iPon Hírek

Szépül az Elder Scrolls Online

Dátum | 2013. 09. 24.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Az Eurogameres Ian Higton készített egy exkluzív interjút a The Elder Scrolls Online egyik dizájnerével, Maria Aliprando-val, melyből kiderült, hogy a játékosok visszajelzései miatt rengeteget változtattak a játékon. Ideértendő az első személyes nézet implementálása, a grafika fejlesztése (nem csak a textúrákat húzták fel, a kódot is átírták rendesen) és a szebb animációk is. A tervező hölgy az interjúban részletesen kifejtette, hogy mennyi tartalom lesz a játékban már induláskor, beleértve az endgame-et is. Gyakorlatilag a képességek jó, ha 30%-t tudjátok kimaxolni az 50-es szintig való kalandozással. Utána nekieshettek az ellenséges frakciók sztorijainak végigjátszásának (mindhárom frakció 100-150 óra játékot jelent) vagy kipróbálhatjátok magatokat a mester szintű kazamatákban is például. Ezek korábban megismert dungeonok alternatív változatai, de nem csak egy szimpla felskálázás eredményei, hanem új helyek és utak nyílnak meg bennük, új mobokkal és főellenfelekkel (folytatódik bennük a sztori is, ha minden igaz). Összesen 16 normál kazamata és 6 mester szintű lesz induláskor. A többjátékos tartalmakat erősítik a kalandzónák is, amik adott méretű csapatokra lettek tervezve 4-24 főig. Emellett tovább tolhatjátok a PVP-t (lvl10-től lehet), ami nagyon kidolgozott és összetett. Megjelenés után továbbviszik az Imperial City sztoriját, ami jelenleg ostrom alatt áll. Bevezetik az igazságszolgáltatási rendszert is, ami komoly következményekkel lesz az enyves kezű játékosok életére nézve (a mostani buildben még nem történik semmi, ha elemeltek valamit). Ezzel együtt fog megjelenni a teljes tolvaj céh sztorivonal is, valamint a Dark Brotherhood bérgyilkos társaság története. A másik nagy durranás a játékban a császárság, vagyis az, hogy egy játékos elérheti, hogy átmenetileg ő legyen a császár és hiper-szuper tápos legyen, felerősítve saját képességeit és bónuszt szerezve frakciójának PVP-ben és PVE-ben egyaránt. Ehhez egyrészt "Alliance" pontokat kell gyűjteni PVP-ben (öléssel, gyógyítással), a frakciódnak pedig el kell foglalnia az összes várat az Imperial City környékén, miközben neked van a legtöbb Alliance pontod. Egy császár elképesztő erőt képvisel a csatamezőn vagy egy vár megtartásánál és elfoglalásánál többek között.
Az interjún túl is van még számotokra újdonságunk a játékkal kapcsolatosan, ugyanis a Zenimax Online Studios a legfrissebb blogbejegyzésében kivesézte az ork fajt és a Daggerfall Covenantot. A Daggerfall Covenantnak, vagyis a bretonok, redguardok és orkok közötti békeegyezménynek köszönhetően Wrothgar orkjai megkapták Orsinium városát otthonuknak, amit újjáépíthettek maguknak. Wrothgar déli része Kurog orsiniumi király fennhatósága alatt áll, míg az északi rész tákolt erődítmények kavalkádja. Az orkok nemzedékek óta ilyen erődítményekben éltek, így sokan megtartották ezt a tradíciót és nem nyitnak a városiasodás felé, valamint nem közösködnek az elfekkel és emberekkel. Amennyiben többet szeretnétek tudni az orkok történetéről, ismét ajánljuk figyelmetekbe az egy rajongó által készített Elder Srcolls Lore szériát. Itt a link az orkos epizódra!
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. Cooley
2013.09.24. 21:16
Szép néni, és brutálisan várós játék. Csak küldenének már béta meghívót, és lehessen előrendelni!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. kiskoller
2013.09.24. 21:21
Eddig nem lelkesedtem a játék iránt, de ezek után lehet mégiscsak kipróbálom majd. Elvégre most is épp Skyrim fut a háttérben...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Shinjiii
2013.09.25. 07:34
Legyen szép, de ne vigyék túlzásba. Egy MMO-nál azért cél az is, hogy minél többen, minél tovább kockulják, nagy gépigény esetén leshetnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Shinjiii
2013.09.25. 07:40
Ja, és a lopkodáshoz szólva:
Nem tudom, miként fogják ezt büntetni, már a Skyrimben is hülyeség volt, amit úgy emeltél el, hogy SENKI sem látta, azt miként lehet megtorolni, és miért nem lehet eladni. Azaz baromság azon funkciója, hogy 'stolen' pecséttel látja el az elemelt dolgokat, azt az eladók látják és nem veszik be. Ok, hogy ez a játékbeli gazdagság egyik akadályoztatása, de ne már...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Bzsolt
2013.09.25. 10:19
Skyrimben is el tudod adni a lopott cuccot, csak nem a sima kereskedőknél, keresned kell hozzá sefteseket, kell némi alvilági kapcsolat, hamár tolvaj vagy
Thief guild-ben simán eladod a lopott cuccokat is, nem kérdezik honnét van, ha így oldják meg az mmo-ban is, tuti tolvajt csinálok D
Amúgy is Skyrimben szvsz a tolvaj céh küldetései sikerültek a legjobbra, nagyon élvezetesre sikerültek, főleg ha lopakodva csinálja végig az ember
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim Bzsol...
2013.09.25. 11:25
Szerintem nem értetted a lényegét annak amit Shinjiii írt. Honnan a vérből veszi a sima kereskedő, hogy a cucc lopott, tehát nem hajlandó megvenni?!

Másrészt attól mert lemészárlom egy vadonban árválkodó parasztház összes tulaját, aztán felszedem a cuccot, attól még semmi kedvem zsebtolvajnak szegődni egy céhben, hogy profitot lássak a portyázásomból.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. tamaspolga...
2013.09.25. 13:24
"A többjátékos tartalmakat erősítik a kalandzónák is, amik adott méretű csapatokra lettek tervezve 4-24 főig."
de még mindig nem lesz benne raid, mi?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. nemlehet
2013.09.27. 10:21
Hát ha már RPG akkor mondhatjuk, hogy azért nem tudod eladni, mert kicsi a közösség és könnyen elterjed, hogy ellopták a gyűrűmet/nyakláncomat. Ha megnézed még a nagyobb városokban sincs 60-70 embernél több. De maximum 100. Ilyen kevés ember között hamar kiderül az ilyesmi. AZ, hogy a pusztában álló farmot legyilkolva hogy derül ez ki már más kérdés Én pl raktam fel olyan modot ahol ha megölöd a tulajt és nincs szemtanú lekerül a lopott status a dolgokról.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!