iPon Hírek

Teljesen új játékon dolgozik a DayZ készítője

Dátum | 2016. 09. 14.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Dean Hall stúdiója, a RocketWerkz jelenleg két új projekten is dolgozik. Ebből az egyik az Ion, amiről már láthattunk egy bemutatót a 2015-ös E3-on, és amin egyébként egy londoni technológiai céggel működik együtt a csapat. Hogy ebből mikor lesz valami (és pontosan mire is számíthatunk), az egyelőre továbbra is kérdéses, azonban Hall már bejelentette, hogy egy másik, teljesen új címen is elkezdtek tevékenykedni. Hall úgy gondolja, hogy (ismét) talált egy olyan rést a multiplayer játékokon belül, ahová be lehet törni, és ahol jelenleg nincs konkurencia. Éppen ezért nem is nagyon akarta részletesen kifejteni, hogy miről van szó: "Azt elmondhatom, hogy multiplayer játékról van szó. Azt egyértelművé szeretnénk tenni mindenki számára, hogy a stúdiónk új területeket akar felfedezni a multiplayeres műfajokon belül, vagy újraértelmezni a műfaj bizonyos részeit". De Hall nem csak azért szeretne csendben maradni, hogy ne adjon ötleteket a konkurenciának, hanem azért is, mert egyelőre még nagyon kísérleti fázisban leledzik a projekt, így nem akarja felkorbácsolni az elvárásokat, mert az olyan helyzetet teremthet, mint a WarZ esetében. Az viszont biztos, hogy a stúdiója szépen-lassan növekszik - leginkább a Tencenttől érkező befektetéseknek köszönhetően. Ezzel együtt Hall elmondta, hogy a Tencent tökéletesen érti, hogyan akarnak dolgozni, és teljes szabadságuk van. A brigád jelenleg 26 főből áll (tavaly még öten voltak). De van más is: "A Tencent partnerségének köszönhetően az utóbbi hónapokban tulajdonképpen egy csendes forradalmat vezényeltünk le az iparágon belül azzal, hogy rendkívül tapasztalt embereket csábítottunk át olyan stúdióktól, mint a Creative Assembly, a Bethesda, vagy a Bohemia" - mondta Hall. És a stúdión belül is hatalmas szabadságuk van a munkatársaknak. Az utóbbi időben Hall igyekezett elérni, hogy az emberei önmagukban, vagy kisebb (5-6 fős) sejtekbe szerveződve kísérletezhessenek ötletekkel, újdonságokkal. Ezek a sejtek aztán adott esetben összeállhatnak egy-egy nagyobb projekt megvalósítására - ez történik jelenleg is az új játékukkal.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. MastR
2016.09.14. 17:21
Ő melyik DayZ készítője? Az Arma 2 modé vagy a standalone változaté? Csak mert az fura lenne hogy a DayZ az elhanyagolt, elfeledett projektek mintapéldánya, és ennek ellenére kijelentik hogy nem is azon dolgoznak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. ChoSimba MastR
2016.09.14. 17:53
Először volt arma mod, aztán lett az önálló, de az ötletgazda mindkét esetben ő volt sztem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.09.14. 17:56
Az ötletgazda ok hogy ő volt, de a készítője is volt mindkettőnek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Derivel MastR
2016.09.14. 19:32
Az eredeti modnak természetesen ő volt a készítője, a standalone-on pedig (talán) másfél évet dolgozott, de otthagyta, mert a Bohemia teljesen átvette a projektet. Ezután alapította meg ezt a stúdiót.
Amúgy az első játékuk, az Out of Ammo épp a napokban készült el teljesen, szóval érthető, hogy most belekezdenek egy új játékba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.09.14. 22:31
Akkor végül kitisztult a kép. Elhagyta a DayZ-t és most saját csapattal fejleszt. Nagyjából ott is tart akkor a DayZ ahol abbahagyta. Pedig egy 64 bites verziónak de örülnék...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Derivel MastR
2016.09.14. 22:40
Azért a DayZ nem ott tart. Elég sokat fejlődött, például már új motort kapott, amit direkt ehhez készítettek, ez eléggé megdobta a teljesítményt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.09.15. 10:15
32 bites, 4 giga memóriát támogat összesen, és ezt még írja is a beállításoknál
Előtte kemény lehetett a helyzet, ha most is játszhatatlanul xar. Egy másik játékban sem láttam ekkora fps droppokat. 100+ fps, majd pár másodperc múlva 5 majd megint 100+ majd megint 5.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. SeaQR MastR
2016.09.15. 11:07
Nálam 0.60 előtt volt játszhatatlan, bármilyen építmény közelében 10 alá ment az fps. Az új motorral van stabil 40-60 fpsem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!