iPon Hírek

Ryse: Son of Rome - akár széria is lehet

Dátum | 2013. 06. 24.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Ryse: Son of Rome-ot a Microsoft E3-as Xbox One bemutatóján láthattuk először, és bár még messze a megjelenés, a Crytek főnöke, Cevat Yerli szerint a játéknak lehetnek folytatásai is. "A címet nem egyrészesnek szántuk" - mondta egy interjúban. Az a hír járja, hogy a játék fejlesztése nem kis stresszt jelentett a stúdió számára. "A Ryse kihívás volt számunkra, és az is marad, amíg a boltokba nem kerül" - mondta Yerli. "Időnként nem úgy mentek a dolgok, ahogy szerettem volna, de sohasem gondoltam azt, hogy oké, álljunk le az egésszel. Bár voltak kétségeim azzal kapcsolatban, hogy el tudunk-e vele jutni oda, ahol most vagyunk." Még meg sem jelent, de máris sok kritika érte a játékot az E3-as bemutatók után, többen QTE-fesztiválnak nevezték, ahol az események közben nincs sok választási lehetőségünk. A Crytek szerint ha jól megtanuljuk, hogy mire hogyan reagáljunk, akkor nagyon is elégedettek leszünk a játék irányításával, ugyanakkor a casual játékosokat sem akarták büntetni. "Ahogy egyre jobb leszel, egyre klasszabb dolgokat csinálhatsz, eljuthatsz egészen addig, hogy csak úgy aprítod az ellenfelet" - mondta a Microsoft harci szakértője, James Goddard. "Ha össze-vissza nyomkodod a gombokat, a mozdulatok akkor is sikerülnek, és folyamatos a mozgásod. Ha viszont minden ütést jól időzítesz, akkor porrá zúzod az embereket, és egyre gyorsabb és gyorsabb lesz minden, gyorsabban eljutsz a kivégző mozdulatokig. Ha pl. a védelmed időzíted jól, akkor az ellenfeled kibillen, és védtelen lesz az ellentámadásoddal szemben." A QTE-k közben nincs győzelem, vagy vereség: mindenképp eljutunk a kivégzésig, de ha jól időzítünk, extra jutalmakat (pl. health pack) és több pontot kapunk. "Legendás" időzítést is elérhetünk, ha a megfelelő gombot a képernyőn való feltűnése utáni első pár frame alatt meg tudjuk nyomni. Ehhez jól kell ismerjük a kivégző mozdulatokat, és az animáció alapján kell eldöntenünk, melyiket használjuk, és ha sikerül, még több pontot kapunk. Szép grafika, véres brutalitás. Ebben a játékban még a pajzs sem a védekezésre való. Goddard elmondta, mire használhatjuk: "Beverni az emberek arcát".
Széria lesz? Neeeee...
Kapcsolódó cikkünk: Ryse - most akkor kell nyomkodni, vagy nem?
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Lazahunter
2013.06.24. 15:50
"A QTE-k közben nincs győzelem, vagy vereség: mindenképp eljutunk a kivégzésig, de ha jól időzítünk, extra jutalmakat (pl. health pack) és több pontot kapunk. "Legendás" időzítést is elérhetünk, ha a megfelelő gombot a képernyőn való feltűnése utáni első pár frame alatt meg tudjuk nyomni. Ehhez jól kell ismerjük a kivégző mozdulatokat, és az animáció alapján kell eldöntenünk, melyiket használjuk, és ha sikerül, még több pontot kapunk."

Még több pontot kapunk ... tehát ha nem a gép csinálja, hanem Én, akkor több pontot kapok ......... mi van ??????????
Játszani akarok, nem pontokat kapni ..... milyen pontokat? Anyám.

A casualokat nem azzal kéne megszólítani, hogy a gép megcsinál mindent, hanem azzal, hogy az ellenfél ha rábasz, akkor alig sebződik ... nem hiszem el, hogy egy casual azt akarja, hogy az irányítást is kivegyék a kezéből .......
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95
2013.06.24. 20:39
Ezek az idézetek pont úgy hangzottak, mintha a játékról kéne beszélnem amivel nem szívesen játszanék! Na, ha ezt átültetik multiba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. myckie2
2013.06.25. 00:25
Pedig annyi potenciált láttam a Crytek-ben. Komolyan mit szívtak?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!