iPon Hírek

Szeptemberben térhet vissza a Start menü

Dátum | 2014. 04. 23.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | SZOFTVER

Nemrégiben, amikor a Microsoft bejelentette, hogy visszatér a Start menü, a vállalat illetékesei nem árultak el konkrétumot azzal kapcsolatban, hogy érkezéséig pontosan mennyit kell még várni. Mindössze annyi derült ki, hogy a Start menü egy későbbi Windows 8.1-es frissítés részeként válik elérhetővé. A témában hivatalos információk még mindig nem jelentek meg, de a friss pletykák alapján azért már sejthető egy s más. A WinBeta információi szerint – ami az éppen elérhetetlen Wzer.net-től kapta a tippet – várhatóan szeptember folyamán érkezik egy komolyabb Windows 8.1-es frissítés, amelyben már a Start menü is jelen lesz. Az egyelőre nincs eldöntve, hogy a frissítés pontosan milyen nevet kap – a kalapban éppúgy szerepel a Windows 8.1 Update 2 név, mint a Windows 8.2 elnevezés. A végleges elnevezéssel kapcsolatban később dönthet a Microsoft – amennyiben a források információi helyesek.
Pletykák ide vagy oda, az már biztos, hogy az új Start menü egy hibrid megoldás lesz, ami a klasszikus Start menü és a Metro felhasználói kezelőfelület sajátosságait ötvözve igen modern megjelenéssel tér vissza. A végleges Start menü a jelenlegi információk szerint olyan lesz, mint amilyet a korábbi BUILD konferencián bemutattak. Itt nézhető meg működés közben. A WinBeta szerint már a következő generációs Metro felhasználói kezelőfelület is készül, ami a Windows 9-ben mutatkozhat be. Rajta kívül egy prototípus operációs rendszerről is lepotyogott némi információmorzsa, ami a Windows Cloud nevet viseli. Utóbbiakkal kapcsolatban egyelőre semmilyen érdemi részlet sem szivárgott ki, de a helyzet az elkövetkező hetek, illetve hónapok folyamán egészen biztosan változni fog.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

56. Fernando
2014.04.23. 10:12
Az új gépre próbaképp Win 8.1-et tettem fel. Teljesen rendben van, azt hiszem marad végleg. (Sokat fejlődött az első kiadás óta, mert azt négy nap után sikítva töröltem.) És még a Start menü sem hiányzik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. Lazahunter
2014.04.23. 10:14
Még ilyet ... megint hír a start menü visszatérése ... Én még nem láttam Win8-at 5 percnél tovább sm nélkül ... mert aki ilyet mutogatott a közelemben azonnal rátettem neki az iObit-eset
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. atti2010 Lazah...
2014.04.23. 10:23
azonnal rátettem neki az iObit-eset
Már ha volt olyan hülye hogy engedte.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. Terror
2014.04.23. 10:23
Hova sietnének, végül is csak egy patch és kész, van start menü, de addig is minden hónapban lesz róla egy cikk. Tiszta kabaré.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. janika77 Lazah...
2014.04.23. 10:28
Én teljesen jól érzem magam a start menü nélkül.Ez így van mióta kijött a win 8 és így is fog maradni.Ha valaki rárakna a gépemre valami tákolt start menüt rávernék a kezére.......
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. atti2010
2014.04.23. 10:30
A kezdőképernyő 100x jobb mint a Start menü minden szempontból.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. nemlehet
2014.04.23. 10:34
Akkor te sem munkára használod a gépet.... Próbálj meg párhuzamosan több programmal dolgozni a Metron. Legrosszabb ellenségemnek se kívánnám.

Amúgy nekem továbbra is az a bajom, hogy baromira inkompatibilis egy csomó hardverrel és programmal. Amíg ez nem oldódik meg addig tuti nem fogok visszaváltani. Rengeteget szívtam vele. Mielőtt valaki kioktatna, hogy minden váltás ilyen sajnos nem, mert nekem van egy füzetem amibe fel szoktam jegyezni a hibákat, hogy ha később kell akkor ott legyen a megoldás, ne felejtsem el. Az első komolyabb gépe óta van tehát szerepel a winxp-win7 váltás és töredéke ilyen probléma volt. Ráadásul még csak nem is ősöreg hardverekről (pl 2010-es wifi antenna) vagy programokról (inventor 2014 mondjuk ez már működik de nagyon macerás megcsinálni, és ahogy hallom a Catia V5 R21 sem éppen egyszerűen imádkozható fel) van szó.

Ami a másik kedvencem az a hálózat és wifi jel eldobálása. Ezt több gépen is csinálja, még gyári rendszerű dell laptopon is. Szóval részemről felejtős a Win8, pedig adtam neki esélyt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. Terror nemle...
2014.04.23. 10:36
Alapvetően egyetértek, de a wi-fi például pont jobban megy nálam a 8-ason. Kb ez az egyetlen oka annak, hogy használom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. Ronan
2014.04.23. 10:46
A mikrofos tehet egy szívességet használom a win7-et de csak addig amíg nem térnek át Linuxra a játék gyártó cégek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. atti2010 nemle...
2014.04.23. 10:48
A WIFI eldobálás driver gond és a meghajtóprogramok kompatibilitása biztonságos gördülékeny futtatása nem a MS és a Win feladata hanem a gyártó cégé, a Win 7 azért volt kevés probléma mert a Vista driver szinte 1 az egyeben passzolt hozzá és már meg volt oldva.

Ronan Akkor lesz mire várni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. slayer007 nemle...
2014.04.23. 11:01
Örülök, hogy ezzel nem vagyunk egyedül. 100 Dell inspiron dobálja el naponta többször a wifit, sőt, még a kábelt is... az ethernet driver egyszerűen lehal, le kell törölni eszközkezelőből, hogy újra működjön... windows 8.1, én így szeretlek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. stefiboy
2014.04.23. 11:13
Igen, amikor kellegy VisualStudio, egy Visio, Word, egy böngésző, meg fussson mellette 2 virtuáláis gép, photoshop - nálam ez a meló.....köszi, nemkő Win8. De sajna a kompatibilitás miatt azon is kőő tesztelni, mer a nép torkán lenyomják
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. gab78
2014.04.23. 11:15
Ezt az OS-t a start menü sem menti meg. A win 8 már úgy van a köztudatban, hogy egy tré OS, ezen csak egy win 9 fog változtatni. De talán nem baj hogy nem kapkodnak vele, mert kísérleti nyúlnak még fel lehet használni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. bandras022...
2014.04.23. 11:28
Remélem ki lehet majd kapcsolni! Két startmenü teljesen fölösleges. A Windows gombot is nem tudom minek rakták vissza, rajta van minden billentyűzeten, épp hogy ki nem üti a user szemét!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. CyberPunk6... stefi...
2014.04.23. 11:50
Ezekkel miért is nem lehet dolgozni win8 alatt? Mit nem lehet ezekkel ugyanúgy a nyolcas alatt? HM?

Fontoskodás, semmi több.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. CyberPunk6... nemle...
2014.04.23. 11:56
Miért kéne a metron dolgozni? Én eddig sem a start menüben tettem, hanem az asztalon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. ZsubiPhoto stefi...
2014.04.23. 12:00
VisualStudio, Visio, Word + Project + markánsabb Excel táblák és adatbázisok gyönyörűen működnek rajta (főként eredeti win8.1+office+onedrive+exchange szerverkapcsolatVPN-nel).
Nem vagyok egy 8.1 fan, mert volt nekem is problémás szoftverem, ami nem kompatibilis még a 8-assal, de virtuális gépen elfuttatható.
Egyébként lehet, hogy én vagyok a hülye, de több program esetén nekem még mindig működik az Alt+Tab kombináció… (Vagy a Logitech egerem AppSwitch gombja/alkalmazása).
Egyébként Photoshop CC és Ilustrator CC szokott még egyidőben futni a drága jó Cinema4D-vel munka közben. Nem volt több gondom 8.1 alatt, mint 7 alatt.
Nem kell egyetérteni, de NÁLAM rendben megy az egész. (Igaz, OSX alatt van amivel jobb dolgozni, de az más tészta)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Phantomstr...
2014.04.23. 12:01
Én tulajdonképpen a start képernyőt is annyit használom, mint a start menüt, minden, ami kell, ott van a taskbaron és egy rocketdock baron, de ha mégis start menü/képernyő kéne, a képernyő sokkal inkább kézre áll. Ehhez képest a menü egy kínzás volt.

Az sem egész tiszte, mi a baja pár embernek a több ablakban dolgozással. Nálam például teljesen ugyanúgy megy, mint W7 esetében ment. Asztalnézet van, oda is lehet bootolni, a futó programok meg ugyanúgy kimennek végig a taskbarra, futnak háttérben, semmivel sem nehezebb köztük a váltás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. nemlehet atti2...
2014.04.23. 12:05
Persze, lehet ezt mondani, csak akkor Win7 alatt miért működik? Értem én, hogy persze a gyártó hibája, meg az Al Kaida-é, de ettől én mint felhasználó nem leszek boldogabb. Szerintem manapság elvárható, hogy egy oprendszer ne jelentsen visszalépést kompatibilitásban. Ráadásul nem csak nálam van ez a hiba, hanem rengeteg más embernél. Nálam pl az alaplapi LAN és az USB-s wifi is rendszeresen szakadt. Mindkettőből a Win8-as legújabb driver volt fent.

#15. CyberPunk666:
Hahaha most majdnem nevettem egyet. Ha használtad pontosan tudod miről beszélek. De ha szeretnéd szivesen elmagyarázom...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. pdx06
2014.04.23. 12:18
Nekem csak a Sajátgép hiányzott, de manuálisan kitettem asztalra, igaz most Ez a gép a neve. Start menüben nem volt semmi, csak a vezérlőpult meg a pasziánsz. De mivel most pasziánsz nincs, a vezérlőpultot pedig elérem az oldalsávból így nem okoz gondot. Szép és jó volt a windows 7 is, de gyorsan elment felette az idő, legalábbis ami a hardvertámogatást illeti. Telepítés után már az se ismeri fel nekem az internetet, de úgylátszik ez egy örök körforgás lesz. A windows 8 ból viszont nekem hiányzik az aero és kerekített felület, meg az egérkurzor árnyékvetése mint a régi jó xp-ben.

Újabb gépekre már mindenképp Windows 8 kell, a régebbiekre elég a 7 is. Régi gépre felesleges Windows 8-at tenni, mert sok hibajelenség előállhat, inkább az újabb generációs eszközöket támogatja és ezekkel hiba nélkül korrekt teljesítményt produkál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. ZsubiPhoto Zsubi...
2014.04.23. 12:29
Még annyival kiegészíteném, hogy ehhez társulnak a mobiltelefonjaink is, Windows Phone 8-cal (és kettőn tesztelés alatt a 8.1 dev iadás). Lehet rosszat mondani, de így egyben egy olyan rendszert alkotnak, amivel tökéletesen tudunk mindent intézni. Számunkra tökéletes megoldás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. atti2010 nemle...
2014.04.23. 12:36
Persze, lehet ezt mondani, csak akkor Win7 alatt miért működik? Értem én, hogy persze a gyártó hibája, meg az Al Kaida-é, de ettől én mint felhasználó nem leszek boldogabb.

Nem érdekes és nem is lehet mint win hibát felhozni, ha veszel egy kocsit és rosszul megy benne az Infó rádió azért nem az autó gyártója a hibás, a LAN vezérlő vagy wifi vezérlő gyártóját kell kérdőre vonni, nekem sem megy a Qualcom Killer 2000 csip vezérlő szoftvere pedig annál a kategóriánál már elvárná az ember hogy működjön, de ez gyártói hiba amit a Qualcom is elismert és megpróbálják javítani, akinek nem tetszik az vehet Apple gépet ott garantáltan megy minden.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. gabesz7630 Terro...
2014.04.23. 12:49
Reklam vaze.
Ez a lenyeg.
A max payne 3nal meg egy rakas jateknal, bedobtak egy kurva magas gepigenyt, ezen csamcsogott mindenki megjelenesig.
Persze koze nem volt a valosaghoz es a sok verjanko meg orult is, hogy huuu, de kioptimlaizaltak.
Vagy hajdu petike (nagyon kis betuvel) parkolasi stilusa anno .
A lenyeg, hogy beszljenek rola.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. csabi02
2014.04.23. 13:10
Azért szeretem a win 8.1-el kapcsolatos híreket,mert itt mindig vicces dolgokat lehet olvasni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Tommmysun
2014.04.23. 13:15
Elég nagy butaságot csinál ezzel a Microsoft szerintem . 8.1-et használok, semmi bajom vele (a kezdetekben volt vele kis nyűglődés, de mostanra szerintem teljesen használható). Nagyon nem értem ezt a Start menü hisztit (nekem sosem hiányzott), de az a gond, hogy aki most a Start menüért sír, szeptemberre pont rá fog jönni, hogy semmi szüksége rá és akkor végre visszahozzák!?!?
Szóval vagy most azonnal kéne nekik visszaállítani, hogy elhallgassanak a Start menü "aktivisták", vagy örökre temetni kéne már.
Amúgy kép alapján egész jó lesz majd, csak mire kijön pont semmi szükség nem lesz rá .

#19. nemlehet:
nekem tényleg elmagyarázhatnád, hogy miről beszélsz, mert TÉNYLEG nem értem!

Szerk.: Egyébként Win7-el sem lenne semmi problémán (céges gépen most is azt használom), de az újonnan összerakott konfigomnál valamiért mindig duplán kellett indítani, mert első indításra mindig megrogyott az aero (nem csak a felület, mert az lett volna a legkevesebb, max. letiltom), szóval nekem a Win8.1 stabilabb, és megbízhatóbb ... igaz a TV tuner kompatibilitással én is szenvedtem, ami viszont. ahogy előttem is írták, nem gondolom, hogy a win8.1 hibája lenne feltétlen, mert a tuner gyártó nem adott ki rendes drivert a mai napig sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. rastawicc
2014.04.23. 13:39
A dilettánsoknak kellene egy startmenükereső játék, az aknakereső mintájára.
És akkor tényleg az a hülye aki sír miatta, mert a többi már megtalálta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. mataczadri...
2014.04.23. 14:13
Én mindig is röhögtem azokon, akik a start menü miatt sírnak, mert már a W8 idejében is volt rá megoldás...Másik előnye még az, hogy felteszed és működik minden, nem kell driverekkel bajlódni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. mviski
2014.04.23. 14:14
Barátnőm laptopjára feltelepítettük a Win8.1-et, a két asztalin Win7 van. Habár én maradok a gépemnél a Win7-en még, de elég jó pofa a Win8.1, sőt barátnőmnek annyira tetszik hogy már mondja hogy tegyem fel neki az asztalira is, na meg vegyünk egy Win8-as mobilt mert akkor milyen faján tudja összehangolni mindkettőt. Nekem is furcsa hogy nincs start menü, de úgy gondolom hogy meglehet szokni. Böngésző, lejátszó amúgy is gyorsindításra van rögzítve. Steam, Origin, Battle.net automatikusan indul és csak jobb klikk jobb alsó sarokba aztán már indítja is a játékot. Tehát szerintem a start menüt én eltudnám hagyni egy kis "megszokási" idő után. De egyelőre csak barátkozom a laptopon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Zabalint
2014.04.23. 14:49
Tommmysun:
Igen, ha neked nincsen szükséged rá, akkor bizony senki másnak nem lehet rá szüksége. Én meg azt nem értem, hogy hogy tudják megenni az emberek a lecsót, pedig undorító íze van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. csabi02 Zabal...
2014.04.23. 14:56
A lecsót ne bántsd,mert világbajnok kaja és még a szaftot is kitunkolom kenyérrel,már gyerekkorom óta!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. tibaimp
2014.04.23. 15:06
Sz@rok a start menüre meg a win 8-ra, komolyan már a csapból is ez folyik....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Asagrim csabi...
2014.04.23. 15:07
Az amúgy igaz hogy németben nem lehet hozzá paprikát venni, mert az ottanival keserű lesz a magyaros módon készített?

(8.1 fikázásra nem reagálok, eddig akinek felraktam még nem kérte vissza a 7-et)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. pdx06
2014.04.23. 15:11
Egyetlen baja a Windows 8-nak az hogy nagyon érintőképernyőre tervezték. Pedig senki nem fog egy asztali géphez érintőképernyőt használni. De ettől eltekintve stabil és gyors rendszer, igaz nem annyira színes nem annyira dizájnos mint az elődei de az újabb hardverek ezzel működnek normálisan. Felismer mindent, újabb alaplapoknál is felismeri az USB-t és az internet hálózatot, nem kell a telepítésükkel vacakolni. Raktam fel egy Win7-et is, sajnos az már semmit nem ismert fel alapból az új hardverekből.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. csabi02 Asagr...
2014.04.23. 15:27
Nem tudom,én csak bazi-nagy pritamin paprikát használok főzni,mert még standard tv paprikát itt nem láttam a ~3év alatt,de még igazi paradicsomot sem!!!
A végén mindig sikerül valami paprikás izéét össze hozni,de az már valami teljesen más
itt semmi kaját nem lehet ugyanúgy elkészíteni mint ha otthon lennénk max csak hasonlóra ...
Nem rég a mini 4cm es lilahagyma leszakította az arcomat,kb olyan ereje volt,mint ha a legerősebb tormát ettem volna a világon.
A javukra mondva azért már van fejlődés,mert lehet kapni
univer Gulyáskrémet,Pirosaranyat, de igazi magyar kaját csak akkor eszek,ha otthon vagyok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Asagrim csabi...
2014.04.23. 15:29
Akkor jól hallottam, nem lehet külföldön rendes magyar kaját csinálni. Kár!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. atti2010 csabi...
2014.04.23. 15:32
Az előbb már azt hittem egy IT topikban vagyok de most látom hogy ez a hal a tortán topik, bocs hogy ide troolkodtam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. csabi02 atti2...
2014.04.23. 15:45
Bocs az off-ért ,de ha kérdeznek akkor minimum illik válaszolni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. atti2010 csabi...
2014.04.23. 15:59
Nem zavart máskülönben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Tommmysun Zabal...
2014.04.23. 16:09
Ha figyelmesen elolvastad volna amit írok, akkor nem írsz ilyet (persze ez egy tipikus reakció, vártam is)!

Igen, leírtam, hogy nekem semmi szükségem rá és megvagyok nélküle is, de nem ezt hoztam fel indokként, hogy miért fölösleges szeptemberben kijönni vele! VÉLEMÉNYEM SZERINT (és ezzel nem kell egyet érteni), mire kijönnek vele, minden értelmes felhasználó, aki nem csak azért sír a Start menüért, hogy legyen mit fikázni a Win8.1-ben, hanem azért mert egyelőre tényleg nem tudják megszokni az új felületet, szeptemberig pont ráállnak az új felület kezelésére és már nekik sem lesz igazán fontos a Start menü megléte. Persze használni fogják sokan, mert jaj de jó hogy van, csak szerintem simán fölösleges lesz akkor már visszaszoktatni rá a népet.
Lehet hülye hasonlat de nekem ez kb olyan, mint amikor a drogos fél évig küzd a szerrel, majd fél évig egy elvonón meg tudja állni hogy ne éljen vele, aztán mikor kiengedik, azt mondják neki, hogy na jó, csak mert annyit sírtál érte itt van egy adag!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Asagrim csabi...
2014.04.23. 17:34
A magyar konyha nemzetközi alapanyagokkal való kompatibilitása mint téma jóval hasznosabb, mint a Windows 8.1 kompatibilitása a programokkal, vagy a felhasználók ízlésével, annak semmi értelme hogy háromszor egy héten elismétlik ugyanazt minden Windows 8.1 hír alatt, az egész topik egy repost orgia, szóval nincs miért elnézést kérned.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. kunrichard
2014.04.23. 18:38
"Szeptember"
Tényleg mire visszahozzák a Start-ot addigra már senki nem akarja majd használni
Persze tudom hogy van r alternatív megoldás. de ezt már a 8.1-nél meg kellett volna tenni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. bitterke
2014.04.23. 20:42
Remélem jön valami értelmes frissítés, mert van egy két új laptop aminél komoly hibákat generál a 8.1.1. Pl Dell 3237, VGA driver után nem kapcsol ki (HD8670m) alvó módban kékhalál. tök8 milyen driver, Win7 alatt semmi gond... Ma is kaptunk 2 gépet, 8ról 8.1re frissítés alatt behal a rendszer. Vicc.. És céges gépek bakker. + update 1 után meg érdekes az a 127 megás frissítés egyből Új AMD kártyák dobozán már érdekes módon rajta van hogy support 8.1.1 (R7-260X) MSDN-es 8.1.1 iso március 18án zárták le és mégis ápr 8án adták ki, kicsit se marketing fogás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. fofoka
2014.04.23. 21:20
/off:

Érdekes, én is Dell laptoppal szívtam 8-as alatt, eldobta a wifi-t kb 20 másodpercenként. Rohadt idegesítő volt, mert mindig elvette az input fókuszt az ablaktól, amit használtam. De egy rövid látogatással a Carrefour-ban és a rákövetkező usb wifi adapter beüzemelésével a dolog megoldódott.

/on:

Mi az, hogy itt nem lehet rendes paprikát venni? Bemész a helyi Kauflandba és jobbnál jobb alapanyagok közül válogathatsz. Zöldpaprika is van, meg TV is. Bár minek magyaros ételt enni mindenhol? Nem elég otthon?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. csabi02 fofok...
2014.04.23. 21:54
én még sehol nem láttam hagyományos paprikát,vagy jó minőségű őrölt pirospaprikát sem pedig én is járok kauflandba és az univer dolgokat is pl csak ott találtam.
Nekem nem elég mert a 3év alatt 1szer voltam otthon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Zabalint Tommm...
2014.04.23. 22:26
Te felfogtad mit írsz?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Tommmysun Zabal...
2014.04.24. 08:25
Én írtam, hidd el, hogy felfogtam ! De a jelek szerint te továbbra sem és ahogy nézem nem is akarod megérteni, szóval kár tovább ragozni neked!
Nem baj, másnak szerintem lejött, sőt van aki osztja is a véleményem, szóval ha jól látom nem az van, hogy mindenki hülye, csak én vagyok villamos !
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Zabalint Tommm...
2014.04.24. 10:33
Nem fogom szádba rágni, ordító az önellentmondás a kommentjeidben, vagy magad észreveszed, vagy teljesen értelmetlen megmagyarázni, úgysem értenéd meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. atti2010
2014.04.24. 10:45
40-50 éves kollégák 3 nap bénázás után dolgoznak a Win 8,1 Start menü rinyálás nélkül és semmi gondjuk nincs a kezdőképernyővel, most egyesek ennyire földhözragadtak vagy nem tudom megérteni, szerintem csak olvassák a neten a sok baromságot és úgy is divat fikázni a Win 8,1 -et.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. NimKorko atti2...
2014.04.24. 11:05
Szomszéd 60éves asszonynak raktam fel a 8.1-et, mivel driver csak ahhoz van a notebook-ján. Amíg a Modern felületet használta, hetente, 2 hetente mennem kellett, mert valamit letörölt, ráadásul power gomb-al kapcsolta ki, mert nem találta a leállítást... (csak szólok, hogy részletes leírást adtam róla pedig)
Aztán átraktam az egész hóbelebancot, meg egy leállítás ikont az asztalra, hogy még véletlenül se lássa a Modern UI-t... azóta no problem.

Amúgy nekem nincs vele bajom, csak ne lássam a minimalizált UI-ját... ha új gépem lesz, felrakom, hátha mostmár működni fognak a programjaim rajta, aztán megy rá az Aero mod, meg egy normális theme.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Tommmysun Zabal...
2014.04.24. 11:23
Rendben, köszönöm! Én legalább megpróbáltam egyszer elmagyarázni neked az én álláspontomat, de így visszanézve, ebben igazad lehet, úgy látom teljesen fölösleges egymásnak magyaráznunk bármit is.
( Csak simán bosszantanak az ilyen semmibe beszélő, "neked minek magyarázzam", arogáns, letámadó kommentelések .... de azért túlélem )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Zabalint Tommm...
2014.04.24. 14:00
Rendben, akkor elmagyarázom, mire is gondoltam, de ha újabb arrogáns vagy hülyének nézős kommentet kapok, akkor itt fejeztem be.

Te ezt írtad eredetileg, én erre a részére reagáltam:

"Nagyon nem értem ezt a Start menü hisztit (nekem sosem hiányzott)"

Azt, hogy attól, hogy neked nem kell, még másnak kellhet.

Erre egyből jött az automatice hülyének nézés. Képzeld, elolvastam a kommentedet, és értettem miről beszélsz, azonban arra hívtam fel a figyelmedet, hogy a kiindulópontod rossz, mert attól, hogy a te véleményed szerint tök felesleges a Start menü, másnak még kellhet. Én nem szeretem a lecsót, ettől még értem, hogy másnak finom lehet. És nem mondom azt, hogy ha munkahelyi étkezdében mostantól fél évig nincs lecsó, akkor értelmes emberek végleg le fognak szokni róla.

A kommentedben pedig meg is erősítetted, hogy nem lőttem mellé, leírod, hogy véleményed szerint, aztán az egész kommented arról szól, hogy szerinted nem 100-as, aki tartósan ragaszkodik a Start menühöz. Nos, ez több mint vélemény, te meg akarod mondani, hogy másnak mi legyen a jó.

És a szerinted lényegi mondanivalóddal sem értek egyébként egyet, ami egyébként eleve azon alapszik, amit én kritizáltam, tehát mondhatnám, hogy eleve nem foglalkozok vele. De ha igazad is lenne, és a Start menü használata ma már egy rossz megoldás, amihez hozzászoktak az emberek, de van már jobb, csak le kell szokni róla. akkor is tévedsz, mert honnan tudod, hogy most mit használnak ezek az emberek. Pl. használhatnak Windows 7-et és ha lesz Start menü a 8.X-ben, akkor váltanak. Vagy használhatnak 3rd party Start menüt, és dobják, ha jön a hivatalos. Az egy nagyon nagy leegyszerűsítés, hogy most fél év alatt hozzászoknak, hogy nincs, akkor meg már minek jöjjön.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Tommmysun Zabal...
2014.04.24. 16:19
Na így már egy fokkal jobban el tudom fogadni a válaszod és a jelek szerint valóban elmegy egymás mellett a gondolatunk!

Akkor had menjek én is pontról pontra! "Arrogáns és hülyének nézős" választ én már csak a te hasonló megnyilvánulásod után írtam, így ezt szerintem ne ragozzuk.

Ahogy engem is idéztél, valóban leírtam - ráadásul ezek szerint félrevezetően, egy mondaton belül - hogy nem értem a Start menü hisztit és hogy nekem nem hiányzik. Viszont azt csupán zárójelesen jeleztem meg, hogy nekem nem hiányzik, így a további gondolatmenetemet sem erre alapoztam. Megértem, hogy sokan most még nem szokták meg a hiányát, hiszen, aki eddig aktívan használta, nyilván furcsa, hogy most eltűnt, viszont ha van bármiféle hajlandósága arra hogy átálljon egy másik - egyébként hasonlóan használható rendszerre - akkor szeptemberre át is fog állni. SZERINTEM! (mert hát kinek mi a véleménye). És ezt nem arra alapozom, hogy nekem eddig sem hiányzott, hanem arra, hogy a mai napig nem láttam olyan kommentet, ahol konkrétan le lenne írva, hogy a Start menü hiányában mi az a művelet, amit nyilván némi átszokással, de ne lehetne ugyanúgy megoldani. Innentől kezdve megszokás kérdése az egész. SZERINTEM!

Azt pedig nem írtam, hogy nem 100-as, aki ragaszkodik a start menühöz, azt írtam, hogy minden értelmes ember, aki nem műhisztiből ragaszkodik hozzá, képes lesz átállni a hiányára, ha akar, tehát a te szavaddal élve én nem arra mondom hogy nem 100-as akinek jelenleg még hiányzik pl. a megszokás miatt a start menü, hanem arra mondom, aki igazából nem is tudja megindokolni miért kell neki annyira, és a valóságban jó ha hetente pl. kétszer használja, de azért hogy lehessen mit fikázni a 8.1-en mindig felemlegeti, hogy "de nincs start menü". Na ők azok az emberek, akik ha lesz Start menü, akkor meg azt fogják kérdezni, hogy de miért ilyen, és miért nem másmilyen!

Azt sem mondtam, hogy a Start menü egy rossz megoldás (volt), csak most más van helyette. A Windows 3.1 naptára sem volt rossz megoldás a kis analóg órával, pixelesen, 16 színárnyalattal (hiszen azon is 24.-e csütörtök van), csak azóta van helyette más.

Win7-ről csak a start menü miatt nem átállni .... hát úgy kell annak, aki erre fogja, már csak azért is, mert van rá több alternatív megoldás is, ahogy te is írod. Akik meg jelenleg is ezt az alternatív megoldást használják, szerintem nekik már pont mindegy, hiszen megoldották a problémájukat. Ráadásul akik jelenleg egy külső programot használnak, mert annyira ragaszkodnak a jól megszokott Start menühöz, lehet, hogy ugyanúgy nem fogják kedvelni a Microsoft megoldását, mert az is más lesz mint a régi XP óta alkalmazott felépítés. Tehát rajtuk lehet, hogy a szeptemberi frissítés sem segít!

Persze ettől még egyértelműen lesznek olyanok, akik széles vigyorral fogják fogadni az új Start menüt. Egyébként sem azt vitattam eddig sem, hogy nem lesz olyan ember aki majd nem fog neki örülni .... hanem, hogy üzletileg hülye húzás a Microsoft részéről, mert vagy most kéne bevezetniük, vagy soha többé. Hülye példámhoz visszatérve a leszokófélben lévő drogos is lehet, hogy örül az ajándék cuccnak, csak fél év elteltével nem biztos, hogy okos húzás adni neki!

Nos gondolom ezzel sem sikerül dűlőre jutnunk, és nyilvánvaló hogy nem értesz egyet a véleményemmel (ami nem is baj), csak azt az egy dolgot szeretném végre megvilágítani számodra, hogy amit írok egyáltalán nem arra az egyszerű tényre alapozom, hogy nekem sosem volt a szívem csücske az a nyamvadt Start menü (legalábbis a Win XP óta biztos nem, de ki tudja lehet, hogy az új menü nekem is tetszeni fog és akkor megdöntöm az elméletemet, mert mégis lesz értelme szeptemberben kihozni ... ahhoz viszont egy nagyon ütős Start menüt kell kidobnia a Microsoftnak)

U.i: Mindenkitől bocs a hosszú kommentért, jelzem, hogy én ezzel lezártnak tekintem a vitát , és ígérem nem szaporítom tovább itt a szót!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. nano
2014.04.24. 20:06
Az engem is érdekelne, hogy miért is nem lehet win 8-on dolgozni. Lehet, hogy én vagyok a hülye, de úgy másfél hónapja használok munkára (jogtiszta) win8.1-et és semmi gondom nem volt vele. Az igaz, hogy kellett úgy kemény fél nap, hogy megszokjam, hogy mi merre van.

A munkám leginkább fejlesztésekkel, adatfeldolgozással foglalkozok, általában az alábbi programok vannak egyszerre nyitva:
Matlab
LabVIEW (egyfajta fejlesztői környezet)
Origin (lényegileg egy professzionális táblázatkezelő és adatfeldolgozó program)
jónéhány pdf
Word
Thunerbird
ritkán Power point és Firefox

Lehet, hogy bennem van a hiba, de két monitoron dolgozok egyszerre és semmivel sem érzem macerásabbnak a munkát, mint korábban win7-tel vagy akár XP-vel.

Úgyhogy kérek valakit, hogy magyarázza el nekem, hogy miért is nem lehet win8-on dolgozni.



 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Kajafun
2014.04.25. 08:24
Engem még csak nem is a metro meg start menü izgat annyira, hanem ezek a butuska kezelhetetlen teljes képernyős ablakok.... Bedobja és egérrel a kezemben ott ülök és gondolkozzak hogy a fenébe tüntessem el... Aztán eltüntetem, de balfelül még mindig ott cseszi a rezet, ott is nyomjam ki... Miért kell ez? Egyszerűbb volt ablakban mert ott csak egy X és kész!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. rafis83 Kajaf...
2014.04.25. 08:43
Van ott X, viszont csak nemrégiben frissítés után került oda:
http://p.coldline.hu/2014/04/25/1438522-20140425-wFBmyH.jpg
Vagy marad az Alt+F4 az ablak bezárására
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Tommmysun Kajaf...
2014.04.25. 10:23
Csak telepítsd a legújabb frissítést és a problémád megoldva , a felső sarokban ott lesz a megszokott "X". Sőt már tálcára is lerakhatók ezek a modern alkalmazások. De igazából nem is szükséges használni őket, mert a legtöbbre van ablakos alternatíva is!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!