iPon Hírek

Square: Több állandó online világot akarnak

Dátum | 2013. 08. 24.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Darrell Gallagher, aki a Square stúdiók újdonsült feje Észak-Amerikában és Európában, azt nyilatkozta, hogy a cég változtatni fog azon, ahogy jelenleg közelít a játékfejlesztéshez és több perzisztens online játékot fognak majd csinálni. Tegyük hozzá, hogy közben szép sikereket érnek el az új Tomb Raider játékkal is (elérték a 4 millió eladott példányt), ami pedig nem is online... Ha minden igaz, akkor már a folytatást is javában fejlesztik. A Gamasutranak adott interjújában a Crystal Dynamics feje azt nyilatkozta, hogy a Sleeping Dogs és a Just Cause 2 sikerére alapozták ezt az új ötletet. Elképzeléseik szerint ezek a játékok túlnőhetnek tradicionális bölcsőjükön. Szeretnék őket kiterjeszteni és állandó online világgá változtatni, ami így lehetőséget ad számukra, hogy gyarapodjanak. Így nem csak néhány "hétig", hanem akár évekig is életben tudják őket tartani. "Nem MMORPG-ről beszélek - bár a koncepció nagyon hasonló - hanem állandó online élményekről, amik azokra a játékokra épülnek, amik miatt ismertek vagyunk." Természetesen azért nem akarják ezt a sémát ráhúzni az összes címükre, de úgy érzik, hogy sok olyan franchise van náluk, melyek esetében működhet a dolog. A Sleeping Dogs például nagyon sikeres játékká nőtte ki magát, havonta 500,000 játékost számlál a cím. A már több mint 3 éves Just Cause 2 is eldicsekedhet fél millió játékossal 1 hónapra levetítve. Könnyen lehet, hogy a Ubisoftos The Division bemutatóit látva jutott eszükbe ez az ötlet.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. DogTheDog
2013.08.24. 17:52
Van egy erzesem,hogy nagyon at fog alakulni az online jatekok nagy resze,sok mas fejleszto is ugyanerrol az online vilagos megoldasrol beszel egy ideje.Gyanitom az uj konzolok mar erre lesznek felkeszitve.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!