iPon Hírek

Segélyvonalat indított az EnterNet

Dátum | 2009. 05. 07.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

Az EnterNet új, telefonos segítségnyújtási szolgáltatást indított vállalati és lakossági ügyfelei számára. A szolgáltatással az általánosan felmerülő számítástechnikai problémákra kívánnak gyors és hatékony megoldást nyújtani. Az EnterNet operátorai a számítógépekkel, számítástechnikai és távközlési eszközökkel, valamint az internet beállításával, biztonságos használatával kapcsolatos kérdésekben tudnak segítséget nyújtani. Tanácsokat tudnak adni továbbá az informatikai és távközlési megoldások optimalizálásához, valamint a megrendelő igénye esetén informatikai eszközöket/szoftvereket is ajánlanak - olvasható a EnterNet hírlevelében.

Tapasztalataink szerint ügyfeleink sokszor találkoznak olyan informatikai jellegű problémával, amely ugyan telefonos úton is könnyen elhárítható lenne, de nincs senki, aki meg tudná válaszolni a felmerülő kérdéseket. Ügyfeleinknek az ADSL és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása továbbra is a hagyományos úton, ingyenesen történik, de mostantól lehetőség van az egyéb informatikai segítségkérésre is, méghozzá gyorsan és olcsón. Nem kell szakembert kihívni vagy elvinni a számítógépet a szervizbe egy egyszerű probléma miatt, elég csupán egyetlen telefonhívást kezdeményezni - mondta el Bauer Róbert, az EnterNet igazgatóságának elnöke az új szolgáltatásról. Az EnterHelpet egyelőre csak EnterNet ügyfelek érhetik el, de a jövőben tervezzük a szolgáltatás kiterjesztését is - tette hozzá az elnök.

A szolgáltatás egy budapesti telefonszámon érhető el, ahol a telefonos segítséggel megoldható hibaelhárítási igényeket 8-22 óra között fogadják. A hívás a szolgáltatás várható díjának egyeztetésével kezdődik, és miután a megrendelő elfogadta azt, azonnal megkezdik az operátorok a tanácsadást.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!