iPon Hírek

Sikeres vállalatirányítási rendszer bevezetése az Externet-nél (x)

Dátum | 2009. 05. 27.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

A pályázat eredményeként bevezetésre került új vállalatirányítási rendszer 28.825.000 forint költségvetésből jött létre, melynek 50 százaléka (14.412.500 forint) vissza nem térítendő támogatásként állt rendelkezésre az Európai Unió és a Magyar Állam által.

A bevezetett vállalatirányítási rendszer révén az Externet Nyrt. jelentős versenyelőnyre tehet szert a magyarországi internet-szolgáltatókkal szemben a jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben. Ügyfél elégedettség növeléseAz Externet Nyrt. ügyfélszolgálata és pénzügyi területei egységes rendszerből, naprakész adatok alapján reagálhatnak a Társaság ügyfeleinek kéréseire/kérdéseire.

Az ügyfelek az internet, önkiszolgáló rendszerben, a nap 24 órájában, gyorsan és kényelmesen intézhetik a szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyeket, melyek nem igényelnek humán erőforrást az Externet Nyrt. részéről. (folyószámla egyenleg lekérdezés, szerződési adatok megtekintése, szerződési feltételek módosítása, új szolgáltatások megrendelése, telefonos és internetes forgalmi adatok lekérdezése)Belső folyamatok egyszerűsítéseA rendszert az Externet Nyrt. minden alkalmazottja használhatja, azonban a különböző szervezeti egységeknek eltérő jogosultságokat engedélyez a rendszer adminisztrátora, így szabályozottá vált, hogy ki milyen adathoz és folyamathoz férhet hozzá.

A rendszer révén egységes, közös felület jött létre, mely alkalmas az un. ;közösségi" feladatok ellátására, melyek révén a különböző területi egységek egymással tudnak kommunikálni (pl. belső hirdető táblák révén). A rendszerben megvalósított folyamat-automatizálásnak köszönhetően a nagy ügyfélszámot érintő (több mint 40 ezer előfizető) események is könnyedén kivitelezhetők (számlázás, behajtás, szolgáltatások lemondása, stb.).

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. badclyde
2009.05.27. 15:21
VISSZA A HIRHEZ

Gyerekek! Externet? Vállalatirányítási rendszer?
Sírjak vagy szétröhögjem magam?

Már hónapok óta levelezek, telefonálok velük. Azt is megbántam ,hogy véletlen kezdtem velük.

A történet úgy kezdődött, hogy az egész évet egy csekken ki akartam fizetni....kikapcsoltak vagy 3 szor... regisztrálták a kérésem, de senki nem csinált semmit, de minden ügyfélszolgálatos látta, hogy 2 hónapja regisztrált kérésem van...hihihi...

Már csak nevetni tudok rajtuk...
Közben a csekkett kapom garmadával...már még szerződésbontási csekket is kaptam
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!