iPon Hírek

Személyesen bíztat a Yahoo elnöke

Dátum | 2008. 02. 14.
Szerző | Gabriel
Csoport | IT VILÁG

Jerry Yang, a Yahoo vezérigazgatója személyes levélben kereste fel a cég részvényeseit és igyekezett biztosítani őket a cég igazát illetően.

Állítása szerint a jelenlegi üzleti modell fejlesztésével 2010-re a Yahoo 60%-al növelni fogja az értékét, 2009-re pedig a jelenlegi kétmilliárd dolláros készpénztartalékát két számjegyűre fogja növelni az olyan marketing-rendszerei és szolgáltatásai útján, mint például a Panama, a Right Media és a Blue Lithium.

Kiemelte azt is, hogy a Yahoo továbbra is a világ egyik legelismertebb és legnépszerűbb márkaneve, amelynek szolgáltatásait (levelezés, hírek, honlapok, stb.) az internetezők közel fele használja; nem hagyta szó nélkül a Yahoo hirdetési hálózatát sem, megemlítve, hogy a cég olyan jelentős partnerekkel rendelkezik, mint például az eBay, az AT&T, a Comcast, a Forbes.com, a Web MD, valamint világszerte több, mint 600 újság. Kitért továbbá arra is, hogy a jelenleg is rendkívül erős, és a jövőben is egyaránt hatalmas növekedési potenciállal rendelkező japán és a kínai piacon is meghatározó szerepet tölt be a Yahoo.

Végül azzal összegezte a tényállást, hogy "Mára a Yahoo sokkalta gyorsabb, jobban szervezett és fürgébb, mint akár csak hónapokkal ezelőtt. Újraosztottuk erőforrásainkat a cég legfőbb stratégiai prioritásainak minél hathatósabb megvalósítása érdekében, és a növekedést elősegítendő, karcsúbbá tettük a cég egészét. A legjobb úton haladunk afelé, hogy egy egészen új élményt nyújthassunk a Yahoo felhasználóinak, hirdetőinek, kiadóinak és fejleszteőinek - vagyis hogy megtehessük azt a kulcsfontosságú lépést, ami biztosítani fogja a részvények értékének meredek növekedését."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!