iPon Hírek

Styx: Master of Shadows - 14 percnyi akció a goblin Garrettel

Dátum | 2014. 06. 30.
Szerző | Mastigias
Csoport | JÁTÉK

Érdekes főhőst választottak a Cyanide stúdió munkatársai, akik a Styx: Master of Shadows mellett a Space Hulk: Deathwingen is dolgoznak - utóbbinak nem olyan rég láthattuk első kedvcsináló előzetesét is. No de térjünk vissza a Master of Shadowsra, mely a fejlesztők egy korábbi játéka, az Of Orcs and Men univerzumában, ám annak eseményei előtt játszódik. Főszereplőnk Styx, a 200 éves goblin, fajtájának első példánya, aki többek között saját eredete után kutat. Ehhez egy Világfa szívére van szüksége (mellesleg ez a faszív mérhetetlen gazdagsággal is jár), ami az emberek és elfek által őrzött Akenash toronyban található. Ennyit a történetről dióhéjban, a szavak után pedig következzenek a tettek, íme 14 percnyi goblinkodás, a jobbik fajtából:
A hullák savban való feloldás és a limitált ideig használható Csicska Styx kifejezetten szimpatikus ötletek, maga a játékmenet pedig kellemesnek tűnik így első blikkre. A kérdés az, vajon elég jó lesz-e az MI, plusz arra is kíváncsiak lennénk, mi történik akkor, ha észrevesznek minket az őrök. A megjelenésről egyelőre nem sokat tudni, csak annyi biztos, hogy a Styx: Master of Shadows PC-re, PS4-re és Xbox One-ra érkezik. Addig is itt van 11 kép, amiken ugyan észrevehető egy kis kozmetika a videóban látottakhoz képest, de a hangulatot így is tökéletesen átadják.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. TheRealTsL
2014.06.30. 13:42
A grafika még úgy-ahogy emészthető (mondjuk kicsit nevetséges, hogy a kommentárban kiemelik a fényjátékokat, miközben - erős túlzással - a Fable első része jutott eszembe a látványról), de a karakteranimációk teljesen kiábrándítóak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Mastigias TheRe...
2014.06.30. 13:52
Igen, teljesen indokolatlan a next-gen megjelenés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Netere
2014.06.30. 14:13
Minek cipel magával egy húsvágó árdot? Egy kissebb tőr sokkal logikusabb lenne. A világító tetkók gondolom szintén jól jönnek a sötétben lopakodáshoz... Az ai meg elég fura hogy az egyik őrt éppen megtámadja egy ilyen gohul vagy mi a másik meg 5 méterre tőle nézelődik tovább...Az effektek meg kb 10 évvel ezelőtti színvonalat képviselnek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Resike TheRe...
2014.06.30. 15:21
Nem tudom mi nem tetszik az animációkon, teljesen rendben vannak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. frail007
2014.06.30. 16:27
nem értem, hgyo mi bajotok a grafikával, szerintem teljesen korrekt, egyáltalán nem csúnya és remélhetőleg nem is kell neki majd nagy vas. Valamint ne feledjétek hogy ez még nincs kész, biztos lesz benne még munka bőven, mindenesetre engem eléggé felcsigáztak, várok már egy új, remek lopakodós játékra és ez ráadásul fantasy környezetben van...
Gondolom lesz benne nehézségiszint, hogy menyire szemfülesek az őrök. Szerintem a felvett videó könnyebb nehézségi szinten készült, hogy be tudják mutatni a képességéket és ne szakadjon meg a videó a karakter halálával.
Mindenesetre várós!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Andos
2014.06.30. 19:25
Hát igen az animációk, meg az ai mozgása kissé elavult... Mintha a Half Life 2-ből vették volna át a saját tengelye körül forgó őröket mert a törzsükbe nem került csont.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. hympyke
2014.06.30. 19:44
Ötletes játék, rossz grafika..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Avisto
2014.06.30. 21:24
Megjelenést pedig mondja a videó végén (late summer 2014), pár hónap ha minden igaz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Konigstige...
2014.07.01. 17:43
Vicces, többen is rinyálnak hogy "rossz a grafika" (szerintem egyáltalán nem). Persze ha jobb lenne a grafika, akkor azért menne a remegés hogy "jaj, biztos nagyon erős gép kell majd hozzá, kevés lesz az 5 éves gépem" stb. Komolyan mondom, ez a mai "gamer" társadalom csak hisztizni tud, semmi sem elég jó, semmi sem elég szép. Ellenben ha valami tényleg jó, akkor azért megy a csipogás mert "túl nagy a gépigény", "túl nehéz", "mi az hogy észrevesznek még az isten háta mögött kettővel is??", "hogy mer visszalőni az AI" és hasonlók ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!