iPon Hírek

Teljesen megváltozott a Paragon

Dátum | 2016. 12. 07.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Az Epic Games a Paragonnal próbált beszállni a manapság nagyon divatos, folyamatosan pénzt nyomtató hero shooterek és MOBA-k világába. Tette mindezt inkább kevesebb, mint több sikerrel, igaz, egyelőre a játék még csak a nyílt béta fázisában tart. Habár sokan kedvelték így is, ahogy van, az Epic szerint ebben a formájában a Paragon nem az igazi, úgyhogy változtatásokat eszközölt. Mégpedig nagyokat: a Monolith frissítéssel ugyanis komolyan megváltozik a játék. Igen, továbbra is egy shooter/MOBA keverékről van szó, és továbbra is hasonló dolgokat kell majd benne csinálnunk mint eddig, de ezen kívül rá sem fogunk ismerni a Paragonra. Az Epic Games célja az volt, hogy megmaradjon a MOBA-játékok stratégiai jellege, ugyanakkor felerősödjön az akciójátékokra jellemző gyorsaság és élvezetesebb legyen a harc. Első körben a pályát teljesen átszabták és a méretét körülbelül a harmadára csökkentették, a felépítése pedig jobban hasonlít a klasszikus MOBA-k háromutas felállására. Ez önmagában azt jelenti, hogy jóval többször futunk majd bele ellenfélbe, kevesebb lesz az üresjárat, és a fejlesztők azt is remélik, hogy a mostani nagyon hosszú meccsek lerövidülnek körülbelül félórásra. Persze mindez nem működne, ha a hősök és a játékmenet nem változna. De változik: a játékmenet alapjaiban gyorsabbá vált. Mindenki gyorsabban mozog, minden képesség és támadás gyorsabban sül el, és csökkentek a cooldownok is. A kisebb pályán tehát több akció várható, és ezek az akciók is pörgősebbek, izgalmasabb lesznek, a játékosok úgy érzik majd, hogy a hőseik erősebbek, halálosabbak. Ennek megfelelően minden hőst újraegyensúlyoztak, némelyek képességei pedig teljesen megváltoztak. Míg a cooldown csökkent a képességeken, a manaköltség jellemzően megnőtt, így nagyobb hangsúly kerül azok hatékony használatára. Ezen kívül a legtöbb képességnek csökken a hatótávja - ez is a közvetlenebb harcokat próbálja forszírozni. Cameron Winston, a hősökért felelős dizájner elmondta, mindez még a veteránok számára is azt fogja jelenti, hogy kell majd néhány meccs, mire megszokják az új rendszert. Még az olyan alapvető játékrendszerekben is változások álltak be, mint a sebzés, a páncél, az életerő, vagy mana kiszámítása. De új sebzéstípusok is kerültek be, amik ellen sokkal jobban számít a megfelelő páncélzat kiválasztása. A változások listája brutálisan hosszú, akit minden részlet érdekel, a hivatalos oldalon tekintheti át.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Gyurkov
2016.12.07. 10:16
Erre a játékra nagyon is ráfért egy teljes koncepcióváltás. PS4-en próbáltam ki és nagyon lassú, átláthatatlan és kaotikus mérkőzésekhez volt szerencsém. Senki sem tudta, mit kell csinálni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. leviske
2016.12.07. 12:19
fél órásra rövidülnek? egyem a szívüket! D

a legnagyobb gond amúgy még mindig az, hogy egy fps/tps játékban hosszú távon egyetlen pálya elképesztően kevés. akár moba-nak mondják, akár nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Beatmad
2016.12.07. 12:40
Nekem leginkább az interface, a képességek, fejlesztések, itemek átláthatatlansága vette el a kedvem tőle, és igen a játékmenet lassúsága is rányomta bélyegét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!