iPon Hírek

SC2: Heart of the Swarm trailer és infók

Dátum | 2011. 10. 22.
Szerző | Svindler
Csoport | JÁTÉK

A Blizzconon kaptunk új trailert a StarCraft 2 közelgő kiegészítőjéhez, a Heart of the Swarmhoz is. Nem hozza a megszokott minőséget, de egyszer érdemes megnézni, villantanak párat az új egységekből.



Amik egyébként részletesebben is be lettek mutatva, fussunk is át rajtuk. A vezető dizájner Dustin Browder mesélt arról, hogy minden faj kap 3-3 teljesen új, vagy újratervezett egységet, de leszögezte: még semmi sem végleges. Pedig már elég régóta ülnek a projekten (legalábbis ahhoz képest, hogy „csak” kiegészítő).

A Terranok Hellionja át tud majd változni Battle Hellionná, így jobb közelharci képességekkel rendelkezik majd, és lesz értelme használni a hosszabb csatáknál is. A Warhound egy új mech, olyasmi mint a Thor, csak kisebb és gyorsabb. A Shredder egy viszonylag olcsó eszköz, ami miután telepítettük, minden ellenfelet sebez egy kör alakban. Mivel ez így túl erős lenne persze, ezért van egy komoly hátránya: ha embert érzékel a közelben azonnal leáll, hogy ne bántsa (tehát ha ott vagyunk az egységeinkkel, akkor kb. semmire sem jó).

A Zergeknél az Ultralisknak csökken a mérete és a föld alól is tud majd rohamozni bizonyos távon belül, így egyből a csata sűrűjébe kerülhet. A Viper egy repülő, támogató egység lesz, ami képes lesz olyan felhőt lerakni, ami lecsökkenti a látótávolságot és így minden alatta lévő egység hatótávja leesik 1-re. Ezen kívül például magához tud rántani egységeket, amivel így kikapható az ellenségtől a nehéztüzérség. Az utolsó új egységük a Swarm Host, ami miután beássa magát a föld alá, elkezd kis zergling szerű lényeket kiengedni magából, hullámokban.

A Protossoktól elvették a Carriert, helyette a Tempestet kapják, ami levegőben területre sebez, így nagyobb csapatok kezelésére igen jó lehet, miközben földi célpontok ellen sem elhanyagolható a sebzése. Az Oracle hasonlóan a Zergek Viperéhez egy légi egység, amivel lehet bosszantani az ellent. Képes épületeket ideiglenesen használhatatlanná tenni (pl. légvédelem, hogy be tudjon menni), és kristályba zárni a nyersanyagokat, így azok egy ideig bányászhatatlanok lesznek. Ezért a kis hajóért viszont elveszik a Protoss Mother Shipet… Az utolsó egység a Replicant, ami elég drága, de képes önmagát átalakítani akármilyen olyan egységre, amit lát. Így például a Protossnak is lehet Siege Tankja.

Az eddigieken felül lesznek azért még kisebb-nagyobb változtatások is. Például a Reaperek csatán kívül gyógyulnak, a Battle Cruiser kap egy gyorsító képességet, a Banelingek mozoghatnak a föld alatt (ez azért elég durva), a Hydraliskek gyorsulnak, a Corruptorok egy új képességet kapnak, amivel épületeket szipkázhatnának nyersanyagért, a Nexus pedig kapna defenzív és visszahívó képességeket.

Persze mint mondták még semmi sincs kőbe vésve, ezek még ezerszer megváltozhatnak a megjelenésig, majd meglátjuk mi lesz. Az egységek videói megnézhetőek például az IGN Starcraft csatornáján: Youtube.

Hivatalos Heart of the Swarm honlap (még csak a teasert mutogatják)

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

23. reednow
2011.10.23. 00:03
Miért vették ki a Carriert?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. kajosin6
2011.10.23. 00:45
Én is sajnálom a Carriert, meg a Mothershipet is, bár tény olyan nagyon senki sem használta őket. Remélem azért sokan reklamálnak és bent hagyják őket, vagy legalább a protossos kiegben visszateszik. nem értem minek kivenni, ha úgyis + 3 egység lesz.
Zerg meg nem kicsit durva lesz közelharcra gyúrják ki, de nem is baj, mert eddig elég szerencsétlenség volt pl. az ultralisk is.
Terran újításoktól meg nem esek hasra, de az eddig is erős volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. gezu1025
2011.10.23. 09:33
Hát én 2 hónapig toltam, aztán eladtam a pi*****a. Nem rossz játék, de az árának a felét (vagy annyit se) ér. 9-10ért jöhetett volna az alapjáték, és nem 15ért. Most a 3 kieg fog jönni 10-ért, ami nem más lesz, mint 1-1 map pack, meg fajonként 3 új egység. HÁT ÚRISTEN, EZ TÉNYLEG MEGÉR 10RUGÓT.

Nálam a blizz a w3 után elindult egy hosszú úton lefelé, sok dolog miatt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. lackoo1111
2011.10.23. 09:41
Hát én 2 hónapig toltam, aztán eladtam a pi*****a

Hogy is van ez ? Eladtál egy már felhasznált CD kulcsot és Battle.net accountot ?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Stormrage
2011.10.23. 10:09
elvileg kapunk az egységeken és a mapokon kívül a történetből is egy masszív folytatást, persze azért a játék értékét még sokminden befolyásolja, reméljük lesz demó is még valamikor előtte.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. princeps
2011.10.23. 10:23
gezu1025 pedig ez a játék elképesztően jó. Olyan mint egy jó COD aminek a single része is jó, itt is a multi ér a legtöbbet. Ennél az árnál amúgy azt fizeted meg, hogy továbbra is lehet multizni versenyszinten és, csak 8k lesz
kajosin6 a singleben bennmarad a carrier és a muthership is, csak a multiból vették ki, ami érthető is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. kray
2011.10.23. 10:32
Engem ami alapból zavart az alapjátékban is az az, hogy míg a kampányban volt x típusú lényed, addig multiban és scenarioban x-40el csapathattad csak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. kajosin6 princ...
2011.10.23. 10:35
princeps: a HotSban nem hiszem, hogy sok protoss küldetés lesz. Én speciel a multiból fogom hiányolni, ennyi erővel a BC is felesleges.
8k-t nekem meg fog érni, de sztem olcsóbban is beszerezhető majd, mint anno iponon is 11k körül vettem a simát megjelenés után nem sokkal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. princeps
2011.10.23. 11:02
kajosin6 igazad van, viszont a 2. kieg singel részében biztos, hogy benne lesznek. A BC azért nem felesleges mert TvT lategameben gyakran használják, viszont a carriert egyik matchupban sem, a muthershippet meg csak nagyon ritkán.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. gezu1025 lacko...
2011.10.23. 11:48
Nemrég olvastam egy "törvény"szerüséget itt a forumokon: Minden játékhoz amihez szükséges valamilyen online rendszer (steam,origin,bnet) külön csinálunk mindegyikhez. Sokmindent megkönnyít.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. sgtyork
2011.10.23. 15:10
Az trailer "Nem hozza a megszokott minőséget", hát nekem nagyon tetszett pont annyira hogy majd ezt is megvegyem Ebből a szempontból pedig elérte a célját tehát elég jó lett!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. noPublicFG
2011.10.23. 15:40
a Protos eddig is használhatatlan volt, nem csodálom, h. próbálnak változtatni, bár a Zergekhez képest még inkább semmi lett.
A Humánokról meg ne is beszéljünk az über univerzális egységeikkel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Aeon
2011.10.23. 22:49
A Carrier volt az egyik legjobb egység...

A Zerget csak turbózzák tovább, azért az a Viper elég durva, berángat mindenkit a magaslatról..

Meg a Baneling földalatt, ugyanmár...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. krisztianb... gezu1...
2011.10.24. 00:04
Én meg megvettem a Collector's Edition-t, és az utolsó fillérig megérte. Mindezt úgy mondom, hogy multival nem is játszottam, nem érdekel.

Nálam a Blizzard még mindig kb. az egyetlen fejlesztőgárda, amelyik tudja hozni a nagybetűs minőséget
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. gabest
2011.10.24. 01:21
Carrier/mamaship 4v4-ben elég gyakori. Ha hagyják elkészülni, akkor a végén mindent letarol.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. and1ao
2011.10.24. 10:06
Istenem mit művelnek a protos-sal megint hihetetlen. cry
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. princeps
2011.10.24. 13:50
and1ao játszhatóvá teszik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Heroes27
2011.10.24. 13:57
hát a mamashipért én is sírok, mert még a hangját is élveztem hallgatni, na meg olyan igazi protossos volt. A Carrier meg igazi kuriózum, ennyi erővel a battlecruisert is ki lehetne venni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. princeps
2011.10.24. 15:38
nem azért veszik mert big ship hanem mert használhatatlan
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. rini
2011.10.24. 16:11
Túlzás, hogy használhatatlan. Ennyi erővel akkor tehetnék olcsóbbá és használhatóbbá is. Mindjárt meg lenne a kelendősége és többen kezdenék használni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Enno
2011.10.24. 20:24
@ gezu1025

A blizzéknél már elég régóta pénz orientált felfogással készülnek a játékok, legjobb példa erre a wow története, hol kezdődött , milyen kivitelben , és hol van most milyen kivitelben milyen átlag IQ-val a játékosok közt. és 1re gyakrabban jönnek a kiegek 10k-ért tiszta "biznisz" .... nekik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. s_erno
2011.10.26. 13:44
@Enno
Azért mert egy rakat használhatatlan meg felesleges cuccot kivettek belőle az nem feltétlen von le a játék szinvonalából. Mutasson valaki még egy olyan mmo-t aminek 6-7 éve ekkora felhasználó tábora van. Arról se feledkezzünk meg, hogy ez alatt az idő alatt majdnem egy teljes 'generáció' váltás történt. Nem azt mondom, hogy minden játékuk tökéletes, de hogy csak pénz orientáltak lennének azt azért nem merném kijelenteni. SC2-nél is vannak akik csalódtak benne, de úgy vélem a többség azt kapta amit várt tőle.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. ronaipeter... s_ern...
2011.10.26. 14:15
princeps: nem akarok balhézni és megsérteni sem áll szándékomban, de azért mert te nem tudsz protoss-szal játszani, az még nem jelenti hogy "használhatatlan", hiába írod bele minden hozzászólásodba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!