iPon Hírek

Technológia a Hitman: Absolution mögött

Dátum | 2012. 03. 09.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Az IO saját fejlesztésű Glacier 2 motorjának egyik új vívmánya a G2 crowd technology, amely alkalmassá teszi a motort, hogy nagy embertömegeket jeleníthessen meg egyszerre a képernyőn. A Glacier 2-t az alapoktól úgy tervezték, hogy a Hitman: Absolution fejlesztői csapatának minden elképzelését támogassa. Ennek a víziónak egyik kulcsfontosságú eleme a nagyméretű tömegek élethű szimulálása, melyek során a játékos kontaktusba kerülhet a tömeg szereplőivel és minden egyes karakterre hatással lehet.

Kasper Fauerby, az IO Interactive vezető fizika programozója San Francisco-ban a Game Developers Conference előadásán mutatta be a technológiát. A bemutató során fény derült az akár 1200 fős tömeget megmozgató technológiai fejlesztés és optimalizáció titkaira, mellyel a Hitman: Absolution a jelenlegi konzolgeneráción stabil 30 képkocka/másodperc sebességgel fut. Az előadás kitért a tömeg implementálásának folyamatára, betekintést adva az algoritmusokba valamint belefonva olyan részleteket, hogy a játékmenet hogyan befolyásolta a tervezési döntéseket.

Számoljuk meg, hány ember látható a képen

Az IO Interactive közzétette azt a kis 16 perces filmet, amellyel a tavalyi E3-on demonstrálták a játékot. Tömeget ugyan ennek csak a végén láthatunk pár pillanatra, viszont segítségével betekintést nyerhetünk a játékmenetbe és az újdonságokba. Agent 47-nek egy rendőröktől hemzsegő könyvtárból kell egérutat nyernie, ehhez új képességét (ösztönét) használja, amellyel láthatja az őrjáratozó ellenfelek útvonalát, és azokat a tárgyakat, melyek segítségével elkerülheti őket, ill. elbánhat velük. Az őröket élő pajzsként is használhatjuk majd, de az igazi lopakodós hardcore játékosoknak nem kell emiatt aggódnia, az ő stílusukat is jutalmazza a játék. A sorozat történetében először a Hitman: Absolutionnak lesz "igen érdekes" online része is, ennek részleteiről egyelőre még nem beszéltek.

Kapcsolódó cikkeink:
Bemutatkozik az új Hitman

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. lackoo1111
2012.03.09. 12:46
ehhez új képességét (ösztönét) használja, amellyel láthatja az őrjáratozó ellenfelek útvonalát, és azokat a tárgyakat, melyek segítségével elkerülheti őket, ill. elbánhat velük.

Mi a fene lenne ez ? Batman AA vagy AC ? Esetleg Alien vs Predator ?

Egy újabb lebutított játék csak azért , hogy a kis pattanásos amerikai konzolb..i vérpistikék is tudjanak vele játszani ?

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. sensorprim...
2012.03.09. 12:51
hát elég egyértelműen az
emléxem még régen elsőnek csak azt figyeltem ki merre járőröznek és ez alapján időzítettem hogy be tudjak surranni úgy hogy csak a célpontot likvidálom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. szala11
2012.03.09. 13:09
Ki hányszor találja meg ugyanazt a japán nőt (arcot) az első tömeges képen?
Nekem nem esett le annyira az állam ettől a technológiai újítástól...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. tixem
2012.03.09. 13:14
Tipikus esete a szép piros alma, de belül rohad mondásnak.... Ez így nagyon nem Hitman, miért nem akkor már egyből úgy csinálják, hogy belépsz a játékba lenyomsz egy gombot, azt magától végigmegy a pálya. Szánalmas, epic fail.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. lackoo1111
2012.03.09. 13:18
Ki hányszor találja meg ugyanazt a japán nőt (arcot) az első tömeges képen?

Szerintem ez valamelyik amerikai nagyváros kínai negyedében készült .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. tixem
2012.03.09. 13:33
Ki hányszor találja meg ugyanazt a japán nőt (arcot) az első tömeges képen?

ejnye te, nem tudtad, hogy minden kínai egyforma?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. beleutomaz... tixem
2012.03.09. 15:35
Az a jatek amirol te beszelsz az a world of tanks. Csinalhatsz barmit nem toled fugg a vegeredmeny es nem a csapattarsakon. Letezik es van aki szereti.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. mikej95
2012.03.09. 18:34
Gondolom azért megoldják, hogy magasabb nehézségen kevésbé legyen 'ösztönös' a játék. Kb. úgy, mint Darkness Within 2-ben. Suspect-en csak meg kellett találni az információt, Detective nehézségen már alá kellett húzogatni, ami fontos(és el is találni), Senior Detectiven pedig vért pisilt az ember, hogy továbbjuthasson.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. DogTheDog
2012.03.10. 15:28
Azt sosem ertettem,hogy aki annyira inteligens,hogy irni tud,hogy hogy nem tudja megerteni az opciok lenyeget.Az amit adnak az nem kotelezo.Szinte sehol sem.Az oszton gombnyomasra jon elo,emiatt teljesen kihagyhato funkcio,annak aki nem nyomja meg a gombot.A rendorok sokkal valosagosabban viselkedtek,mint az eddigi reszek sikhulye ellenfelei.A jatek par perce jobban nezett ki,mint az eddigi osszes resz egyutt.A platformozas legalabb annyira helyen volt,mint egy Unchartednel.A hallhato beszelgetesek vegre igenyesek,es erezhetoen "valos" szemelyek kozott zajlanak,a pajzskent hasznalt rendor vegre nem nema,vagy a szaros eleteert visit,hanem a fonoketol ker elnezest amiert bena volt,stb.
Ezek az "aprosagok" sokkal jobban meghataroznak egy minosegi szintet,mint az avitt es ostoba lekonzolportozas,vagy a hihetetlen nagy jatekos tapasztalatrol arulkodo leminositese egy opcionalis segitsegnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. PainKiller
2012.03.12. 19:13
Kíváncsi vagyok mennyire lesz "opcionális"... Ezt a szériát is elintézik, PC-n született, konzolon bukik el!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. apinter
2012.03.16. 10:47
@DogTheDog
Az opcionális ösztön gombban, még egyetértek veled, de az egész gameplay-videó alatt érezhető volt, hogy scriptelt... szerintem ez lesz az oktatóküldetés, és akárcsak a Blood Money-ban ezt is csak egyféleképp lehet megcsinálni, igen kötelező lesz legalább itt az "ösztön" -t használni, a pajzsként használt rendőrnek, meg volt egy kapcsolója, hogy kezdjen el nyavalyogni, ha elkapod... de remélem, hogy tévedek. A rendőrfőnökbácsi mindig éppen akkor ment át másik szobákba, amikor kellett, az járőröző kishekusok mindig akkor érkeztek, amikor kellett... Ne vonjunk le következtetést ez alapján az egy pálya alapján, de én nagyon félek attól, hogy minden így előre meg lesz szabva, mint itt, mert azzal nem ellenkezhetünk, hogy ez a videóban látott küldetés, csak egyféleképp mehet le aztán két pályával arrébb, -álltalam kitalált rész következik- mondjuk a 47-es be akar jutni egy házba, de nem lát beutat, csak az ösztön módban látunk meg egy minimális kiszögellést, aholis cutscreen következik, amiben a 47-es kamatoztatja új parkour képességeit és bejut az ablakon. A Hitman játékok engem épp azért fogtak meg, mert egy küldetést többféleképp is megcsinálhattál, nagyon remélem, hogy ez nem szűnik meg...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. pdx06
2012.03.18. 11:34
Szeretem a tömegjeleneteket a Hitmanban. Jó őket kinyírni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!