Akkor hogy a véreres ****** tud előbb leérni az aki sokkal előrébb ugrott ki a gépből?!??!?!?!?? A Bluehole szerint a legrövidebb út 2 pont között az nem az egyenes vonalú mozgás, hanem a ferdevonalú. Aki előbb kiugrik gyorsabban zuhan 45fokban mint aki a gépen marad és 90fokban ugrik a cél felett. Ez a valami nem a gravitáció. Ezzel egy időben jön is a következő gond. Egyszerre ugrotok ki a gépből. Egy időben is kezdtek max-al zuhanni. Majd az ernyő nyitási pillanatában a tied kinyílik a veled egyformán mozgó játékos meg 10 méterrel tovább zuhan és majd csak utána nyílik ki az ejtőernyő. Biztos nehezebb volt a feje. A gond ezzel az, hogy eldőlt a halálod az esetek 85%-ban. Mivel ő már lootol amit akar mire te leérsz. Ezek már is kritikus hibák és még éppen földet értél.
-látótáv/látótér: Ahogy mondották. Alap, hogy very low grafon játszol a láthatóság miatt. A fűben való " rejtőzés " 100 méterről a másik oldalról egy " nemértem mi a faszt fekszik ott mozdulatlanul adok neki egy hedcsátot " szituáció. Ezt követi karöltve a " nem látok rá, de ő megöl " szindróma. A büdös életben nem fogom megérteni, hogy .... Jobb kezemben van a fegyver. Tehát mikor egy fal mögül kinézek jobbra előnyösebb. Az enemi velem szemben szintén ugyan így lát.. Ész szerű, hogy mikor kijövünk lőni pont ugyan azt és annyit kellene látnunk egymásból. Viszont a játék szarik erre. Az enemi lelő úgy, hogy én a falat látom. A mai napig nem tudom megérteni, hogy ez hogy történhet. A másik mikor domb tetőn állok az enemi alattam. Elvileg én magasabban vagyok, szóval előnyösebb helyzetben vagyok. Viszont a játék itt is saját világot alkot, mert valahogy az alattam lévő öl meg úgy, hogy én nem is látom. ( csak most vicces. Mikor folyamatosan jönnek ezek a helyzetek akkor már falnak mész ríva ) Ezt után ott van az írtózatosan szar tárgybalőszparaszt jelző. Mikor nézel ki az ablakon és ott a célpont. Meglövöd vagy elengedsz 10-20 golyót. És mikor nyugtázod, hogy az összes a keretbe ment. Na az az érzés felbecsülhetetlen. És ez akkor is megtörténik mikor a cső elvileg átnéz a szikla felett, de mégis belelősz.
- Lövés/sebzés modell: Pfff... Elvérzet a játék, de úgy, hogy történelem még nem látott. 0 az egész. Egy ilyen kibaszott, hatalmas, nagy NULLA! Vegyük a sniper-et. Nem ölnek 1 lövéssel. Megnézném azt a golyóálló mellényt ami lefog egy AWP lövedéket. Vagy egy Kar98k-t. Szemem láttára történt. Duo volt. Cimbi 7 darab azaz hetes darab Kar98k lövéssel tudott megölni egy embert. 7 darab! Az másfél tár. 7 vérfröccsenés volt mire leesett és meg is halt a knockout után. Kar98k-val sisak nélküli fejlövés és megy tovább. Vagy van rajta sisak, de szemen lövöd és levédi a sisak. Szintén megesett. Gyerek rohan előttünk kettes west. Cimbi AWM kb 100 méter. Bumm semmi. Bumm semmi. Majd a 3-ra összeesett. Waooooo Engem meg levisznek egy darab m16-os golyóval 300 méterről. Szóval amikor sniper van a kezedbe és többnyire egy esélyed van. Akkor rimánkodj az RNG istenhez, hogy meglegyen mert különben megdöglesz. A fegyverek range is tiszta röhej. micro uzival 40 méterről kiszed headshootal úgy, hogy 3 lőszert lő ki. De az is jó mikor benézel egy mozdulatlan célpontot kb 200m-re és 8x-os scope-al shiftet nyova, gugolva mellélősz. ?
- Szűkülés: Az ötlet jó. A kivitelezés szar. Az első két szűkülésben a játékosok körön kívűl kempelnek az írhájukat mentőkre akik szaladnak a biztonság felé. És rohadt idegesítő mikor futsz mert nincsen jármű. Erre a semmiből mikor már 1 perce csak futsz a kékben és küzdesz azért, hogy túléld. A hátad mögül lelőnek. Mert mért ne. Egyszerű a megoldás. Kékből belőni nem lehet. Kékbe kilőni nem lehet. Akik kékben vannak meg nem sebzik egymást. Kész. Nincsen több kék kempelés. Továbbá a kék szűkülése és gyorsasága is hagy kívánni valót. Az elején kéne gyorsan és nagyobbat sebezve szűkülnie. majd mikor kisebbedik több időt hagyva a taktikára és s felderítésre egy kicsit kevesebb sebzéssel.
Ott van még a renderelés ami szar. A mapping. Mikor vezeted a kocsit és látod, hogy semmi nincsen előtted, de a másodperc ezrede alatt lesz 90-ről 0 km/h a sebességed és lesz oda a fél Hp-d. Szerver lagg és deszinkronizáció. Nagyon sokat lehet látni meg szerintem sokat tapasztaltátok is, hogy mikor lelőtök valakit akkor 1 mp múlva hal meg. Szánalmas. Dúrva FPS droppok még mindig. Kijött a patch, hogy 4+ magos procik támogatása. Nálam konkrétan szarabbul fut. 16 giga memóriával is küzd a map beolvasásával.
Rengeteg BUG. Úgy bújsz, hogy közben a másik játékos meg átlát a falakon. Nem is tudom mióta fent áll ez a bug.

Az elején élveztem. Most van benne 230 órám. És azt mondom, hogy meg ne vegyétek. Idegállapotba hoz a játék a fentiek miatt Móni. -ka.
Meg még van jó sok, de már fáradt vagyok meg hosszú is lett. Úgyhogy befejezem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Vazul267
2017.08.19. 09:33
Csak fixeljék az fps-t ami Unreal 4-en egy igazi kihívás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!