iPon Hírek

Szürreális 2D sandbox játék PS4-re és Vitára

Dátum | 2013. 05. 09.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Hohokum egy különös 2D-s sandbox játék, amit a Honeyslug fejleszt a Sony Santa Monica Studio közreműködésével. (@Eurogamer) Az egészen egyedi indie alkotásban egy repülő kígyó, "The Long Mover" kalandjait követhetjük nyomon. A lény interakcióba lép a szürreális világgal és annak lakóival. A játékos, felfedezős jellegű Hohokum első ránézésre valami olyasmi lehet, mint a Keita Takahashi féle Noby Noby Boy, csak 2D-ben. A játéknak nem lesz szigorú értelemben vett sztorija, bár néhány helyen kétségkívül segítő szerepbe kerülünk. Máshol viszont kedvünkre huncutkodhatunk és szabadon játszadozhatunk, ahogy kedvünk tartja. A társfejlesztő Richard Hogg is megpróbálta szavakba önteni a játék lényegét: "Olyan játékot szeretnénk csinálni a Hohokumból, ahol a játékosok otthonosan érzik magukat és elszórakoznak azzal is, hogy csak össze-vissza repkednek a kígyóval a maguk játékos, kifejező és kreatív módján. Végülis mi a célja annak ha valaki snowboardozik vagy papírsárkányt ereget?"
A játék fejlesztői meséltek a Sonyval való kapcsolatukról és csak pozitívumokat tudtak mondani. A japán cég valóban kiemelkedő támogatást nyújt az indie fejlesztőknek, aminek hála nagyon sok kreatív játék születhet még a jövőben a PS4-re és a Vitára. "Ami a leginkább a Sony Santa Monica felé húzott minket, az az volt, hogy éreztük, hogy ők tisztelnék és megvédenék a játékunkat. Ha megnézitek a játékokat amiket kiadtak, láthatjátok hogy olyan művészekkel dolgoztak, akiknek határozott és nem megalkuvó elképzeléseik voltak, amik támogatásra leltek. Nem szégyelljük, hogy mint rendezők szenvedélyesek vagyunk a játékunk irányába és nem vagyunk hajlandóak végignézni, hogy egy kiadó felhígítsa a víziónkat." A csapat teljesen el van ájulva a Santa Monica kreatív erejétől és az elszántságuktól. Nagyon elégedettek a partnerkapcsolattal.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!