iPon Hírek

Shadow of the Eternals: Még mindig nem adják fel

Dátum | 2013. 08. 26.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Dennis Dyack és a Precursor Games két Kickstarter kampányt indított és kettőt bukott el. Egyik gyűjtésen sem jött össze még a fele sem a kívánt összegnek. A második próbálkozásnál már eldobták az epizodikus megjelentetés tervét és egybe kínálták az egész játékot, valamint egy külső támogató megjelenésének köszönhetően a kért összeget is lecsökkentették. 750,000 dollárt akartak a Shadow of the Eternals megalkotásához, de mindössze 323,950 jött össze, ami 426,050-nel kevesebb, mint a vágyott összeg. Ha még emlékeztek, akkor először 1,5 milliót kértek, ami Kickstarteren szokatlanul nagy összeg. Ennél a próbálkozásnál a Kickstarteren és a Precursor honlapon összesen 300,000 dollár jött össze. A Precursor szerint a baj az volt, hogy túl sok információt toltak ki a stúdióról, ahelyett, hogy arra fókuszáltak volna, hogy a játékról adjanak tisztább képet. A mostani kampány után így nyilatkoztak: "Nagy kár, hogy most sem tudtuk tető alá hozni a játékot, de nem adtuk fel" - írták egy Kickstarter frissítésben. "Mindenképpen más utakat fogunk keresni, hogy elérjük végső célunkat és gyümölcsöző projektet faragjunk a Shadow of the Eternalsból." A csapat mindenkinek megköszönte a támogatást és elmondták, hogy álmukba sem gondolták volna, hogy ennyi segítőkész és kreatív ember csatlakozik majd a közösségükhöz. Kíváncsian várjuk, hogy mit sikerül összehozniuk.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. Lazahunter
2013.08.26. 14:55
Nem csoda, hogy itt próbálják összekaparni a lét, normális ember nem adna nekik egy garast sem azok után amit rendre műveltek az elmúlt években, lehúzva egy rakat lóvét a klotyón.

Ezt a projektet is nagyon erőltetik, a múltkor még a Twitch-en is egy 3 órás online 'műsorban' próbálták promózni, az egyetlen mozgásban látható belső teres templomi/kolostori kis pályadarabbal, amiben a karakter tudott mászkálni egy kicsit.

Na meg a kiválasztott platformokat sem ártott volna már rég bővíteni.

Szerintem dolgozzanak még rajta a saját zsebükön, aztán ha fel is tudnak mutatni valamit az ötletelgetésen és egy kis darab demó anyagon kívül, talán az emberek tárcája is könnyebben nyílik.

Addig meg csak üres ígérgetések ezek tőlük, ahogy már megszoktuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. dddenes
2013.09.02. 10:59
@Lazahunter
Azzal, hogy mit csináltak korábban, még egyet értek, de pont azt csinálja ma mindenki, hogyha már kész van a játék 90%-ig, és akkor ígéretesnek tűnik, akkor adnak rá pénzt. Ezzel teljesen ellehetetlenítik a valóban kreatív alkotásokat (persze jó néhány khmm.. kevésbé fényes alkotást is). Ha már működő demó van, akkor már 50% körüli készültségen kell hogy álljanak. Ha ennél többet tudnak felmutatni, már majdnem kész a játék, akkor meg már "minek" a pénz? Más kérdés, hogyha az embereknek nem kell kickstarteren sem, akkor talán el kellene fogadni a kudarcot, és másba ölni az erejüket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!