iPon Hírek

Star Citizen - hamarosan megjelenik ez első modul

Dátum | 2013. 08. 23.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Kickstarteren hihetetlen nagy sikert aratott űrszimulátor, a Star Citizen jövő csütörtökön kezdi meg hosszú útját a teljes megjelenés felé, ekkor fog kijönni ugyanis az első tartalomcsomag a támogatók részére. A csomag egyelőre csak egy hangárt tartalmaz, amelyben avatarjuk segítségével nézegethetik a támogatók az űrhajójukat, de az elkövetkezendő hónapokban még több ilyen csomag fog érkezni. Lesz pl. egy párbaj modul, amelyben a játékosok MI által irányított űrhajók ellen csatázhatnak egy zárt területen belül - ez még idén meg fog jelenni, a bolygókat is tartalmazó pakk pedig jövő márciusra várható. A hangárok három tierbe tartoznak, ezek közül az egyik tierbe tartozókat (valószínűleg a legnagyobbakról van szó) egy vezethető kis járgány segítségével járhatják be a játékosok. A hangárokban minden űrhajó ott lesz, amelyre a támogatók befizettek, ezeket kívülről is megszemlélhetik és a belsejüket is bejárhatják. A játék modelljét a Minecraft lassú, szakaszos megjelenése inspirálta. A Star Citizen az összegyűjtött 15 millió dollárjával minden idők egyik legsikeresebb Kickstarter segítségével is támogatott projektjei közé tartozik. Az eredeti terv az volt, hogy a támogatók által adott összeget befektetők pénzével fogják kiegészíteni, de a támogatók minden elvárást túlteljesítettek, ezért Chris Roberts végül úgy döntött, hogy a játéknak nincs is szüksége befektetőkre. A becslések szerint a végcélként kitűzött 20 millió dollárt még idén el fogják tudni érni. "Az a jó abban, hogy nem fogadjuk el a befektetők pénzét, hogy bár kedves emberek, de egy ponton szeretnék majd látni, hogy a befektetésük megtérül" - mondta Roberts. Ha egy játékot 100%-osan a rajongók finanszíroznak, az azért jó, mert őket csak az érdekli, hogy a játék jó legyen, és a fejlesztők is erre tudnak koncentrálni." A Star Citizen, amely alatt a CryEngine 3 dübörög high-end PC-kre lett kihegyezve, bár a kifejezetten PC-barát Roberts nem zárkózott el a későbbi konzolos verziók gondolatától sem. Természetesen a következő generációs konzolokra gondolt. "Egyelőre csak egyplatformosak vagyunk, de a következő generációs konzolok alapvetően high-end PC-k egyedi operációs rendszerrel." A Microsoftnak és a Sonynak ehhez biztosítania kellene, hogy az MMO-szerű játékok folyamatos frissítése zavartalan legyen. "A játék alapját a játékosok reakciói alapján fejlesztett ingyenes frissítések jelentik. Ha a platformok tulajdonosai is ezt akarnák, az nagyszerű lenne."
Kapcsolódó híreink
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!