iPon Hírek

Teljes Xbox és Windows 10 letámadás a GDC-n

Dátum | 2015. 03. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Phil Spencer, az Xbox fejese tegnap tartott előadást a Game Developers Conference-en az Xbox és a Windows 10 jövőjéről, a játékok szempontjából. Ebből egyértelműen látszik, hogy a Microsoft minden eddiginél komolyabban veszi a játékokat, és azokat a Windows 10-es ökoszisztéma kiemelkedően fontos részének látja a cég. Szépen-lassan összeolvad az Xbox és a PC Az univerzális alkalmazásplatformmal lehetőségük lesz a fejlesztőknek arra, hogy egy operációs rendszert, alkalmazásplatformot és egy játékos közösségi hálózatot használva elérjenek másfél milliárd felhasználót. Megfelelő tervezéssel egy játék elérhető lehet a Windows 10-es PC-ken, mobilokon, tableteken és az Xbox One-on. Ennek megsegítésére az Xbox Live SDK elérhető lesz Windows 10-en, sőt, néhány kiemelt partner már fejleszt is ennek segítségével. Ezzel a Windows Store-on belüli játékok is használhatnak majdnem minden API-t, amit a konzolos fejlesztők az Xbox Live-val. A rendszert alulról bővítik, így lesz az Xbox Live-nak egy olyan új szintje, amit gyakorlatilag bármilyen fejlesztő elérhet. Mivel az új Windows Store teljesen univerzális lesz minden platformon, a készítők előtt új lehetőségek nyílnak meg a terjesztés és szolgáltatások terén. Így például nincs akadálya a cross buynak és a cross save-nek sem, az pedig ugye elég nagy fegyvertény lehet, ha egy nagyobb játékot megvehetünk Xbox One-ra és PC-re egy játék áráért. A Microsoft továbbá azon tevékenykedik, hogy a fejlesztés minél egyszerűbb legyen. Ezért egyrészt még az évben minden egyes bolti Xbox One használható lesz az alkalmazások tesztelésére, másrészt pedig jelentősen egyszerűsítik az alkalmazások és játékok leadásának folyamatát. Ezt a felületet Universal Development Centernek hívja a cég, és az ígéretek szerint egy rakás lépést és felesleges bürokráciát kivesz egy játék megjelentetésének folyamatából, és átlátható, részletes statisztikákat bocsát a fejlesztők részére. Ennek az egész folyamatnak nagyon fontos része lesz a DirectX 12, ami Phil Spencer elmondása szerint nem csak a PC-nek tesz majd jót, hanem az Xbox One GPU-jából is 20%-kal többet lehet majd kihozni a segítségével. A portolás a két platform között nagyon gyors lesz, és az olyan lehetőségek implementálása is rendkívül egyszerű, mint a keresztplatformos multiplayer. Példának elmondta, hogy a Shovel Knightba ezt egy nap alatt sikerült beépíteni. Az Epic egyébként megerősítette, hogy az Unreal Engine 4 már most támogatja a DirectX 12-t, és ennek örömére egy kis játékmenetet is mutatott az új Unreal Tournamentből, aminek a DX12-es változata már letölthető:
Majdnem minden Xbox-játék elérhető lesz PC-n Spencer elmondta, a Windows 10 megjelenésével érkezik majd egy olyan wireless adapter, melynek segítségével az Xbox One összes vezetéknélküli kiegészítője működni fog PC-n. Valószínűleg ez szükséges lesz ahhoz, hogy néhány, kifejezetten kontrollerre tervezett játék megfelelően irányítható legyen. Spencer csak utalt arra, hogy a jövőben a legtöbb, a Microsoft Studios által kiadott játék meg fog jelenni PC-re is, azt viszont megerősítette, hogy az id@XBOX program teljes gőzzel elindul Windows 10-en is. Ez megint csak azt jelenti, hogy programban résztvevő független fejlesztők egyszerre jelentethetik meg játékaikat Xbox One-on és Windows 10-es eszközökön. Elite: Dangerous, Gigantic, Wasteland 2 és az indie játékok tengere Konzolokon először Xbox One-on jelenik majd meg az új Elite: Dangerous és a Wasteland 2. Az előbbivel kapcsolatban David Braben elmondta, hogy semmilyen szinten nem lesz lebutítva a PC-s változathoz képest, és egyébként ennek fejlesztése nincs hatással a PC-s verzióra. A konzolos és a maces verziókkal együtt jelentősen bővülni fog a játékosok köre, így a stúdió még több tartalmat tud majd előállítani, és gyorsabb ütemben tud bővíteni. A PC, a Mac és az Xbox One is ugyanazt a világot osztja majd meg egymással. Teljesen új címként érkezik Windows 10-re és Xbox One-ra a Motiga játéka, a Gigantic. Ez egy 5vs5 multiplayer aréna játék, remek fantasy köntösben. Hősöket választhatunk különböző képességekkel, a cél pedig az ellenfél óriás őrzőjének a legyőzése, valamint a sajátunk megvédése. A Gigantic támogatni fogja a keresztplatformos multiplayert.
Frissen bejelentett indie játékok az id@XBOX program keretein belül: Bedlam (RedBedlam) Beyond Eyes (Team17) ClusterPuck 99 (PHL Collective) Cuphead (Studio MDHR) Earthlock: Festival of Magic (Snowcastle Games) The Flame in the Flood (The Molasses Flood) Fortified (Clapfoot Games) Game 4 (The Behemoth) Goat Simulator (Double Eleven) LA Cops (Team 17) Magic the Gathering: F2P (Wizards of the Coast) Mighty No. 9 (Comcept): Pixel Galaxy (Serenity Forge) R.B.I. Baseball 15 (MLB.com) Rivals of Aether (Dan Fornace) Shadow Blade: Reload (Dead Mage) Shovel Knight (Yacht Club Games) SMITE (Hi-Rez Studios) Submerged (Uppercut Games) Super Dungeon Bros (React! Games) SWORDY (Frogshark) The Sun and Moon (Digerati Distribution and Marketing) ZHEROS (Rimlight Studios) Wasteland 2 (inXile Entertainment) Blues and Bullets (A Crowd of Monsters) Quest of Dungeons (David Jose Lourenco Amador) Commander Cherry’s Puzzled Journey (Grande Games) 34 Big Things’ Hyperdrive Massacre and Red Out Starpoint Gemini 2 (Little Green Men) The Little Acre (Pewter Game Studios) Space Dust Racers (Space Dust Studios) The Adventures of Pip (Tick Toc Games) Paranautical Activity and Slain (Digerati Distribution) Gear Gauntlet (Drop Dead Interactive) Draw a Stickman: Epic (Hitcents) Reagan Gorbachev (Team2Bit) Twin Souls: The Path of Shadows (Lince Works) Raging Justice (Makin Games) Grabbles (Noble Whale) Run (Torch Games) World of Diving (Vertigo Games) Luna's Tale: The Curse of the Forgotten Doll (Maestro Game Studio) Standpoint (Unruly Attractions)
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

30. Kerty
2015.03.05. 13:28
ugyan már.... jöjjön már az a Halo 3 pc-re
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Asagrim
2015.03.05. 13:39
Elkerülhette a figyelmedet a "majdnem" szó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. CyberPunk6...
2015.03.05. 13:53
A Microsoft kb fél-egy éves késésben van.
Ha ezt az ökoszisztémát legalább demó szinten demonstrálni tudták volna legalább fél évvel ezelőtt, akkor letartolhatták volna akonzolpiacot.

Mert eddig a ps lett a hcgamer konzol, az xbox meg csak casual, de ezekkel simán értelmet nyert az egész konstrukció.

Csak jó kérdés, hogy mégis mi tartott ennyi ideig?
Mert ezt gondolom tudták, hogy meg fogják csinálni, egy ilyen projektnek évek óta futnia kell, hogy itt tartson, de lehet nem tudták sikerül-e, és hogy mikorra...

Itt van egy hatalmas dobás a részükről és elkéstek... (mármint arról, hogy ezt igazán meg is lovagolják üzletileg)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Asagrim Cyber...
2015.03.05. 13:55
"Ha ezt az ökoszisztémát legalább demó szinten demonstrálni tudták volna legalább fél évvel ezelőtt, akkor letartolhatták volna akonzolpiacot."

Fél évvel ezelőtt még az XBONE API se volt 100% kész ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. noPublicFG
2015.03.05. 14:06
Szerintem pont a rosszul teljesítő konzolnak "hála" hogy az egységesítés irányába tart a fejlesztés. Amit -szubjektív- szimpatikusnak tartok. Végre nem egy terméket, hanem komplett szolgáltatást kapok a pénzemért.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. InGen
2015.03.05. 14:08
Szegény Xbox, legalább a csendességet ne vedd el tőle, mert bizony annak a hangját sem hallani, a PS4 meg néhány játékban hajszárító, a többiben meg simán csak hangos
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Riddick77
2015.03.05. 14:24
Mindenki megnyugodhat,nagyon kemény teljesítmény van az XBOX ONE-ban. Több ismerősöm is azt vett és nem bánta meg senki ! Mint írták is,nem volt kész a low level API,talán idén jönnek olyan gamék,amik majd kezdik normálisan kihasználni a hardvert. DE,már most látszódik,hogy a Microsoft nem gyengén tolja a vasat,és nagyon kemény szoftveres támogatás van,lesz! Ha,meg hivatalosan azt nyilatkozták,hogy a DX12 vel 20%-ot tud még gyorsulni a rendszer,akkor az tényleg szuper! Mondom a tényeket,mert ott figyel a Plasma alatt az XONE:
-Halk
-Szuper a joypad !!!
-Szépek a játékok,jók a színek nagyon
-Jó a hangja
-Jó a Live multi része
- Durva Live leértékelések vannak sok játékra értsd: 990Ft- 3990Ft ig vannak akciók! És,ingyenes játékot is adnak!
-Van és lesz is rajta Haló és egyéb exkluzív címek.
-Játssza az MKV-t
-Folyamatos updatek programok,és rendszer szinten is

Igen pár dolgot elcseszett az elején az MS,de kezdenek észhez térni.

A PS4-ről elég sok Amerikai kiábrándult,mikor pár hónap alatt behalt a gép,és a Sony-t nem lehetett elérni garanciás ügyintézésre.

A hardveres teljesítményt meg felesleges túllihegni,a teszteket kell nézni,mit kap egy adott játék az adott platformon. A PS3 Cell processzora is jóval erősebb volt,mint a X360-an IBM Power Cpu-ja,mégis úgy vették az ismerősök az Xboxot,mint a cukrot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. CyberPunk6... noPub...
2015.03.05. 14:26
# noPublicFG Ma, 14:06

Azért az a rossz is inkább csak rosszabbul, mint a ps4, mert mindkettő magasan a várakozáson felül teljesített.
Meg ezt nem lehet pár hónap alatt összehozni. Minimum terv szinten léteznie kellett ennek, hogy ma ott tartson, ahol.


# libastuff Ma, 14:02

Nem tartom valószínűnek, hogy ez komolyan befolyásolta volna az embereket. A legtöbb konzolt azok veszik, akik csak ledobnak egy gépet a tv elé és néha játszanak. Már önmagában csak azt figyelembe véve, hogy mennyien értenek egy gép belsejéhez, egy ilyen nem dobhat túl sokat.
Nem véletlenül mennek a marketingre mindig mindenhol, annak a pici szakértői kisebbségnek nem éri meg gyártani valamit.


# Asagrim Ma, 13:55

Na igen, már eleve a gyártó kiválasztása is az alapján ment állítólag (mind a kettő cégnél), hogy ki képest ezt időre megcsinálni...
Egyértelműen kapkodás volt mindkét oldalon. Ami azért is érthetetlen, mert volt bőven idejük ,csak mintha mindkettő elaludt volna, hogy mikor is kéne a generációváltást csinálni.


# Riddick77 Ma, 14:24

Valamennyit tényleg orvosolhat az MS a sokkal jobb szoftveres megoldásaival, de azért az a gddr5 vs ddr3 bizony egy fájó pont lesz mindigis.

Nagyon nagy kár értes és az egészről az erőltetett kinect tehet, mert amitt nem lehetett már azt a picit bevállalni, aztán hiába készült végül kinect nélküli, a régiekben nem lehetett kicserélni és így maradni kellett volna.
Pedig lehetett volna mondjuk picit drágább az xboxa gddr5-ért cserébe, de a kinect+gddr5 már tól sok lett volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. InGen Riddi...
2015.03.05. 14:30
Egyetértek. Nekem mindkettő van, és igazából mindkettő másban jobb/rosszabb mint a másik.

A PS4 erősebb, gyorsabb és letisztultabb, az Xbox viszont jóval többet tud és jobb a multis része meg a kontrollere.

De kezdünk offtopicba menni, úgyhogy szerintem térjünk vissza. Alapvetően ha komolyan veszi az MS, akkor egy komoly kis ökoszisztémát tud kiépíteni, de nehéz lesz az embereket elmozdítani a Steam mellől. Szerintem tipikusan az olyan keresztplatformos játékokkal lehet ezt megoldani, mint a Fable Legends. Kérdés, hogy a Halo-t és a Forzát "beáldozzák"-e ezen a fronton, és PC-konzol lesz azokból is?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. FaL
2015.03.05. 14:32
Cortana vajon Xbox Oneba is be lesz építve?
álmodozás ON
Bírnám, ha a kanapéról is tudnék infokat lekérdezni, már csak azt kéne megoldani, hogy esetleg a lakás többi részén is "hallja" amit mondok és én is halljam amit válaszol. Esetleg ha még vhogy össze lehetne heggeszteni az otthoni kütyükkel (pl. világítás, mosógép, hűtő, stb.) nem is kéne több egy valódi okos otthonhoz.
álmodozás OFF
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. InGen FaL
2015.03.05. 14:34
Mivel a Cortana a Windows 10 alapvető része lesz, és az Xbox One megkapja a Windows 10 frissítést, szerintem meglepő lenne, ha nem lenne benne
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Riddick77 InGen
2015.03.05. 14:35
Úgy korrekt,hogy a PS4 ben erősebb a grafikai rész GPU+RAMOK,de a XONE-ban gyorsabb órajelen ketyeg a CPU rész. A beágyazott kicsi ram,meg valamit tud kompenzálni biztos a lassabb DDR3-ak miatt.

Ha,van mindkét géped,ami azért nem semmi,akkor látod ,hogy mennyi a tényleges minőségbeli különbség a játékoknál. Hajszálnyira tippelem. De,azt biztosra mondom,hogy az MS. durvább szoftveres támogatást fog tolni a gépének ,mint a Sony. Főleg,hogy az MS. fejleszti a DX12-őt is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. InGen Riddi...
2015.03.05. 14:41
A gyakorlatban az esetek 95%-ában semmi különbség nincs a kettő között ez tény. De nekem mondjuk eszembe sem jutna a hardver alapján dönteni a kettő között. Mivel játékkritikusként PC-n is sokat játszom, és a PC-hez képest mindkettő gyenge, igazából pont marhára nem érdekel, hogy a PS4-en kicsivel szebb az árnyék, Xboxon meg kettővel több fa van, és amúgy mindkettő 30hz.

Az exkluzív játékok számítanak, abban meg a Sony hagyományosan jóval erősebb, bár ez sajnos mostanában a minőségen nem annyira mutatkozik meg. Az Xboxnak meg ugyan kevesebb exkluzív címe van, de azok olyan minőségűek (leginkább a Forza-Halo-Gears háromszög), hogy azokat a világért sem hagynám ki, úgyhogy eléggé leegyszerűsítettem a dolgot, és megvettem mindkettőt

De tényleg ne offoljunk tovább
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. FaL InGen
2015.03.05. 14:47
Ezzel csak az a baj, hogy a játéktesztjeitek 90%-a PS4-en megy, ami nekem egyszerű olvasónak úgy cseng le, hogy erősen afelé húztok, ami egyébként (főleg a korábbi) néhány cikkben érződik is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. InGen FaL
2015.03.05. 15:02
Megértem, hogy így érződhet, de ennek alapvetően rajtunk kívülálló okai vannak, és leginkább a forgalmazók miatt van így. Ezek közül a legfontosabbak:

1. Alapvetően mindent PC-n tesztelnénk, de nagyon kevésszer tudunk kapni PC-s kódot a forgalmazóktól.

2. Mivel a legtöbb magyar játékújságírónak PS4-e van, így a forgalmazók ebből kérnek több tesztpéldányt a kiadóktól, így ezt tudják szétosztogatni.

A helyzet hasonló ahhoz, amikor az előző generációban mindenkinek Xbox 360-a volt, és mindenki azon tesztelt. Persze ott még az is bejátszott, hogy az Xboxnak 80% feletti részesedése volt a magyar piacból, így logikus is volt a forgalmazók részéről, hogy azt a verziót akarják kiadni tesztelésre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. FaL InGen
2015.03.05. 15:04
Kontextusba helyezve mindjárt másképp néz ki, köszi a magyarázatot
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Riddick77
2015.03.05. 15:07
Felsoroltál tételesen egypár dolgot,én meg írtam a tényeket.

Nem tudom,hogy van-e bármilyen Nextgen konzolod,de Ingen kolléga leírta a tényeket 95% -ban szinte azonosan futnak a programok a két konzolon.

Az Xbox One jelenleg már a Mono low level API-t használ,de a DX12-vel tudják még optimalizálni/cserélni?/,ahogy a cikkben is írták. Így, totálisan mindegy ,hogy milyen DX-el jelent meg anno a gép.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. InGen
2015.03.05. 15:08
Itt gyorsan oszlassunk el egy jellemző félreértést.

A konzoloknak saját API-ja van, a PS4-ét úgy hívják, hogy libGNM. Ezt a Naughty Dogból kiválasztott külön technológiai csapat, a Sony ICE Team fejleszti, és jóval alacsonyabb szintű és hatékonyabb, mint a DX12 valaha lesz, pont azért, mert kifejezetten arra van kihegyezve, hogy abból az egy fix hardverből mindent maximálisan kihozzon, és hogy a fejlesztők - ha akarják - az utolsó milliméterhez is közvetlenül hozzáférjenek.

Az Xbox ténylegesen egy DX11-szerű API-val indult, de azóta az MS oda is megcsinálta a külön alacsony szintű API-t, aminek a neve Mono. Namármost, ha ehhez képest a DX12 számottevően gyorsabb tud lenni Xbone-on, az azt jelenti, hogy ez a Mono API egy gány, lévén, hogy ideális esetben ennek jóval alacsonyabb szintűnek kellene lennie, és sokkal jobban ki kellene használnia a fix hardvert, mint az általános célra készített DX12-nek. Szóval érdekes ez a dolog...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. CyberPunk6... InGen
2015.03.05. 15:40
Kb minden érvet lehetne dobni a kukába low level api nélkül a konzolokkal kapcsolatban.

Mi értelme lenne, ha utána ráhúznánk egy a variálhatóság miatt ráhúzott rendszert a fix gépre?

Kidobnánk a teljesítmény felét a kukába...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Riddick77 Cyber...
2015.03.05. 17:25
Nos,amit írsz csak optimális esetben igaz. Lehetséges,hogy itt az MS. "félkészen" indította el a gépét a DX11-el,majd a MONO low level api sem teljesen kiforrott. Viszont,az AMD MANTLE alapokon nyugvó/?/ DX12 jobban optimalizált lehet,mint a meglévő rendszer a gépen. Mivel,az is inkább low level api lesz inkább,mintsem egy sima keretrendszer.

Ráadásul,jelenleg valamilyen Win8.1 verzió futhat a XBOX ONE-on,ezt is cserélik Win 10-re,és úgy DX12. Az,meg hogy közös platform lesz a PC-vel,elég nagy ütőkártya lehet később,ha valamilyen formában lehet majd PC-s programokat futtatni rajta,és kapna egy normális egér+bill. támogatást.
De,majd elválik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. CyberPunk6... Riddi...
2015.03.05. 18:09
Konzolon közös a vram és a system ram.
Ezt se felejtsd el.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Riddick77 Cyber...
2015.03.05. 18:35
Tudom ,hogy közös. Ráadásul a X1-on van egy pici APU-ba integrált ram is,amivel próbálja kitrükközni a GDDR5 hiányát.

DE,ha megnézzük,hogy a X360-ban milyen ram volt,akkor az X1 űrhajó hozzá képest!

És,X360-on is voltak remek programok,pl a Gears of War széria,Halo 3....

X360 Ram spec:

512 MB, 700 MHz GDDR3 RAM, 10 MB eDRAM !!

XONE Ram spec:

8GB DDR3
Clock: 2133MHz
32MB eSRAM

/A Ps4 4.5Gb hagy a programoknak ,az XONE 5Gb-ot./
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. 5hR3kY
2015.03.06. 09:02
Másfél millió potenciális vásárlóerővel még akár egy Steam-et is veszélyeztethetnek, főleg úgy hogy az ő áruházuk minden Windows-os PC-n ott van.

Riddick77: Az X1 űrhajó a 360-hoz képest? Ne röhögtess már így reggel! A 360-on örültél ha nem sub HD felbontáson rendereltek, hanem épp megütötték a HD felbontást a játékok. Kiadták az Xbox One-t és mi lett? Ezen már megvan a HD azaz a 720p, és néha sikerül ettől nagyobbat azaz 900p-t vagy nagy ritkán 1080p-t elérni. Én ezt nem hívnám űrhajónak, főleg hogy PC-n már lassan UHD a standard, de már van aki 4K-n játszik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Riddick77 5hR3k...
2015.03.06. 10:15
Nem értem mit nem értesz,az új X1 jóval modernebb,mint a régi. Gondolom,eltudod olvasni ,amit írtam,hogy csak memóriában mekkora ugrás volt. Nem egy csúcs modern PC-hez hasonlítottam,hanem az előző generációhoz. Szerintem meg az emberek 95%-nak tökéletesen megfelelő lenne az X1 teljesítménye,meg az élmény,hogy ágyból,fotelból játszik. Ráadásul egy ilyen konzollal egy egész család tud szórakozni,csak ezt mindig elfelejtik a csak Pc-sek.

Egy dolog szól ellene még csak,az áruk,mert azért az átlag magyar nem szívesen fizet ki 150e+ játékra. Viszont,elég sok embert ismerek,aki már inkább konzolt vett,mert nem győzték a Pc-jük hardveres fejlesztgetését.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. CyberPunk6... 5hR3k...
2015.03.06. 10:21
Én évek óta fHD-n játszom (már ha van rá időm), de a statisztikák szerint a fHD is éppen csak általánossá vált.

Persze meglepő, én is évekkel ezelőtt vett géppel tolom mai napig high-on fHD-ban, de ennek ellenére mégis csalóka.

Mondom, ha nem lennének erről létező statisztikák, akkor én is azt tippelném, hogy az uhd felé tartunk, de az az igazság, hogy még a fhd-t is épp csak elértük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Riddick77 Cyber...
2015.03.06. 10:31
Igen,ezzel egyet értek. Nagyon sokan full hd alatt játszanak jelenleg is,és jól elvannak. Viszont a felbontás dolog konzolon nem ennyire életbe vágó. Mert SIMÁN rátolnak egy csomó effektet és alig lehet látni ,hogy nem natív full hd ban szalad a game.

A szkeptikusok sasolják a Ps4 Fullhd és az X1 900 közti különbséget.

http://www.twinfinite.net/2014/10/07/900p-vs-1080p/

Meg,inkább menjen valami kicsit kisebb felbontásban,de ott stabilan,mintsem nagyobban beröccenjen időközönként.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. CyberPunk6... Riddi...
2015.03.06. 10:52
Nem neked írtam, csak ha törölnek a modok egy hozászólást, akkor onnantól borul a topicban a számozás.

Már ezer éve írtam erről bugreportot, de nem javítják ki.
Egyszerűbb lenne ha a számozást nem osztaná újra, csak nem jelenne meg mondjuk a törölt hsz, vagy csak a szövege helyett moderálva lenne ott vagy ilyesmi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. 5hR3kY Riddi...
2015.03.06. 14:06
Én simán látom az általad linkelt oldalon a 900p és az 1080p közti különbséget. De amúgy pont hogy nem tolnak rá egy csomó effektet hanem vissza kell venni belőlük meg a részletességből is, hogy legalább a 720p-t bírják már valahogy! Ha sikerül a 900p, vagy az 1080p, ott már eléggé le van gyilkolva a kinézete a PC verzióhoz képest.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim Cyber...
2015.03.06. 15:20
Ebben a topikban nincs törölt hozzászólás (még).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. SgScorpion
2015.03.08. 23:37
Elnézést, de te hülye vagy? Milyen 50%-os különbség?

A fejlesztők döntik el legtöbbször, hogy egy játék milyen módon fog futni...(Lásd bubi:ACU, vagy CAPCOM: ResE 2)

Az utóbbinál 28 fps-t is elért a PS4.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!