iPon Hírek

SWTOR - Hutt kartel részletek

Dátum | 2013. 03. 08.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Charles Boyd, a Star Wars: The Old Republic vezető írója elárult néhány újabb részletet az új kiegészítő megjelenésének küszöbén. A csapat célja az volt az új bolygóval, Makebbel, hogy olyan környezetbe dobja a játékosokat, amilyet eddig még nem láttak a BioWare MMO-jában. Makebet egy alapvetően gyönyörű és hívogató atmoszférájú bolygónak álmodták meg, de úgy gondolták, hogy ha egy kis izgalmat kevernek ehhez, akkor érdekesebb lesz a vegyület, ezért katasztrófák sújtják a helyet. "Úgy terveztük meg a környezetet, hogy úgy érezzétek, mintha bármelyik pillanatban kicsúszhatna a lábatok alól a talaj." Makeb teljes lakott területe hatalmas, egekig nyúló köves fennsíkokon fekszik, amihez hasonló geográfiai jellemzőkkel eddig még nem találkozhattuk az SWTOR-ban. Boyd elmondása szerint a kilátás lélegzetelállító, ám a földrengések és katasztrófák állandóan azzal fenyegetnek, hogy a feneketlen, ködös mélységbe zuhanunk. Teljes városok repedtek ketté, hatalmas kráterek tátongnak az utcák és épületek közepén.

Mivel a természeti katasztrófákra nem lehet lőni, ezért kitértek egy kicsit a Rise of the Hutt Cartel főgonoszaira is, azaz Jabba köbükijeire. Ezt a konfliktust már az alapjáték egyik kezdő raidje, a Karagga's Palace is előkészítette. Makeben végre megadatik a lehetőség, hogy lerendezzétek a nagyratörő Hutt frakciót egyszer és mindenkorra. Hogy miért akarnak a Huttok hódítani és miért döntöttek úgy, hogy uralmuk alá hajtják Makebet? Erre csak akkor kapjátok meg a választ, ha belevetitek magatokat a konfliktusba. //Spoiler azoknak, akik nem jutottak el 50-es szintig A Republic és az Empire közötti feszültség is egy egészen új irányt vesz, mivel az erőfölény vitathatatlanul a Köztársaság mellett van, seregeik végül visszaverték a Sith birodalom nyomulását. Az írók így most annak a lehetőségeit feszegették, hogy milyen döntéseket hozhatnak a Köztársaság vezetői előnyhelyzetben. Természetesen igyekeznek megtartani lépéselőnyüket és tovább menetelni a totális győzelem felé. Ezért történt, hogy Makeb segélykiáltásának nem adtak prioritást, de azért persze nem akarják azt sem, hogy a Huttok még veszélyesebbek legyenek, mint amilyenek már most is. Feljön egy morális probléma is, méghozzá az, hogy ha Makeb megmentésére sietnek, azzal kockáztatják a nagy háború kimenetelét, ám ha cserbenhagyják őket, azzal ellentmondanak a Köztársaság legfontosabb princípiumainak. A Birodalom helyzete teljesen más. Kevés megmaradt birodalmi van, akik már hozzászoktak a vereséghez, most pedig azt kutatják, hogy a társadalmuk, hogy vészelhetné át a dolgokat. Annak ellenére viszont, hogy nehéz időket élnek a birodalmi területeken, még nem szabad őket leírni. Az Impek ugyanis megtudták, hogy mi a Huttok terve Makeben és ha megmaradt erőiket ügyesen és gyorsan játsszák ki, akkor ezúttal előnybe kerülhetnek... A játék kijöveteléig még számíthattok egy-két hasonló méretű frissítésre, érdemes követni a blogot.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!