iPon Hírek

Shadow of the Eternals – ambíciózus horror projekt a javából

Dátum | 2013. 05. 07.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Az Eternal Darkness: Sanity's Requiem egy 2002-ben GameCube-ra megjelent túlélő horror játék volt, melyet a Silicon Knights csapata készített. A darab, bár üzletileg nem számított sikeresnek, számos művészeti díjat és elismerést nyert és több olyan listán is előkelő helyen szerepelt, amely minden idők legjobb játékait tartalmazza. Most ennek a kitűnő darabnak a szellemi utódját szeretné elkészíteni a Precursor Games veterán fejlesztőkből álló csapata, melynek egyik vezetője Denis Dyack, aki az eredeti játék fő dizájnere, rendezője, producere és egyben írója is volt. A Shadow of the Eternalst PC-re és Wii U-ra szeretnék elkészíteni, a CryEngine 3 segítségével. Alant megtekinthető az első előzetes, és akinek megtetszett, annak érdemes megtekintenie az IGN oldalán található 9 perces összeállítást is, amely különböző jeleneteket és helyszíneket mutat be Denis Dyack kommentárjával.
Az ambiciózus, az emberi történelem 2500 évét átölelő történet első epizódjának megalkotásához 1,5 millió dollárra lenne szüksége a fejlesztőknek, akik gyűjtésbe is kezdtek, de ehhez nem a bevált Kickstarteres sémát választották, hanem a saját honlapjukon ők maguk kezdtek bele. Ha sikerül, a játék 2014 második felében láthat napvilágot. A gyűjtés tegnap este kezdődött és június 6-án ér véget. De miért is lesz különleges ez a pszichológiai horror? Az alkotók szerint saját valóságról alkotott képünket is meg fogjuk kérdőjelezni végigjátszása közben. A bevezetőül szolgáló első részben Paul Becker nyomozó egy véres mészárlás ügyében Louisianába érkezik a Pleasant View Hospital nevű kórházba. A tragikus eseménynek két túlélője van, de egyikük sem emlékszik rá, mi történt, és azt sem tudják, kik ők. Beckert a nyomok az 1610-es Magyarországra vezetik, a csejtei várkastélyba, amely Báthory Erzsébet otthona. A sztoriban Báthory notórius sorozatgyilkos, aki azért, hogy fiatalságát megőrizze 400 fiatal lányt kínoz meg és gyilkol le. Itt Báthory szolgálólányát és szeretőjét, Clarát fogjuk alakítani, akit a hatóságok megzsarolnak, hogy információkat gyűjtsön egy eltűnt nemes lányáról. Az alábbi videóban az alkotók beszélnek a játékról és munkájukról, amelyben ha kedvünk tartja, akár a támogatók is részt vehetnek.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. magerg
2013.05.07. 09:24
Aki nem ismerné, az ED nagyon ötletesen szimulálta a félelem/őrület hatását a karakter érzékelésére, hasonlóan a Call of Cthulhu és az Amnesia: The Dark Descend-hez. Amiben több volt, hogy "kiszólt" a képernyőn kívülre is.
Pl. legyek lepték el a képernyőt, vagy kiírta hogy törli a játékállásokat (kamuból).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. mikej95
2013.05.07. 10:59
magerg: PS2, Metal Gear valamelyik részében volt az, hogy a final boss hozzáfért a mentéseidhez és statisztikáidhoz és az alapján hangosan megmondta, hogy ismeri hogyan harcolsz és részletezte is, na az para volt.

Selender - The arrival-ban is okosan megoldták, hogy még fosatósabb legyen, ha a játék úgy gondolja elég nagy bajban vagy vagy már a szívroham kerülget letiltja az Esc gombot...
Ez a fantasy környezet annyira nem jön be, a videóban lévő szörnyek pedig eléggé gagyik(legalább annyira, mint az Amnesia, amit eredetileg Unknow-nak hívtak első bemutatóiban), nem nagyon látszik a karaktereken a Cry Engine 3 hatása, de az effektek jók!
OFF//
Az az indie diliházas horror már megjelent vagy becsődölt?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii
2013.05.07. 11:41
Nem PS2 volt az, és nem final boss. Még azt is megcsinálták benne, hogy Psycho Mantis-t csak úgy tudtad megverni, ha a jobb agyfélteked használtad (át kellett dugni a kontrollert a 2-es slotba). Azt hittem megőszülök, mire megoldást találtam a kicsinálására.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. mikej95
2013.05.07. 14:30
Régen játszottam már vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!