iPon Hírek

Shogun 2: Május elején jön a DX11 patch

Dátum | 2011. 04. 18.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A beígért tapasz, mely elhozza a DX11 támogatást a Total War: Shogun 2-be, várhatóan május első hetében érkezik, tudhattuk meg a fejlesztő Creative Assembly-től. A patch-et eredetileg két vagy maximum négy hétre ígérték a március 15-ei megjelenéstől számítva, de ez a terv a példa tanúsága szerint túlságosan elbizakodott volt.

"Értékelni fogjátok majd, hogy ennyi ideig tartott a fejlesztés és a tesztelés. Bár dolgoztunk ahogy tudtunk, nem sikerült az eredeti időkeretben maradni, azaz a megjelenéstől számítva 2-4 hétben." - írta a közösségi menedzser Craig Laycock. Ezt követően bejelentett az új időpontot és megköszönte a türelmünket és a kitartásunkat.

A Shogun 2 egyébként így is meg tudja izzasztani a gépeket, a DX11 még tesz erre egy lapáttal. Cserébe jön hardveres tesszelláció és részletesebb árnyékok. A frissítés nem mellékesen behozza az AA támogatást és jó pár multiplayer javítást és módosítást.

A Total War: Shogun 2-nek sikerült minket is meggyőzni, elemzésünkhöz katt ide.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. Gundam00
2011.04.18. 16:47
ez most komoly? DX11 tapasz ?

szép 2011 és 2-nagy nevü játkék új része is úgy jött ki hogy majd lessz hozzá DX11 tapasz ! (Crysis2)

ez tényleg gáz miért nem tudták megcsinálni normálisan és úgy kiadni! ?




 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Chabe
2011.04.18. 16:50
Talán azért mert akkoriban jött a 6990 is és az AMD meg szépen visszatartotta a DX11 kódokat így nem tudták beleműteni a játékba. Crysis-hoz is bejelentették hogy jön DX11 tapasz majd valamikor.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Zotya
2011.04.18. 17:02
Hogy jön ide a 6990? Már évek óta vannak dx11-es kártyák.

Gondolom a probléma abból ered, hogy a fejlesztők még mindig dx9-nél tartanak, tehát nem kell csodákat várni az utólag belepakolt dx11-es változattól.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Juliska
2011.04.18. 17:07
Gundam00: Szerintem nem akarták a játék megjelenését májusra tolni csak a DX11 miatt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Juliska
2011.04.18. 17:07
Gundam00: Szerintem nem akarták a játék megjelenését májusra tolni csak a DX11 miatt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. neofery
2011.04.18. 18:46
Nem biztos hogy egy ilyen stratégiai játéknál kell a tesszelláció és a részletesebb árnyékok.Egy horror fps-nél sokkal jobban észrevehető és szükséges.Ráadásul kinyírja a gépeket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Cooley
2011.04.18. 19:55
Kíváncsi leszek, hogy hogyan fog futni. Már most vissza kell vennem a depth on fieldet fullhd mellett, különben alig döcög 20-25fps-sel. Azt hiszem, nálam semmi grafikai változást nem fog hozni így ez a patch.
Amúgy egyet értek a 6. hozzászólással. Ezért is nem érdekel különösebben, hogy bírja e a gépem vagy sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. OKalman
2011.04.18. 21:34
Gundam! Biztos, hogy a DX11 miatt itt kell üvölteni, hogy miért nem tudták megcsinálni normálisan amikor a játék többi része a Shogun 2 esetében király.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Chabe
2011.04.18. 21:50
Csak azért említettem a 6990 mert az is akkor tájt jött ki és azt pletykálták azért lesz utolag mind a Dragon Age-hez, Crysis2-höz és a Shogun2-höz DirectX11 patch mert az AMD visszatartotta a kódokat. Am teljessen mindegy a játék így is nagyon jó a patchban meg inkább a Shader modell 4-5 fog többet hozzáadni nem a továbbfejlesztett árnyék. Biztos vagyok benne, hogy mindenki tudja majd ugyan úgy élvezni legfeljebb egy két beállítást levesz mert én pl. a depth on field-et mindig leveszem mert idegesít, de kinek mi tetszik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!