iPon Hírek

SWTOR F2P: november 15

Dátum | 2012. 11. 08.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Az SWTOR csapata már kiküldte a leveleket felhasználóinak az ajándék Cartel Coinokról, melyeket a játék ingyenessé válása alkalmából kapunk – amennyiben előfizetünk. Az EA szótárában az ajándék és az ünneplés mindig is sajátos, ironikus jelentéssel bírt, akárcsak az "ingyenesen játszható" kifejezés, amelyre most még rátettek egy lapáttal azzal, hogy a már meglévő korlátozások mellé - melyek mind azt kiabálják, fizess elő, ha nem akarsz szenvedni - azt is betették, hogy a nem fizető, vagy nem előfizető játékosok karakterei lassított tempóban fognak fejlődni, mivel kevesebb xp-t kapnak. De örvedjünk, mert egy fillér kifizetése nélkül eljuthatunk az 50 szintig – mondotta Damion Schubert, a játék vezető dizájnere.

A Free-to-Play SWTOR jelenleg alfa tesztfázisban van, és a Bioware szerint minden jól megy. "A korai visszajelzések rendkívül pozitívak" –, mondta Schubert "a Star Wars: The Old Republic rajongói és azok körében egyaránt, akik még sosem játszottak a játékkal. Már a végső simításokat végezzük, és azon dolgozunk, hogy teljes élményt ugyanazon a magas színvonalon nyújthassuk, amelyet ügyfeleink egy BioWare játéktól elvárnak." (Mi is ettől féltünk.)

A fiúk a keményvonalas SWTOR előfizetők támogatásáról sem feledkeztek meg, Schubert elmondta, hogy a csapat egyik alapszabálya az, hogy az előfizetők semmiképp sem kerülhetnek hátrányba, amikor a játék ingyenes lesz. Akik még mindig fizetik a havidíjat, azok ugyanolyan játékélményt fognak kapni, mint eddig. Az alkotók abban is biztosak akartak lenni, hogy a havidíjasok ne érezzék szükségét, hogy Coinokkal bármit is vásárolniuk kelljen a Cartel Marketről azért, hogy kompetensek legyenek a játékban.

Schubert még elmerengett azok felett a korlátozások felett, melyek az ingyenesen játszókat érintik: limitált karakterkreálási opciók, korlátozott hozzáférés az instákhoz, raid instákhoz és PvP csataterekhez stb. (erről részletesebben korábbi cikkünkben olvashattok). Ezután óva intett mindenkit attól, hogy panaszkodjon, hiszen az SWTOR 24-szer nagyobb, mint a régi közkedvelt szóló RPG, a Knights of the Old Republic, és mindezt tök ingyen kapjuk.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. tomchee
2012.11.08. 20:43
Hááát... az egyik szemem sír a másik meg nevet... De végül is úgyis csupán a karakterek történetei érdekelnek Eredetileg sem terveztem, h belevetem magam az end game instázásos robotba. (Elég volt az a többévnyi wow )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Bzsolt
2012.11.08. 21:15
Itt nem azzal volt a gond, hogy fizetős vagy sem, ha jó lett volna, fizetek érte én is... Egyszerűen azt szajkózták, hogy ez a kotor folytatása stb, pedig nem, és nagyon nem. A régi Kotor1-nek is szebb grafja volt mint ennek, mert lehet hatalmas felbontású textúrákat, meg ezer shadert rátenni mindenre, akkor is agyon stilizált gyerekes a grafika. És sztem itt bukott el. Ha egy kicsit reálisabban kanyarították volna ki a karaktereket, állhattak volna ugyanannyi poligonból, semmivel nem lett volna több munka, mint ezt elkészíteni, sőt... és SW-osabb élményt kapott volna az ember a pénzért. Ez inkább a SW minisorozat stílusa ami kicsiknek szól, és valjuk be őszintén, a sw nem mai film már, és a rajongók sem 10 évesek túlnyomórészt. Akkor nem értem miért a 10-15 éves korosztályt lőtték be grafikában? Mikor a többi mmo-nál is a 20-30 év közötti réteg a legnagyobb előfizetői bázis. Ezen nincs mit szépíteni F2P-ben sem lesz kedvenc.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. weri
2012.11.08. 21:45
Én szerintem meg sokkal jobban néz ki ez mint a kotor1. Nem tudom hogy érted a jobb kinézetet, de az a grafika szerintem ma már pocsék. Nekem viszont nagyon is tetszik ez a game, főleg az űrharc a legjobb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Enno
2012.11.08. 22:08
jó ez a grafika azzal nincs gond, ami jobb grafikailag az mondjuk a GW2 de oda meg,,, hát mind1 érdekes let az optimalizálása. Nekem az nem jött be, az miatt nem töltöttem újra az accom hogy nagyon levitték a szintet követelmények terén, "igazodott" a wow no skilles pár nap alatt kifarmolok akármit no life vagyok berendezkedéshez. holott eleinte tökéletes volt ezen a téren és a kihívás is meg volt pve-ben, nem voltak különösebben figyelmeztetések mikor a boss csinált valamit , ha volt is iszonyat kicsi reakció idővel , ha benézted meghaltál , igen az nagyon jó volt és nekem hiányzott is a wowos vanilla után, lick kingig toltam annó végig, sose szerettem pvp-zni , SW le vakarni is alig lehetett pvp-ről olyan iszonyat jó volt, most már nem tudom, az is elég hanyagolható lett. Viszont még nincs minden classból karim 50en így tuti vissza megyek így h ingyen lesz a story mód mert az még a sok változtatás után is igen csak élvezetes maradt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Bzsolt
2012.11.08. 22:21
weri: vagy nem olvastad végig az írásom, vagy nem érted a szavak jelentését
Nem a grafika kidolgozottságával, részletgazdagságával, van a gond, hanem a stílusával. Míg a Kotor1-ben arra törekedtek, hogy egy emberi karakter embernek nézzen ki (hogy bele tudd élni magad a szerepbe (rpg)), itt meg valami gnómhoz hasonlít. Stilizált (leegyszerűsített) karakterek vannak, mint az sw rajzfilm minisorozatban. Ha realisztikusabban lennének felépítve a karakterek, sztem sokkal! jobb lenne a játék, mind kinézete, mind a hangulata.
Állhat a karakter ugyan annyi poligonból, lehet ugyan olyan részletgazdag, csak más stílusban kellet volna megrajzolni őket(nem mindenfajta realitást nélkülözve).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Enno
2012.11.08. 22:29
ez túl objektív téma, sokakat nem nagyon mozgat a grafika, csak a nyújtott élmény, vagy nekik pont ez a best of, embere válogatja, szerintem a témához és a stílushoz társítható ez a grafikai motor is, részletesnek eléggé részletes.

legjobb példa tán erre a torch light 2 , mikor elkezdtem játszani vele na annak pl már annyira kis maradinak tűnik a grafikája és a motor se best of így néztem is hogy "hőőő , ez komoly?" azt pár óra játék után meg csak annyit tudok mondani hogy látszik kik csinálták , kvaa jó játék élmény a maga műfajában
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Enno
2012.11.08. 22:31
Hja én egyébként megkaptam a kartel coinjaim a visszamenőleges sub-om miatt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Beatmad
2012.11.09. 09:51
Az OK hogy a grafika nem minden, és nem attól lesz jó egy játék, főleg nem egy mmorpg, de igaza van Bzsoltnak, én amikor megláttam ezt a rajzfilmes stílust még a béta idején akkor már csak az szomorított el jobban, hogy az animáció még annál is rosszabb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. hEngi
2012.11.09. 10:52
Engem nem zavart a grafika. Csak az hogy a pénzemért egy béta fázisban lévő játékot kaptam. Lehet egy hónapra befizetek és meglesem hol tartanak Hátha elfogadható már
Jah és egy kérdés a pvp hogy fog működni?És hogy oldják meg hogy én mivel előfizető vagyok ne kerüljek hátrányba azokkal szemben akik a mikrotranzakciós rendszeren keresztül vásárolnak? Én megkapok alapból mindent? Nem teljesen tiszta a dolog.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. LechooEdy
2012.11.11. 13:05
mi volt egy éve, milyen vicces is volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!