iPon Hírek

Szolgáltatások egy kézből

Dátum | 2009. 05. 21.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

Költséghatékony és innovatív megoldásokat nyújt a T-Systems a kis- és középvállalatoknak fejlesztési célkitűzéseik megvalósításához. A vállalatok méretéhez és meglévő infrastruktúrájához illeszthető, korszerű megoldásokat kínálnak tervezhető költségek és gazdaságos üzemeltetés mellett.

Ma a legtöbb kis- és középvállalat saját vezetékes alközponttal, telefonkészülékekkel és routerrel rendelkezik, és jellemzően egy telefon- és egy internetszolgáltatóval áll kapcsolatban. Az alközpont a nyilvános telefonhálózat fővonalain keresztül tartja a kapcsolatot a külvilággal. Minden beszélgetésért - folyjon az akár külső partnerrel, akár a vállalat két telephelye között - a vezetékes szolgáltató percdíjait kell fizetni. Az internethasználatért jellemzően valamilyen adsl-csomag fix havidíja terheli a vállalat költségvetését. Mindaddig, amíg az eszközök jól működnek, illetve a szolgáltatásokban nincs fennakadás, az informatika és a kommunikáció szinte észrevétlenül épül be a napi munkába. Legfeljebb hónap végén, a magas telefonszámla láttán kap a fejéhez a gazdasági vezető. Ha azonban megszakad a telefon- vagy az internetkapcsolat, pillanatokon belül óriási zavar támad a cégnél. Az esetek többségében a dolgozóknak - könyvelőknek, diszpécsereknek, tervezőmérnököknek, kereskedőknek és még sorolhatnánk - fogalmuk sincs, hogy mi lehet a hiba.

A modern üzleti folyamatok komplexitása, valamint az ezekhez szükséges információáramlás volumene, sebessége és minősége komoly modernizációs kihívás elé állítja a kis- és középvállalatokat. Bár az egyes cégek ágazati hovatartozásában és ügyfélkörében jelentős különbségek vannak, az üzleti kommunikációs rendszer fejlesztésével kapcsolatos döntéseiket hasonló szempontok alapján hozzák meg. A kialakítandó vállalati kommunikációs rendszerrel szembeni lényeges elvárás, hogy az adat- és hangforgalom mind a telephelyek között, mind az ügyfelek irányába korszerű eszközökön, egységes csatornákon és alacsony költségek mellett történjen. Emellett kiemelt fontosságot kap a beruházási költségek nélküli megvalósíthatóság, a könnyű üzemeltetés és a meglévő infokommunikációs infrastruktúrával való kompatibilitás.

Egy ilyen szolgáltatás a Compleo is, amely az ip-technológia és a szimmetrikus internetkapcsolat előnyeit kihasználni kívánó vállalatok számára nemcsak biztonságos és rugalmas kommunikációs megoldást jelent, hanem egyúttal beruházási költségek nélkül juttatja a cégeket korszerű eszközökhöz - így például Cisco routerhez, ip-alközponthoz és ip- telefonkészülékhez. A szolgáltatáscsomag további előnye, hogy mentesíti az alaphálózati rendszer üzemeltetési feladatai alól a vállalati szakembereket, akiknek így több idejük marad a napi üzletmenet és a stratégiai fejlesztések támogatására. Ezenkívül a Compleo csomag megbízható hátteret biztosít a fejlett üzleti alkalmazások (például ERP-rendszerek) bevezetéséhez és üzemeltetéséhez.

A szolgáltatás havi átalánydíjas konstrukcióban érhető el. Ez egyrészt az önállóan megrendelt termékekhez képest fajlagosan alacsonyabb havidíjat jelent, másrészt tervezhető és ellenőrizhető költségeket biztosít. Mivel a távközlési és it-szolgáltatásokat egy szolgáltató nyújtja, jelentős mértékben csökkennek az adminisztratív költségek is. A változáskezelés és hibaelhárítás esetén elegendő egyetlen szolgáltatóval kapcsolatba lépni. Az üzleti folyamatok adatbiztonságát mindegyik csomagnál korszerű, mélységi védelmi és szabályzási megoldások garantálják.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!