iPon Hírek

Starcraft 2: Heart of the Swarm reklámkampány

Dátum | 2013. 02. 07.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Blizzard Entertainment még tavaly beregisztrálta ProjectBlackstone.com címet, a rajongók pedig rögtön agyalni kezdtek azon, hogy összefüggésbe hozzák a Blizz titokzatos új játékával, a Titan kódnevű projekttel. Most azonban kiderült, hogy egészen másról van szó. A honlapot ezen a héten élesítették be, és némi rejtvényfejtés után a Redditesek már meg is találták a jelszót, amellyel láthatóvá vált a tartalma. Akinek nincs kedve forráskódokat böngészni és agyalni, annak eláruljuk, hogy jelszó Y7_$0>0k_3<$m. Akit érdekelnek a megfejtés részletei, az itt olvashat róluk. A tartalomból már nyilvánvaló, hogy az oldal a Starcraft 2: Heart of the Swarmhoz kapcsolódó reklámkampány része. A honlapot böngészve elolvashatjuk több karakter levelezését, amelyben Zerg életformákon végzett kísérleteikről beszélnek. A közeljövőben valószínűleg a frissítésekből az is kiderül majd, hogyan kapcsolódik a játék története az előző részhez. A Heart of the Swarm, a Starcraft 2 trilógia második része március 12-én fog megjelenni.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

13. ejcy
2013.02.07. 19:05
ez a cég évek óta önmaga paródiája
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. lozsi
2013.02.07. 20:13
Sztem meg egy Masterekből álló csapatot leverni 8X jobb érzés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. BlackZodia...
2013.02.07. 22:50
Nemhogy örülnél neki, a blizzardnál még mindig magasan a legjobb a support. nem úgy mint más játékgyártóknál kiadják játékot és lesheted hogy patch vagy vmi bug javítás mikor jön hozzá mert arra várhatsz egy évtizedet.... az sc2 meg rohadtul el lett találva!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. kray
2013.02.07. 22:56
Azzal a fajonként 6 féle egységgel(+mindegyikből 3 szín ) nagyon nem lőhettek mellé

Nem bántom, mert a sztorija tényleg baromi jó, és nagyon megnéznék egy animációs filmet belőle, de a játék... Az a pár egység amit bedobtak már nekem is kevés.
Nézzetek bele pl. a SupremeCommanderbe (szigorúan az első részbe), de akár egy Warhammar DoW Soulstormban is több egység van
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. BlackZodia...
2013.02.07. 23:01
Az a +2 egység bőőőven feje tetejére fogja állítani a dolgokat multiban. És kurvára mellé lőhettek volna mert itt igencsak számottevő dolog a balance...
Amúgy meg nemhinném, hogy az egységek száma alapján kéne megítélni. Hanem a multi élmény, versenyek, stb + még van egy fasza kampányod is bónusznak unalmas perceidre
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Asagrim
2013.02.08. 10:28
Én ott elégeltem meg az egész témát, hogy még single player skirmish-ben sem engedi a single player campaign speciális egységeit használni ... dugják fel maguknak a korlátozgatásaikat. Starcraft II volt az utolsó csepp a pohárban, azóta nem nyúltam Blizzard játékhoz, olyanhoz sem ami már megvan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. princeps
2013.02.08. 16:33
Asagrim multiban volt olyan mod amiben elérhetőek voltak... de sztem te nem vetted meg szóval hiába
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Asagrim princ...
2013.02.08. 19:13
Olyan magasról szarom le a multit hogy az már föld körüli pályának minősül ... single player élményt akarok TELJESET!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Terror Asagr...
2013.02.08. 19:58
Akkor te hozzám hasonlóan az az ember vagy, akit heveny facepalmra késztetett az előző, jól értem?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Asagrim Terro...
2013.02.08. 20:14
Igen, ha jól értem ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. princeps
2013.02.08. 22:58
Asagrim Igazából értenéd azt amit mondtam ha meg lenne az eredeti játék, ha megvan akkor segítség: megnyitod azt a modot(játékon belül arcade-on belül) aminél elérhető az összes egység beállítod ellenfél(elek)nek az AI-t és lám megvan amire vágytál, a single skirmish is ugyan ez
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Whysper
2013.02.09. 17:35
Én azt nem értem meg ,hogy ahogy megfigyeltem a Cégek nyereségvágyból készítenek MMO-t RPG-t és egyéb egyéb! A kérdésem, hogy sokan beleölnek milliókat és csődbe mennek. Mi a fenéért nem fognak össze és csinálnak egy értelmeset amit akár meg is vennél el is készülne és még havi díjat is fizetnél érte. Már annyira tököm ki van ,hogy veszek egy játékot és vagy 1 napig tart csiga tempóba. Vagy már meg se merem venni mert olyan rosszul sikerül ,hogy az már csoda!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Ranger
2013.02.10. 16:19
Whysper: Akkor túl sok felé kéne osztani a nyereséget Amúgymeg mindenki aki mmo-t akar csinálni, azt a bizonyos sikert akarja meglovagolni. De olyan soha nem lesz, hogy instant 9-10 milla előfizetőjük legyen, de persze mind azt szeretnék. Ha van már egy 500ezer - 1 millás előfizető tábor az már nagyon jónak mondható induláskor, azonban ezt meg is kéne tartani, és erre kéne építeni, azaz lökni az új tartalmat a játékba 2-3 hónaponként folyamatosan. ha ezt jól csinálják 4-5 éven keresztül, akkor talán elérik a 10millát. A másik meg hogy tényleg elértünk oda hogy bármilyen jó mmo megjelenik szinte biztosra vehető hogy egy év múlva bedől és meg át f2p-be. A játékosoknak is megvan ezekkel a sok negatív tapasztalatuk, ezért sokan bele sem mernek kezdeni egy újabb ilyen játékba. Van egy kiforrott játék és elvárják hogy az újonnan megjelenő is legyen legalább annyira kiforrt, és legyen benne legalább ennyi tartalom. A probléma hogy a WoW esetében ez már egy 8 éves evolúció eredménye, és rettenetes előnye van bármi mással szemben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!