iPon Hírek

Stratégiát vált Európában a Dlink

Dátum | 2007. 10. 17.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | HÁLÓZAT

A Dlink a piaci részesedésének növelése érdekében stratégiát vált az európai piacon, ennek értelmében nagyobb hangsúlyt fektet a vállalat az olcsóbb, 802.11n szabvánnyal rendelkező vezeték nélküli eszközeinek marketingjére. Az olcsóbb eszközökhöz a vállalat a tajvani Ralink Technology által készített WLAN chipeket fogja alkalmazni.


Az agresszív árstratégiával a vállalat elsődleges célja, hogy nagyobb piaci részesedésre tegyen szert Európában - mondta a cég elnöke, JC Liao. A Dlink piaci részesedése ezzel egy időben az észak amerikai piacon magabiztosan növekszik. Pontos elemzések még nem állnak rendelkezésre, de annyi tudható, hogy a vállalat a piaci részesedés tekintetében minden vetélytársát megelőzi.

Mióta a Dlink 2006. második felétől megkezdte a 802.11n szabványú eszközök szállítását, a vállalat összesen 2 millió egységet szállított, ebből egymillió egységet a 2007.-es év első három negyedévében. Laio augusztusban a befektetőknek tartott konferencián elmondta, hogy a 2007.-es év negyedik negyedévében legfőbb céljuk, hogy a 802.11n szabvánnyal rendelkező eszközökből egymillió darabos forgalmat produkáljanak, ehhez kell az említett új európai marketing stratégia is

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. Svindler
2007.10.17. 17:31
A Dlink a piaci részesedésének növelése érdekében stratégiát vált az európai piacon, ennek értelmében nagyobb hangsúlyt fektet a vállalat az olcsóbb, 802.11n szabvánnyal rendelkező ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!