iPon Hírek

Starsector: 2D űrszim ínyenceknek

Dátum | 2013. 03. 07.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Starsector egy felülnézetes űrszimulátor játéknak készül, melyben milliónyi féle hajóból ti magatok építhetitek fel a flottátokat. Lesznek hajók mindenféle méretben és felépítéssel, szóval lesz miből válogatni, de a játék alapvetően a moddolásra épít, ehhez pedig minden eszközötök adott lesz majd.

Alex Mosolov a vezető tervező már mutatott is néhány képet a játékból, amely jelenleg korai alfa szakaszban van. A Starsector a Minecraft modelljét adaptálva lehetővé teszi az előzetes fizetést és korai hozzáférést az eddig elkészült tartalomhoz. Ez nagyon fontos, amikor arra hagyatkozik valaki, hogy a játékosok által generált tartalommal tegye hosszú életűvé a játékot. Most ott tartanak, hogy kipolírozták a harcrendszert, de a magasabb funkciókat még csak most állnak neki implementálni. Ha új játékot indítotok, akkor a Starsector csak fogja magát és bedob egy kalózokkal tömött ellenséges területre az űrben. Jó esetben, ha már nagyok és erősek lesztek, akkor az ilyen kisstílű kalóz banda már menekülni fog előletek. Később a flottátokkal majd ellenséges hajóhadak ellen vonulhattok, kiterjeszthetitek kereskedelmi útvonal hálózatotokat és különböző frakciókkal paktálhattok le. A célkitűzések között jelenleg az interakciók bővítése az első számú (most gyakorlatilag még semmi nincs). Változtathatjátok majd a flottátok sebességét, hogy könnyebben átjussatok az aszteroida mezőkön, lekapcsolhatjátok a kevésbé fontos rendszereket a hajókon, hogy átvágjátok az ellenség szenzorjait, csak hogy néhány példát említsünk. Nagyon sokféleképpen támadhattok és védekezhettek, így nagyon körültekintőnek kell majd lennetek a csatáknál. Harc közben ügyesen kell használni a pajzsokat, melyek közös energiából gazdálkodnak a fegyverzettel, szóval minden elnyelt lézersugár eggyel kevesebb kilőttet is jelent. Minden helyzetben másképp kell majd taktikáznotok és rengeteg körülményt kell figyelembe vennetek, mikor eldöntitek, hogy mennyi energiát szántok a pajzsoknak és mennyit a fegyverzetnek és ekkor még nem beszéltünk annak beosztásáról, hogy melyik hajót minek a támadására állítjátok. Ha egy kalózflotta megtámadja az egyik állomásotokat, gyorsan kell reagálni és dönteni, milyen és mennyi hajót küldtök a védelmére. A Starsector köré már elkezdett szépen gyűlni egy aktív űrszimes közösség, ami már ebben a szakaszban is nagyon fontos a jövőbeni modok miatt.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. scsabee
2013.03.07. 09:16
Ez egy elég kurta, megíratlan cikk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Tyrel
2013.03.07. 09:34
Hát nekem ez kísértetiesen hasonlít erre: http://www.youtube.com/watch?v=BWno9UISZaU
Úgy a hajók is meg minden...

Szerk.:
Jaaaaaaa hogy... ahogy a honlapjából kiderül azért hasonlít mert ez konkrétan az... Starfarer v2.0...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Magrathea
2013.03.07. 10:16
scsabee: Ez nem elemzés, csak egy hír, hogy megismertessük a játékot azokkal, akik eddig még nem hallottak róla, de szeretik ezt a műfajt. Később lehetséges, hogy írunk róla cikket, de ehhez minimum bétába kell kerülnie a játéknak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. LordVoldem...
2013.03.07. 12:30
Whoaaa, ez így eléggé lenyűgözött, rengeteg potenciál van ebben a játékban ha egyszer elkészül. Köszi a hírt, ma is gazdagodtam egy hasznos infóval
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!